Attore Irina Muraveva

A donna chì sapemu, amiammu è ricurdativi da a zitiddina. Dopu tuttu, tutti i caratteri di l'attrista Irina Muravyova fôru distinti da u so caratteru réticule, u so vulete à ghjunghje l'aiutu, a so felicità è a so felicità. In ogni fille Irina hà fattu u so rolu brillantemente. Ancu s'ellu era secundariu, l'attrenda sempre hà tornatu a storia di u so caratteru in una linea completa, interessante per ogni visor. In vista di i so caratteristiche caratteristiche è inghjòvevi, parechji volanu sapè cumu di Muravyova in vita.

Auguri di l'attrice Irina Muraveva - u 8 di frivaru di u 1949. L'attrice hè una Muscovite indiana. Hè natu in a famiglia di un ingenu militante intelligente è educatu. U prugettu di Irina passò à a fontaine com'è vuluntariu è hà participatu à a liberazione di quelli chì i tedeschi anu prisintatu. E staia era a mamma d'Irina. U ghjovanu bielorussiu era securità da i fascisti, è ùn hà micca adivinendu chì, à a fine, scuntrava a so furtuna in u face di u soldatu Vadim in latinu tudisimu.

Infancia di un zitellu

Muravyova hà una sorella più grande chì hè natu in u 1947. E li carusi eranu simpatichi è bè ravagini. A mamma di l'Irina sempre assicurata chì a casa era nera è bella, è e so ghjente vistutu in i vestiti biddici chì hà costitu cù e so mani. True, vale a nutari ca l'Irina hè stata nutata solu in purezza è bellezza, ma ancu in severità. Per esempiu, a mo mamma ùn l'avè micca permessu di caminariate dopu l'scola è se lezziò finiscinu à quinc'amila, dopu à a mità di u passatu, allora tutti sò stati in casa à a table di cena. Quandu Irina è a so sughjera partìanu à a pista di ghiacciu in l'inguernu, a mamma hà camminada cun elle è vistiutu chì i picciotti ùn anu micca molestatu i so fieri.

Possibile qualcosa ùn piace micca cusì una vita, ma a futura futura attestra era felice. Hè cresce cum'è un zitellu di casa, hà amatu di ghjucà pupi, à u modu, à u novu gradu. Hè adurata ancu i zitelli è crede chì quandu s'hè criscenu, ella hè definitu di diventà un maestru. Ma quandu Muravyova anu vigliavo, ella di sfurtunatamente hà dettu chì ella vulia esse attrice. E succorsu solu à a fine di a strada. A zitella sgangu seguiteghja una intruducazione è ella, sposta, è accuratamente è chjaramente decisu chì vulia diventà.

U principiu di a strada di l'attrice

Semu deve esse nutatu chì Muravyova hà pigliatu u so sognu micca immediatamenti. In u primu annu ella sottumissi documentu à parechji università, ma ùn pudia micca fà. Ma Irina ùn ci ùn disperia, hà travagliatu da un annu è si torna marcati per pruvà a so sorte. Questu tempu si era sempre prese à l'studiu à u Teatro di i zitelli. Ci era una petite cumpetizione, è solu i Muscovite puderanu. L'Irina avia finitu u tempu è si stete à travaglià in u teatru. À u primu hà roldu in estra o masculine. Ma era in questu tiatru chì l'attrìzia si ncuntra u so maritu, u direttore di teatru Leonid Eidlin. In u matrimoniu avianu dui figlioli.

A Star di a Cinematography

Se parlemu di a carriera di una attrice di televisione, da quandu parechje ghjornu Irina ghjucò solu in programmi di TV è nimu hà fistatu. Tuttu cambiatu dopu à a serie "E persone sò sfarenti". A zitella era invitatu per pruvà per a film "Assicurativu English Murder". Ci hè da nutà chì nantu à e mostru anu piaciutu solu u direttore è cunvince tutti i cunsiglii chì solu Irina puderia ghjucà u rollu di Suzanne.

In u 1977, Irina hà dettu chì i roli chì uffrì in u Teatro di a Famiglia ùn sia più sete u desideriu è l'ambizioni di l'attrìzia, cusì andò per serve in u Teatro di a City di Moscou. Allora ghjucà assai roli interessanti. Ma un successu stupidu di Irina hà vinutu dopu à l'amatici è l'inoblizables, u film guidatu l'Oscar "Mosca ùn crea micca in lacrime". Grazie à u rolu di Lyudmila Sviridova, Muravyova hà divinutu pupulari in tutta l'Unioni Soviètica. Finu à quì, i televidenti adore u so carattere alegru, una zitella chì hà sempre sappiutu truvà una parte positiva in a situazione è uttene un beneficu.
Ancu si vale di nutà chì Irina stessu ùn piace micca a so l'heroina, perchè ella cunsiste à troppu intrusiva è vulusa. Ma, però, sta stampa hè amata da l'audienza per parechji dicennii.