I passi primi cun u zitellu

A maiò parte di i genitori avè perciutu cun entusiasmu tuttu ciò chì u so ziteddu fai per a prima volta. A prima volta, sintì umurizza, righì a so testa, si stracciò, si stalla. È, finarmenti, quì sò quì, i so primi passi! Ma micca tutti i pai è u mamma si capiscenu chì u zitellu hà da esse preparatu per questu avvenimentu per trattà cun ellu. Allora u zitellu suntà in tempu, senza ritornu è serà cunfidatu è forte nantu à i so pedi. Pi cunducerà a furmazione si deve esse realizatu in i tempi è assai prima chì u zitellu fai u primu tentativu di fà stenddi nantu à i so pedi.


E cumpetenze ghjustu

U zitellu hè sempre ghjovanu, hè quasi trè mesi. Flexisce i so peri è i tramandà. Questa hè a so peculiarità è deve esse usatu per furmazione. Se tu puscia u zitellu nantu à una superficia fissa è presse i mani à i so pedi, cumencia à reste è spinta in avanta, avvicina. U stessu succorsu si posa u zitellu perchè e so perte reste nantu à u muru. Una bona furmazione per u sviluppu di i musculi serà u ghjocu "Bike". Hè necessariu aghjustà cù curazioni i so pedi è facenu movimenti cù e so peri, cum'è quandu viaghjanu in bicicletta. U zitellu sarà assai piacè, se à u stessu tempu è dicenu: "Amparate, andate, vai!"

In u futuru, quandu u zitellu ùn andava da camminate, u so apparatu vestibulariu hà da ghjucà un rolu assai impurtanti à mantene u so equilibriu. Per train è sviluppà u equilibriu, una grande bola hè d'utilità. Hè necessariu altrimente chì un stomacu o panza, una volta per adupralli u zitellu è accurately per fà movimenti rotacionale.

In modu di pusizioni verticale

À quelli di cinque misi, u zitellu cerca di passà attivamente, ma di tantu oghje solu. Ùn puderebbe viaghjà indipindente per raghjone fisiulogica - tutte e curone di a spine ùn anu micca formatu. Ma per ellu hè digià pussibule di dimustrà micca quantu hè ghjustu à caminari dirittu. Per quessa, i sirvizianu "ponti". Ma si ùn sò micca, avete bisognu à dà u zitellu a furtuna di saltà, sughjendu e mani. Serà felice è felice per sdirchite u pianu.

Pudete imitar u camminendu di u zitellu. Per fà quì, mantene u zitellu in puntu, perchè e so gammi tocanu in u pavimentu. Trascendere, cù ogni passu trasfurmeghja da u locu à u locu. Hè necessariu seguità a durazione di l'esercitazioni per chì u tornu di u zitellu ùn pò micca stancu.

À l'età di 7 mesi, u zitellu hà tutte e pussibule per ellu stessu, cullà nantu à i so pedi, chì ellu circate di fà. Spessu ùn manca u determinazione è curaggiu per si alluntanassi da u couch, chair o altre supportu. Ai aiutà sopr'à u pienzu in un ghjocu attellu. Hè necessariu di push it away from the child, stimulating it to move. Allora pigliate a so sopra à un bracciu o un lettu è u zitellu, forsi, pruvà à scogliarlu dopu.

Bé, si un zitellu hà a pussibilità di ghjucà è cumunicà cù e zitelli un pocu in età. Intènditi à imitalla, ellu hà da travaglià per esce da andà.

I passi primi passi

Allora, u zitellu hà digià 8 mesi. Hè facilmente movendu à ponte di silleri, sedili, muri, ma hè scantu di passà un passu da elli. Pudete piglià un ghjocu ginnastica, mette in u zitellu è movene cù ellu à a stanza. À qualchissimu puntu, u zitellu allargò i vaddi di u cispicatu è andate à sè stessu. Una bona strumentu hè ancu un carru carricu. U so babbu pò andà in ghjiru à l'abitudine, per avè l'abitudine di passà in i so peri.

Circa li reguli di sicurità

À u zitellu sappiutu per passà u rapide è altri pudere, avete a caminariassi cù ellu da a manu à a stanza, affissendu a manera è quandu induve u so gemme. Se u babbu hè cascatu, ùn fate micca favourite. Hè megliu puntuale a raghjoni di a cascata è di rinfurzà. A cosa principal hè chì in a stanza ùn sò micca cose chì pò causà ferita à u zitellu, quandu cascanu. Sò stati pettini, forti ognitantu metalli.

Ùn deve esse dichjaratu chì, se un zitellu ùn ùn puteva nantu à i so pedi dopu à un annu, anche tutti i ghjucassi cù ellu è l'esercii, hè necessariu di circà l'advice medico da un medico.