Psiculugia di i zitelli, cumu di usu di una pignatta

Quellu chì hà dettu chì un impurtante proghjettu d'apprincipiu ci vole à avanti è seriu? Quite u cuntattu - a più piacevule è mamma si portanu, più faciule simplice chì u zitellu imparà a scienza di "pote"! Psiculugia di u zitellu, cumu di abituà à a pignatta - u tema, chì avemu l'oghje cù voi è parlà.

A più impurtante hè a vostra attitudine pusitiva, di cunvizzioni chì tuttu guariscenze saldarà, un sensu sensu di l'umuri è una imaginazione pocu. Cusì, i primi 5 modi più sedattivi è divertenti chì aiutanu à i vostri figlioli di custruisce una "amiciata" forte cù una pignatta.


1 manera: chjamate aiutu Mishka!

Per amparà qualcosa nova hè sempri più divista in a cumpagnia di amici, anche si hè una fratellanza di pelosa. Dìtemi a storia di a Mishka curretta è di l'espansione di Zaika. Dà quantu era stesu, era Mishka è mentri era chjucu, cum'è quelli chì i zitelli facivanu diaperi. Quand'ellu fù crisciutu, a mo mamma l'amparò cumu si i figlioli d'adulti avè amparatu à utilizà a pignata. Ma u so amicu Zaika ùn puderia micca affruntà cù questa scienza - hà da per sempre ubligatoriu di u pome è moietu i so mutandine. Hè impurtante ùn micca ridicule u Bunny, perchè in u casu di un "accidentu", u zitellu sinsenu culpèvule è rustivu cum'è u caratteru di a storia. E duverà esse cumplettatu nantu à una nota positiva - u fattu chì Bunny, dopu tuttu, hà amparatu à utilizà a pignata.


2 viaghji: ameggiate amichevole

I amici diventenu l'impresa imitanti l'altri. Ogni mamma hà prubbabbiliata cun una situazione chì, per esempiu, un zitellu chì ùn piace micca u casgiu, friquintatu di colpu da l'avvena à manghjà pè a cumpagnia cù l'altri figlioli. Aduprà sta predilezione per a sensazione di mannelle pò esse ancu in l'adestramentu di miglii cù una pignata. Va a una famiglia cù un caprettu chì hà maestru di sta sapè. Hè ancu desiderate dà piglià u to potaghju, perchè u zitellu pò assicurà immediatamente a cunniscenza tutale.


3 modu: u travagliu di colombatore

U zitellu si trova nantu à a pignatta, è l'adultu intrendu à ellu. Chì ghjè l'utilizazione di a presenza di mamma? Prima, ùn hè micca avventura. U zitellu secondu stà più calmatu se l'attinenza di u primariu hè diretta da ellu. Siconda, a mamma hà pruduttu currettamente l'errore è l'imprecisioni in u performance. In terzu, sustene, favore, lode.


4 modu: Sò sapè cumu

A frebba u prublema risultatu da u fattu chì u zitellu è a mamma ùn anu pussutu avè a stessa vista di manera di sapè. Mamma, cum'è una persona più esperta è adulta, insiste, è u zitellu ... resiste. A volte, hè solu perchè hè preghjudiziu. Per ùn invichjà passioni è ùn vene micca un rifiutu categuricu di i migghiori, avete bisognu di riduce a prissioni. Chì u zitellu facia tuttu ciò chì li piace, permettenu l'indipindenza attesevuli di l'attinenza. Pudete ghjucà cù i ghjucati, viaghja cun un libru cù interessanti imagini, sughjendu nantu à pignata, ùn mancanu micca cù questu. A "guerra" tutti i medichi sò bè. Senza fatta à u primu fiament, a psicologia di i zitelli, cumu insignà à un zitellu à una pignatta, hè difficiule sapè, perchè recomandammu u metuulu solu per risolviri stu prublema.


5 viaghjà: precu

Ah, how nice to hear when you are praised! Un zitellu - hè piacevule in darbu. U zitellu hà fattu quessa o hà dumandatu un pote? Hè avemu felice in questu fiertà è vigore! Dicemu, bacio, dicenu: "Quale hè un bonu cumpagnu ti sì", cuntate di i scontri di u papa chì hè vinutu à u travagliu è hà guardatu à u avognu di l'avè. Un "ma"! Se u zitellu hà fattu un sbagliu è si scurdò di a pignatta quandu era necessariu, ùn hè micca permissibile per recompensà a prugna incù insicati aiutu è sprimenu scuntentu è disprezzu. Questu hè periquellu per a psique vulnerable è vulnerable child's. U vostru cumpurtamentu deve esse incuraghjitu è ​​incuraghjenu, gioia è admirazione - sinceri. È tuttu sarà sicuru!

L'Istitutu di Pediatrici, Obstetrizia è Ginekologia sustene: hè necessariu d'insignà à un zitellu à un pezzu à l'età di circa 18 mesi. Hè in questa età chì a maduranza finali di a capacità fìsica di u zitellu per cuntrullà u funziunamentu di a so vesicula è di l'intestini.