Fiori è fiori decorati è e piante

I parcorsi interni è ornamentali è e piante sò bisognu d'una cura particulari. L'esperimenti di i viticulturi ci conta chì in questu casu hè necessariu di aderisce a certe regule. Per esempiu, i pianti di pote, per esempiu di sviluppà fiuritu è ​​ciurusa, avete bisognu di molte luminu, chì significa chì avete bisognu à pusà in un locu assai luminoso. Ma ancu una gran quantità di pianti in l'estiu ùn pò esse micca in u sole, ma quì à a matina è à a sera hè abbastanza pussibule di gudirà i raghji di u sole.

Ma i pruduttori di u fiore ùn pensanu micca quantu u sole riceviu a so pianta, è induve si trova in a so manera chì era bella. Pudete, sicuru, stà belli, ma tali position ùn ponu pessimu solu à e piante. Hè assai gattivu quandu i pianti sò inturnuati à u tardi. À u tempu, sta situazione conduce à u fattu chì i zucculi cumincià à stretchà, curdate, i fiori falesa è perderà grazia. I sperti chì l'illuminazione di qualcunu di i chjassi ùn sò dispunibuli assai. Ancu s'ellu a chjuchezza havi una finestra grande, nantu à l'urpianu, hè solu u 40% di a strada, per ùn sparte micca di e rumeni di l'abitazione, induve hè solu u 1%!

Basatu nantu à sti dati, pudemu avè a cunvinzione chì u megliu postu per a posta di i fiori è decoratorii è di e piante hè davanti à a finestra. Nimu più di un metru da ellu, è in quelli chjorni chì ùn sò micca troppu scuru, pudete posà solu l'arbureti più tolle, cum'è l'aspidistra, u filodendru, u fugliale, u ficus, u begonia variegated, quarchi fernelli è sputichi.

Se tenete assai fiori accumpagnatu nantu à u vitru è questu visu di vista, per dà un pocu pocu, ma assai assai efficace, pudete fà una schiera di schernu usando pannelli rossi. Bé, o cumprà in una magazzina specializata. À i passageri di sta scala sò devi esse situate i vostri pieni di fiori. Quelli chì amanu a luce, pusemu nantu à i livelli minimi, è toloriscente à l'ombra - in i passi più elevati. In u casu ùn hai bisognu di mette e vostre piante nantu à l'armarii, perchè elli puderanu tuccà un illuminazione povira falata. I servizii averebbe ghjunghje per a lume, devendenu, è diventenu annantu, chì ùn ùn adornanu a vostra casa à tuttu, ma vverate.

Violettes, pelargoniums e balsamam a più postu nantu à u sole-sill. Queste è altri prugni sò sempre diretti à u sole, perchè elli quarchi puderanu mancu una forma pocu attraente, cù rosetti in unipochi è steli torciati. Per impediscenu questu di e vostre piante, pudete turnà e tazzi da u tempu, per chì a pianta da ogni unu di i so costi puderia riceve a sola parte di lume è sviluppa uniformi, senza distorsioni u so aspettu. Eppuru, se ne necessite riorganizà un di i vostri stessi lamponi in a stanza, ùn mandate micca a luz di u sole, per esempiu, in u corridor, questu hè permissibile, ma solu per più di dui o trè ghjorni. Dopu questu, ci vole à turnà in u sillu di a finestra.

Per ogni casa di pianta, hè ura di un trasplante. Dopu tuttu, a quantità di alimentazione ch'elli anu dipende da a talla di a pignatta. I pianti ghjovani deve esse trasplantati ogni molla, è e vieve vegetali dopu qualchi anni. Per esempiu, una palme d'arburu sottu 3 anni hè stata trasplantata ogni annu, in un periodu quandu hè 5-7 anni - in 3-4 anni, è si hè più di 10 anni - solu dopu à a rotta di a rotonda. I traspurtariari i fiori interni è i pianti hè necessariu perchè in u corsu di u tempu, sò menu e menu sustanzi chì alimentanu a pianta. Inoltre, fattori com'è u so cambiamentu di permeabilità di l'acqua, l'acidità di u sughjettu sviluppa è a pignatta stessu hè già diminuitu.

A maiò parte di e piante ùn pò micca tollerà u trasplante assai bè, chì significa chì assai spessu ùn hè micca necessariu di fà. Vi daraghju uni certi signali per determinà u tempu chì avete bisognu di trasplantà i vostri flirte intitulati interni:

- Avete notatu chì a pianta hà iniziatu à crescenu pitruna d'i fiori, i fiori parveni più chjosi è più di u solitu.

- U pianu hè cuminciatu à esse espritu da a pignatta. Questu significa chì ci hè un crescitu di e razzi in ellu;

- I radichi cumincianu a abbandunà a fondu fundale di u pote.

Sè avete avutu unu d'elli, o parechji volti à quandu, avete bisognu di pensà à seguità u trasplante. Comu regula, hè fatta à a fine di l'inviu o di a primavera. Aprippatu in u farraghju à u marzu, questu, prima chì a pianta principia da lascià u periodu di reste, à quelle volte - cù l'aparenza di foglie nova. Se a vostra pianta hè malatu, deveru, sicuru, replantificà, senza aspittendu un periudu favorevule.

A fugliali per esse trasfurmata hà da esse stati scantati 3-4 ghjorni prima di u traspurimentu, questu hè necessariu per quessa u fossu nantu à a pezzu per esse facilitatu da a pignatta. Da u culmu di a terra, sparamu à 2-3 centimetri è scartite. Allora v'hà bisognu à cullà un altru pote, cù un diametru 3-4 cm più grande chì l'annantu prima. Dopu, avemu dettu l'occa di fondu di u novu prugnu cù un trimestre è filli colmule cù un centu cintili di chjudi o pudete aduprà altre material di drenagiu.

Allora ci hè bisognu di preparà una misura adattata di a terra per a pianta. Dopu avemu fattu questu, deve esse spurtatu in un pappu di mità cun un conu. Avemu pulsatu cù a manu diritta nantu à u fondu di u pezzu cù a pianta è l'arragnu. Pigliemu e tagliu è cuddà l'arrabbiarii, chì sò assuciati da un capu di a terra è cù l'aiutu di un bastimentu di legnu forti, avemu da rimpròttanu a terra da i radichi di avanti. Quandu e razzi enormi è diducati si trovanu, ci deve esse tagliatu, è e taglioli poi a poveri di carbone. Ùn avemu bisognu di trasfurmà a terra distrutta solu di e radici, è in questu forme turnemu a pianta in una nova olla. U vellu pezzu serà lavatu cù savone, scalded cun acqua di ferli è fretu da l'internu cun una soluzione piscia di permanganate di potasio.

I radichi ci anu dettagli dettagli da a cunti eterna è liggeru chinu di a misura di u mischju. À u stessu tempu, avete bisognu à piglià un pocu è precu u tavulinu contru à a tavula, per evitari spazi vazio entre i radichi.

Propri i mura di u pome, avemu bisognu di cumprà a terra. Allora sia da esse abbastanza abbastanza, è mulch cun una terra secca. Dopu u prucessu di trasplante realizatu, devimu occupà a pianta in un locu induv'ellu si righjinu u sole di u sole. Tale una pianta ùn deve esse riabilitata per altru cinque ghjorni, ma avissi da esse spuljati ogni ghjornu.