Cogghiu prumetti in u liceu di u giardinu


Cogghiu prumetti in l'area di giardinu. Quandu si svolge, sò assai senza pretensione. Primule hè una gran varietà di variità, grande è chjuca. Cridendu una rosette sipurtata è a caratteristica. E variità Primalistà in qualse scema di culore. E ogni amatori di fiori vi truvà quellu varietà chì cunnessa cù i so desideri.

In l'ambienti naturali, u primule ririverà in a muntagna. Ci sò parechji megliu megliu cù i petri. L'altri si sviluppanu sottu à u palcu di u boscu longu i banche di i fiumi di muntanini è i currenti. Un altri crescenu in pareti persiani nantu à una fina capa di chjassi, sottu i rocca steppu. E ci sò primule, preferiscenu i pampasgi. Ma, anche u fattu chì in a primula natura crescenu in parechji posti - tutti si sò vivenu perfetta in u vostru giardinu.

Primule - i fiori sò l'ombra. Ùn ùn abbialli u sole di sera di u veranu ancu in e nostre latitudini. Per quessa, a piantama hè megliu prutetta per l'arbureti o l'arbureti. Quandu sceglie un locu, ricordate chì a terra deve esse fertili è faciule. Primula assai piace l'umidità. Per quessa, un locu in i torondi, induve altre cose crescenu pocu, serà ideali per elli. Sicondu a cumpusizioni chimica, u terrenu più adattatu hè alkaline. In altri vocabuli, i femedli per primule ci anu da esse limed. Cumu avemu vistu, in cunstanzzioni cù parechje altri pratichi fiurali, a primula ùn hà micca bisognu di cundizioni speziale. E duie varietà di sceglie?

A primula hè rossa.

Prima fiori in i giardini di u cinturione media di a Russia è a cità vicinu. Questa primula tibetana sò in generale in i mozchi. Allora ùn hè micca teme di inundazioni di primavera. Hè un peccatu micca aduprà in i tempi di cultiva longu di u giardinu. Ancu quì à a fini di aprili quellu chì ghjera vistutu a prima fiori di primula rossa. Questa fiorita hà una funzione notableu - i pedunculi cumpariscenu davanti à e foglie. I so stissi fanno apparenti solu à l'ora di tacchienthi u capretti. Propagazione di a primula rossa dividendu l'arbulu durante u periodu di fioritura. À u stessu tempu, pudete sculaccià e rosette per rapture. Root in a penumbra. Coperta cù un invernamentu ùn deve esse micca.

In u primu fiore in u primu fiore, u pinu hè più piacevutu in u primu pianu, vicinu à i bucanevuli. Perchè questa primula brillanzuna hè una di e pochi pezzi in fiori di a prima primavera. Idda dominau e cumpunimenti per un pezzu tantu, finu à chì a viticultura perchente forza.

Primula hè finamente dentata.

Questa primula hè diffirenti da l'anterior, cum'è u celu è a terra. A funzione più cilesta di a primula hè finita di dentru sò e so foglie. In u primu muvimentu, questa spezie Himalayan ha surtite di forma inusual, in còrsa. I fiori sò fioriti solu à mità di maghju. Puderanu una varietà di culori: da u biancu à u scuru vjola o di u ruburu. Sì pianu i fiori da u mischju, più frequentamenti l'altri fananu biancu o lilli. Cusì, per cultivà e cuscini di culori finamente touthed altri culori, ùn avete micca cumprà misificà, ma varietà assai specificu.

