Quante hè necessariu di sviluppà un parlà à u zitellu?


Avemu usatu per esse toccu, annunziendu cumu i nostri zitelli apprendimunu di parlà. Ma solu qualchì cunnosci chì i sti primi anni amuzenti sò ancu un periculu assai impurtante in u sviluppu di u zitellu, chì ùn pò micca esse misstu. Quante hè necessariu di sviluppà un parlà à u zitellu? Chì duveraghju esse attentu è quale hè u principiu di "a natura aiutà"? E quandu deve aghju per un spéciale per aiutà? I risposti di tutte ssi dubbii sò datu quì sottu.

La lingua è a parolla - questu hè chì prima di tuttu distingui connoscene, i persone, da l'animali. Avemu un "sistema di signal", per mezu di quale pudemu passà infurmazione per ognunu. U sistema di alarme pareva solu in u prucessu di cumunicazione di u zitellu cù altre persone. E megliu avemu sviluppatu stu sistema, più ch'è avete stimulà a capacità di parlà nunda, u più intelligente è sana si sviluppassi. Certu, ogni ziteddu hà una veloce di maestru di maestru di a lingua, ma i principii generali ancestativi. I so cunniscenza vi aiutà micca di fà scopre un eventu lag è à tempu per s sonà l'alarma.

FROM 1 TO ARA L'ESTERU

Chì pò esse un picciottu?

• Sinsi u so nome, cum'è i nomi di e persone è l'animali di l'animali.

• U so vocabuli hè digià 30-40 parolle.

• Cumminci à domiciliate paroli più cumplessi, pronunzià mentri in a versione di i so figlioli (cat - "kisya" o "ks-ks", avizione - "baba", cane - "afa", etc.).

• Sapere assai verbi è utilizanu activamenti.

• Comprende a maiò parte di ciò chì sente (ancu s'ellu ùn hà micca parlatu).

• Pudete cumercii semprici dumandesi ("portanu le mutandine", "coglie un cunello" ...).

• In un annu è mezzo, hè un saltu sicuru in u sviluppu di a parolla: un zitellu pudese aduprà à parlà attivamente, ancu s'ellu era silente o ùn era micca parlatu.

Cumu si cumpurtava di i genitori?

• Nun manca imimene u zitellu annantu à l'intricciate e parolle davanti à ellu, ma u cuntrariu, currigu micca imperceptible, ogni volta per pronunzià a parola corremente.

• Parlà à u zitellu annantu à u pussibuli, accumpagnate tutti i vostri discorsi è i so azzioni cù u discorsu.

• Avveranu cun risposta per tutte e dumande, per esempiu, "E qual hè questu?", Chì u zitellu ore dopu, o dopu, cumencia à "sughjò".

FROM SCHEDULE UP TO 3 ANYS

Chì pò esse un picciottu?

• Havi un vocabulariu di 1000-1500 parole.

• Comprende u significatu di preposizioni simplici.

• À trè anni, usa tutte e parolle di u discursu è ancu mette verbi in u tempu passatu.

• Usa micca solu cuncetti specifiche, ma ancu cuncetti (ghjustu, ghjocu, animali, alimentariu, etc.).

• Sinsi l'ora di u ghjornu (morning, day).

• Dunque "Dove?", "Induve?", "Induva?", È da questa trenta anni a quistione principale hè "Perchè?" (Questu significa una nova etapa in u so sviluppu mentale).

• Ellu dici frases curtas (in dui o tri parolle).

• Pudete cuntà di i so pinsamenti è di l'impressioni.

Cumu si cumpurtava di i genitori?

• Hè cresce chì u primu u zitellu u principiendu di dumandà "Perchè?". A più preziosa di u sviluppu mentale, più tardu, più esvivi hè u tardimentu. Sè à trè anni ùn mancu sta dumanda ancu sta quistione, hè necessariu stimulà u so interessu in u mondu cun ellu è dumanda: "Perchè què? E perchè què? "- è rispose à voi stessu.

• Vi discutere ciò chì vede spessu in un caminu, in TV.

• Assicuratevi di ghjucà cù u zitellu (in galleria, teatru di pupu, hospital, oculazione è cercà ...).

• Ricerca è discussi discussioni cù u vostru zitellu.

• Aprende canzone cun ellu.

• Sempre di leghje à ellu à prima vuci, - u megliu di tutti i rutti di fata (è sempre discute l'héros).

MEZZI DI INSTRUMENTU, UZZA LINGUA

Tutti si ricorda di u libru di K. Chukovsky "Da dui à cinque", in quale l'scrittore cun amare analizatu parolle di u zitellu è a parola di i zitelli - u piriu da quale tutti i zitelli passanu in questa età. U libru contene i risultati di stu travagliu: i paroli chjaramente divertenti chì voce da i zitelli spunneamente. "Pahnota" invece di "oliu", "salto" invece di "salto", "I love you" invece di "I love you", "sti stivali sò grandi, è questi - i picculi" invece di "picculi", "aiutà" invece di "aiutà" . Difatti "scary", "smart", cuncipienti paroli - "bananes", "namakaronilsya", "gustu", etc. Hè una invention di non-esistenti in a lingua, ma à u stessu tempu s'hè furmatu cù una logica cumprendi di i paroli, indica chì u zitellu hà amparatu l'istruttura è l'algoritmu di a lingua cusì bè chì componi liberamente l'unità di lingua. In quantu à u danu o periculu di a parolla di i zitelli di l'epica "da dui à cinque," ùn avete micca a prutezione: si a famiglia (è l'ambienti di u zitellu in ellu) parla cunzientemente, u zitellu prontu hà scrupulatu chì parolle spiccà in a so vita di u ghjornu, è cù quale senza rigrettu a parte.

