Fiori fiori: glucose

I vegetali di u genus Gloriosa (in latinu sona à Gloriosa L.) hè un nùmeru di 9 spezie chì appartenenu à a famiglia Melanthiaceae, questu melanthia. A taxonomia anglesa distingui u genu di i pratiche in a famiglia Colchicaceae, questu, l'induvate. Sti stissi eranu originalmente attribuiti à u liso. Scupreru in tutti l'Asia è i tropichi di l'Africa. U genu hà ricevutu u nome da a parola "Gloria". Da u latinu si traduce cusì "gloria", è "gloryosis" hè una fiore di gloria.

I prudutti di u genus sò tuberi è erbe. Hè sprimi ntèrniu è riffulente. Follette à i pianti sò disposti nantu à 3 pezzi, o ponu esse ghjustu, sedentariu, oblong-lanceolate. I fiori sò largu pedunculli, sò situati in i sinusi vicinu à i foglie superiori.

I fiori di fiori di u glioviu sò assai decorattivi, si crede in calda.

Gloriosa: cura

Ella necessita di luce, è cusì divuziamente pussibule, solu à meziornu duverà esse coperto da lumera diretta. Pò essa cultivatu nantu à u ventu di u meridionale, ma hè megliu, per suprattuttu, si i cibu cù a pianta torna nantu à l'est o in u punenti. Ci si deve esse cunsideratu chì u fiore ùn pò micca esse tralate brusgiate in u sole di u sole. A pianta deve acostumparu à u sole à pocu.

In a primavera è l'estate, a pianta ferma bè s'ellu a temperatura ùn manca, ma mantene un nivellu di 20 gradi. Per quessa, u freschezza è borchi sò ponu dannu. À a gloria, u piriudu di u riposu hè chjaramente chjaru. Quandu gloriosis s'intescedi, è succeu in u vaghjimu, ùn hè micca rinsicatu, è s'ellu ùn serebbe micca. A massa di u fiore di u fiore hà a pruprietà di stazzunà, cum'è regula, questu avvene in u piriu da settembre à uttrovi. Allora i tuberi ci anu esse scavu è sbrizza cù e sabbia. Amparate i tuberi à 10 gradi in un locu secatu, senza fiatu. Puderete cullà tuberi in e valdi.

In a primavera è in u caldu di u veranu, a pianta duveria esse acquistata assai, l'acqua per questu questi duverebbe seru, hà sappiutu di settle. U ri-regadimentu deve esse solu dopu chì e strade capelli di a terra si sò secchi. Sveci di a tarra ùn deve micca, ùn devenu sempre un pocu wet. In l 'invernu è u vaghjimu, ùn hè micca necessariu di regnu in terra à e valdi.

Gloriosa - fiori chì necessitanu una alta humidità. Per fà cresce, u prugnu cù a pianta pò esse postu nantu à scatuli moitius, pebble o musgo moietu. U bottu ùn pò mancu avè l'acqua. Quandu spraying una pianta fiorente, avete da tenite bisognu. In i fiori, l'acqua ùn deve micca cascà. Da u ingressu di l'umidità nantu à i fiori sò stati manchessi. Questu hè un effettu perchè nantu à a cumplessiva di a gloriosis.

À l'estiu, sti fiori interasani fiura assai belli. U perianthe hà a capacità di dàchju à l'altru è u fiore - per fallu. Atra i polinizatori à u fiore. Hè cresce chì e farfantarini sò venenu à u fiore, ùn sò micca sapè cumu di terra, sò abbitati per bevande nectar da fiori nantu à a mosca. Quandu l'ale di l'ale di l'arraggenate, u polu di e purga nantu à l'estigma, chì si porta in parte. Quandu i fiori fiori, u cambiamentu di culore hè osservatu. Ombriani già scorri lentamente, è i vermi sò più saturati. Più nantu à a prima fiorita, ci hè maiò nantu à a stagione di fiori in una testa, ancu 7 inflorescences.

In i mesi di primavera, quandu i rimuli anu tornatu in più vechje, avè bisognu à esse fed fertilizzanti per a flora intaronda, cunfidendu e struzzioni, ogni simana finu à chì a pianta ùn finisci di splendida.