Questa primula riluttisce più spaziu di l'usu. Se à l'iniziu di u fiori, i pedunculli sò bassi (circa 15-20 cm), da quellu ghjornu sò righjini à 40 cm. Casu a stessa longa hè righjuntu da e foglie. In a cortina di seculu di u periodu pò spuncerà, cusì guardate l'umidità è u sustegnu di a terra da u sole. Propagate a primula finamente dentata, quandu u matru avarà più di cinque saltate. Pò esse divusu cù u cuteddu cù un cutiddanti. Ùn vi scurdate di disinzià e ferite. Ma si deve esse fattu in a primavera, finu à a fine di u fiore. A l'Agostu, primule finamente dentate iniziò u prucessu di fà un marzu di u marcatu di u fiore. Queste rinosule sò teme da a frette, è pò muriri à pocu cinque gradi. Cusì, hè megliu cundiscenu cù un liggeru materiale senza tela prima di i primi ghjàllichi. Ùn ponite una rosette nantu à e foglie sece. In ssu curtainsu pò esse suprannuzzu è ùn ci sarà micca benefiziu da una pianta.

Primula prugonitskaya.

Hè ancu un primulaghju hybridiu Yulia, Primule di Vanda. A so casa hè a Serra di Caucasus. In ogni casu, i primi hibridie culturali fù riittate in a cità ceca di Pruhonice. Questa pianta forma turbi à 10 cm in altu. A pianta accumincia à principiu di maghju. Questi in questu pezzu sò arrugati, petite. Certi variità sò un culore viole. Quessi immubiliarii hibriati cresce in a banda di u mediu. Propagate in modu tradiziunali - dividendu riduzzii in a primavera. Ma hè pussibule di separà i sindustri à a fini di lugliu è à principiu di aostu. In questu casu, i pianti sò deve esse coperto prima di u friddu.

Primula earflap.

Questa primula creci in i regione muntanini di l'Europa, è hè amatu particularmente da i britannichi. Di sicuru, in i jardini cultivati ​​variità varietà hibrida di ughjettivu, uttenuta per attraversà a prumurre hè orizonte è pubescente. In Inghilterra, quessi hybridi sò chjamati auriculate. In questu paese, hè statu creatu un cultu di sta sta fiia. Ci sò discagliati di fanni di auriculate, esi prisenzii normati sò tenuti. E varietà variità sò purtati à a perfetta. L'auriculum an un apparenza insolitica. E so foglie sò assai sfarenti di e foglie d'altre primula. Hè lisu, carpusculente, bluigghja, pervagiu, pò esse cù denticulate è cunsumante. Sti primuli anu un troncu scumpesu chjude, à l'estremità chì ci sò chopie. U cambiu di foglie si trova rapidamente, perchè i basi di e cashi sò nudi. Hè devenu esse in modu regularmente adupratu cù una mistura di mirtusa di calcariu è di sabbia. Hè validu per aghjunghje a terra umica à u padutu. Quandu sceglie un situ per u siveramentu, deve circate micca solu per i spazii omicchiati, ma ancu avè una pendente. Questu hè per assicurà chì l'acqua ùn stà in l'axilità di e foglie, è ùn dannu micca.

Primule Siebold.

A primula hè dinò carattaristicu solu per ellu - perde ogni fede da a mità di a stagione. Ma hè largamente espansione, diventendu u ghjianu locu in una carpetta floreale. Ci stette assai impressiunanti. Floru à a fini di maghju. A fiora dura più di dui simani. In a nostra regione, ponu spessu truvà fiori di u culore di u biancu. E in Europa i culori sò più diverse. Hè cresce chì l'antenati salvatichi di e primule di Zybold sò di i boscchi di muntagnera umdi di u Tibet. Cusì, assai com'è posti scuru brutale. Quelli primi ponu esse usati in a primavera è in u vaghjimu, finu à a fine di sittembri. A tecnulugia hè a listessa cum'è altre primula. L'unicu nuce à a piantazione in u vaghjimu - i paesi siparati di a pianta deve esse grande. Solu in questu modu viranu sopr'à u invernu senza cunsiquenzi.

Prudutti giganti.