DI PRIMA CRICK TO NORMAL SPEECH

1 mese - fighjemu cura per voi in a face chì briunà (quandu hè famu, hà brute u to panevule, u to stomacu dolu, etc.)

2 mesi - publica sonu gutturali risponde à u trattamentu, cumencia à u sonrevule

3 mesi - "cunvivialità di rivitalizzazione": quandu si riferite à ellu, u zitellu soia, principia i so armati è i ghjorni in altizza, facianu sons persistente, gutturali

4 mesi - rirennente forte, se ghjucanu cun ellu chiancennu cù e lacrimi, quandu chì qualcosa hè offentatu o disgrazia; facenu sonu "aga", "argy", "ega", etc.

5 mesi - "canta": publicheghjani sordi persone di altitudine diferenza è durazione, cambia a testa à a voce

6 mesi - spata cù un spirottu (cumincià à dì à sillabelli "ba-ba-ba", "yes-da-da", "na-na-na" etc.), principia à cumprenderà i parole individuali ("give", "take" , "Caccia", "unni", etc.)

7 mesi - in u "ladushki"

8 mesi - babbling attiva

9 mesi - ripeti i sonni per adulti. ("Yum-yum", "kys-kys")

10 mesi - imite sonu è parole

11 mesi - dici di l'addiu (oliu cù una penna, dice "per ora"), cunnosci l'interrogazione "Dove?", Pridite a parolla simplice sicondu i sìllabbi: "mamma", "dad" "give", etc.

12 mesi - avete 8-10 parole

I MIRANI sò attentu

I stai di a furmazione è u sviluppu di u parolle in u zitellu soscrizzatu quì sottu per esse presitu abbastanza arbitraria. In questu numiru, l'opzioni sò pussibuli. Per esempiu, per via di un studiu realizatu annantu à i zitelli d'un annu (no ritardate mentale è micca geeki), hà dettu chì u dizziu minimu di un zitellu à questa età pò esse solu 4-5 parolle, è u massimu - 232! Certi picciriddi dicenu e primi parolle in 10 mesi, è da questu anni si cambienu per propostu. L'altri persistente "stà in silenziu" di circa duie anni, livendu cù primitivi, è parvenite chì si spallemanu: accumincianu a parlari assai è diversamente, alloghju da traduzzione di u passiu in un asset. Ogni opzioni sò normali, ma in certi casi, i genitori devi esse preoccupatu è cunsultate un logu terapeuta:

• Se u zitellu ùn manca più maestru à tutti (per esempiu, ùn avete micca uni cumminzioni di vucali e cunsunanti) è si lagni assai oltre i so cumpagni (salvo babies prematuri chì sò generalmente sò cun lati di 1-2 mesi);

• Se u zitellu doppu dui anni persiste à mantene in l'u stadiu di parone autonome (babbling infantile), cunfondenu i casi è numeri, ci hè necessariu di verificà cù u mèdicu. Hè pussibile, hà un desvandu, chjamatu alalia;

• Se u zitellu persenta mutilate a lingua à 5-6 anni, hè un suspicatu di dispraxia (ipoplasia di l'audioma fonemica), chì deve trattamentu.

EXPERT OPINION:

Tamara Timofeevna BURAVKINA, terapista di parlà di i zitelli

Paradoxalmentu, in a società civilizzata muderna, ci hè una tendenza à aumentà a devenza in u sviluppu di a parolla trà i zitelli. Oghje, ogni quartu pienu di l'età preseltu hè un lentu sviluppu di a parolla. Specialista attribuiscenu questu, per un'isca, à l'impiegazione di i genitori è, per consente, à a mancanza di cumunicazione cù u zitellu, è di l'altra banda, per una diminuzione in a cumunione di a ghjente in generale in favore di a television è l'Internet. Un altru raggiuni per u lag in u sviluppu di parlà in un zitellu pò esse uperazione excessiva di l'adulti. Cumunicà cù u zitellu di u ghjornu à ghjornu, hè faciule d'apreghjunghje per capiscenu tutte e so difficult to recognize words. Ma puderete privà di i incentive à migliurà u so discorsu. Intantu, ci hè un accostu (3-4 anni), dopu chì quellu "stuck" in u palcuscenicu di u parondu autonumu venenu periculosi micca solu per u più sviluppu di u discorsu di i vostri figlioli, ma dinò per u so sviluppu generale. Dognu chì esse infurmatatu in modu di travagliu di un discorsu in u zitellu, stabilisci u "fundazione" per a so vita più assicurata - vi valia à piglià questu seriu. Hè assai impurtante per sviluppà l'aspettu cugnimi di u parolle chì in i zitelli in i preedizzioni hè spressione in interdetti senza fini nantu à u mondu à noi. Se l'adulte si portanu pocu cun pacienza (fassi scacciate i zitelli, rispundenu in modu monosilábicu), i zitelli puderanu stà aduprà e so dumande, è cusì u so sviluppu mentali hè sospizutu.