Gloriosa, essendu una liana, si aghjunghja à l'appruvazioni cù tenni, chì si trovani nantu à a punta di e foglie. I stazii più minimi ùn anu micca anteneni, chì hè per quessa chì avete bisognu à vultà i tralcidi à u sustegnu à u tempu. Malgradu l'opinione prevalenti, gloriosa ùn ùn mette in u sustegnu. L'Antennae pò aghjunghje solu à i supporti fini (filamenti o paligliate). Sottualità sustenali sò solu adatti per un quadru.

Comu regula, u criscamentu attivu in gluosi hè osservatu in u maghju è i primi ghjorni di l'estiu. A durata di i so tipphi pò esse ancu 2 metri. Ùn hè sempre necessariu, perchè i vignaghjoli sò stati attaccati è diretti, ma u tagliu deve esse affullatu.

Trasfurmà a pianta annu, preferibile in u primu mesi. U pote deve esse ampla, preferibile micca grandu prufonda, cù a ceramica preferita à u plastica. A terra in a pignatta ùn deve esse pesante è argilla. Hè da esse cunsideratu, cunzistenti di un paru di piezzi di terra ferita è 4 parte di l'humus. Pudete aghjunghjeghji o torna. U fondu di a pignatta sia sguile.

U tuberu di sta pianta si deve esaminatu in una pusizioni horizontali. Da quì sopra devendrà u coperto per 2 cm di terra. Ci si deve esse cunsideratu chì à a fine di u tubbu hè solu un riileju, è a so perdita ùn pò micca squillate. Tuber deve esse guardatu cù cura, a pianta pò creta solu da un tuberu infieru. Da a so piezzu, cum'è parechji pianti, a glirisi ùn criscenu. Dopu chì u tubbu hè statu postu, u territoriu duverà esse acquistatu per chì sempre hè mullutu. A temperature deve esse constante - circa 20 gradi, ma micca sottu à 15. A piantagione si sentenu megliu à una temperatura di circa 24 gradi. Quandu i fileri fighjanu, u pote devendenu rimbursatu à a luce. Da u fondu di a pignata deve esse furnitu da u calore. I sguardi rivoluti deve esse ligati à u peg. Quandu e radiche ti pigliammi a terra, a pianta deve esse trasfurmata in un pezzu maiori o terra aperta.

A pianta pò esse spiegata cù l'aiutu di e pècure. Ma in questu casu, a pianta sviluppa più lentamente. Hè necessariu per polinizà a pianta in modu per formar e sementi. Pigliemu un cisce bruschiccia è trasfirià u polene à l'estigma. Cù sta strada di l'autudificazione, i graneddi sò allungati. I Sevesi deve esse posti dopu à cugliera in a terra, chì devenu cumprisa sodu, torba di terra, sabbia. Tuttu in parti equitivi. Somi mannate solu in un quartu caldu à una tempura media di 23 gradi. I pianti chì sò cultivati ​​da e zitelli, pudete fioru dopu à trè anni.

Fiori di gloriosa: misure precautorie

Questa pianta hè tuberosa venenosa, siddu hè stata presa internamente, perch'elli ci anu da esse tatu da i zitelli è l'animali.

Gloriosa: pussibbili difficurtà in u growtu

Questa pianta pò crecimentu lentamente è senza fiore. Chistu pò succorsu per causa di tuberculi bassusti, duci di dèbuli o dannati, e cundizzioni di stati d'almacenamento.

I pianti ponu giallu li so giardini o cibu da e foglie à i so fini. Cusì forsi per u regnu insuffiziu è di l'aire asciuttu.

I fiammi ghjovani pò esse rallentisce u crescente, foscà o desertu. Chistu pò succorsu cù cambiamenti di tempurulite sùbitu, perchè u regnu di tempurane deve esse constante

L'arbureti di a pianta pò diventà torna è luggenia. Questu pò causari, per esempiu, decadenza di i tuberi. Per evitari stà, hè necessariu di furniscia a pianta cun drenaje fugliale. L'acqua hè solu dopu à u siccatu di a tarra.

A pianta ponu dannu a scab. Se e agrotechnics sò disturbi, l'omofali puliticu pò figurà nantu à i prugrammi.