I primule sò primule: primule di Florinda, Sikkim, Bisa, Bullay, Giappunese è parechje altre. A patria di questi primule hè a pratica pantanosa di u Tibet. Dunque, quandu si prisintò, sceglite l'abitudini più bassi è chjosi di u to giardinu. A primula gigante hà e radichi forti. Assicurendu l'stabilità di l'arburetti cun un peduncu altu (finu à 100 cm) in terri margigni. Eccu i primi pruspettivi. Florentinu à fini di ghjugnu - di lugliu. In u primule di longline, i fiori sò stati nantu à peduncles cù vertii. Pedunculli di campanulare primule sò ancu più altri - più di 120 cm. Sò ncurunati cù inflorescenzi ombrate chì cuntenenu à 20 campanulati fiori. Fulghenu grande (à 30 cm) sò cullate in rosetti basali. U tissu di e foglie hè tènniru, nantu à ghjorni calda chì necessitanu hidratazione supplementari. Quessi primi si sò piantati in primavera, finu à u mumentu di u fiore.

Polyanthus.

Hè difficiuli di crede chì i polyanthus sò i pruduttu di primule di u cumuni - una pianta simplici modesta. Sò più sò diffirenti. Polyanthus anu assai fiori di primavera. Pocu pocu pocu di u diamitru righjunhe 7-8 centimetri. In i so culori, tutti i sfumaturi di u laranitu, u giallu, u rosa, u rossu, u borduri è u culore di lilla. Ci sò varietà originale di dui è varietà di trecolosi, cù canteri bianchi è bianchi, terri. U piccu di a fiora hè di mità di maghju. Peduncles righjunghjenu i 25 cm in lonxitude. E se u bugulinu ùn anu assenza, prima chì anu u primulu ùn hè senza bonu. A frescura di u verde, quelli primule prublemi à l'ochji finu à a ghjàllichi. Sfortunatamente, i fogomi foddi poveru i fruttivi d'invernu. Perchè u polanthusu duverà esse coperto cù pezzi coniferu, perchè i sanu ùn manghjaranu u core di e piante. Propagazione per una divisioni di casu in u primu pranzu, o durante u fioru. Hè cunvenutu cummincià l'arburetu à a fini di lugliu. À questu tempu, elli stessi parranu cundannati in pezzi. Un polanthusu postu novu propiu deve esse protuberati per l'inguernu cun speciale cura. In ogni casu, u polanthus gentile ùn sò micca adattati à i nostri invaghoti.

Demu sumimu.

Ghjuvannusi nantu à l'area di sosa, avete devi ricurdà - chì tutti primi sò amori d'ombra. Amanu l'umidità. Dopu, l'primule hè perfetta per i zoni bassine di u giardinu, induve altre crescenu criscenu più prestu. Dopu a ferita, a primula hè un veiu vegetativu attivu. Ritorna finu à a fine di lugliu. Allora u crescenu di e foglie hè torna, i pedunculli di a nova stagione sò setturi. À questu sensu, a maiuri prublemi sò megliu trasplantati in a primavera - prima o duranti u fiori.

Primule hè facilmente di cultivà da e zene. Se l'avete coglie ancu tù stessu - ricordu, u megliu fermanu ghjustu da a cullezzione. I Seeds si pò essa solu in u vaghjimu in a pianta aperta, è in piantini in a fini di marzu. Sì hè più cumentu per voi per plantà e mane in a primavera, ci anu da esse prudutte in a fria. È pè enduitu, pudete tenite dui o trè simani in u freezer. Questa hà da aumentà a so germina.

Prune fresca in u vaghjimu pò fallevi repetidamenti. Ùn ci vole micca raligratu à questu. Questa fioritura vi farà u detrimentu di a primavera. Cusì, hè megliu per sguassà i fiori. In quantu à e foglie, ùn deve micca esse cutatu in u vaghjimu. Hè da esse sbulicati in prima di a primavera, finu à chì a neve falesa. I veri prufissiunisti in floriculturistà Anglais recommande di crescente di mudelli in valdi è cuscini prumminciatori in elli (in particulare in casu d'auriculate) per dui anni. È solu dopu chì i pianti sò piantati nantu à un postu di creazione inde u permanente.

Avete una bona stagione di statina!