French manicure, manera di fà

Tutte e donne anu amatu per pitture i so unghie. È ùn hè micca surprisante, perchè cose accussé, unghie chjude aghjunghjenu a figura di l'imaghjini è u cunfitimentu.
U tema di a nostra a conversazione d'ognunu hè a manicura francesa, a manera di fà.

Oghje, sò parechji tipi di manicure, unu di i più apprizzati per mezu di elle hè a manicura francesa. A manera di fà sta manicuranza hè abbastanza simplice, ma hè bisognu di cura è qualche capacità.

Hè interessante di sapè chì sta manice di manicura appareru per a prima volta in u 1976, quandu unu di i produtori di filmatu dumandanu à u dirittore di una unità d'unghie da vene cun un tipu di manicura chì ghjustassi di ogni vestitu d'una attrice. Cusì hà vinutu a famosa manicura francesa (francese), chì face u so unghje naturali è sana, è ponu accentu a punta di u fundu cù un colore biancu. U stilu di a manicure francese mancia in modu di a forma naturali di u unghje, a longu moderata è a forma di a "scapula". U modellu mudernu di a manicura francesa permette un ugliu in cunve di un frontière biancu - oru, argentu, chì vene assai uriginale è pocu cumuni.

Prima di inizià applicà ogni tipu di manicure, hè bisognu di cura di a salute di e mani è di unghji. Per fà questu, hè valenu per fà un bagnu terapeuticu. Sta prucedura ùn vi porta micca più di deci minuti: in un litru di acqua, dilute 1h. l. u sali di mari, pusau e mani in u bagnu durante 5-7 minuti. Doppu u bagnu, struite e to mani cù una bagnu paniu è aplicarle una crema dessitanti.

Allora, French (French) manicure: una manera di fà.

Per principià ci hè necessariu di furmà a forma di ogni unghje. Per fà, cura cù cura è sand. L'asimetri in a manicura francese ùn hè micca accettatu. Move la cutícula cun un bastone di legno o applica un gelu nantu à cuncevule è eliminà a cutícula. Se a cuticazione hè diventata dura, raspate e mani in bagnu è umite a cutícula cun una crema spiciale.

Posa a carta di u unghje cù una basa di manicura, è dopu cù un vernice beige o rosatu trasluttu.

Applica una lacatura bianca, d'oru o d'argentu da i spiculi di u unghje à u mità di a parte supraniore di u unghje.

Se ùn avete micca a circustirate di fà una linea cume cù una laca bianca nantu à a punta di u unghje, utilice l'utili per a manicure francese: un scuru biancu è strazi speziali. Cù un lapis, selezziunate a parte supirficiali di u unghju perchjendu una linea in u so spallee, fate tene nantu à u unghje è aplica a lacate in u restu di u unghje.

Pirmettenu à u vernice à secci è dapoi u filtru à u unghje.

In più di a manera francesa di facenu manicure, pudete scurdate di voi altri viaghji più interessanti è semprici cù quale sempre serete nantu à a cima.

Manicurista americana.

Prima, amparbe è slide la cutícula à u borde di u unghje. Allora aghjunghje a unghje una forma è cupèrtinu cù vernice. A manicure americana incù a unità larga è una forma redondeada di a chiave. U culore di u polpa d'ungliu americanu deve esse lampatu, sfidenti, ancu venti. L'autoru di stu metudu di manicura pò esse chjamatu Max Factor. Dopu ci era un regnu di moda chì combina u culore di un vernice cù u culore di lipstick.

Spanish manicure.

A più chjave in u manicu spagnolu di manicuranza hè di ottene un rico è culore di vernici. Per fà questu, u primu duverà esse appiicatu à a basa per manicuranza, da una strata di vernici d'unu di i seguenti sfumaturi: rosa, latti, beige, blanchesi, pastel. À questu chjucu, quandu si secca, una strata di laca brillanti hè appiicata. L'ultimu capu di manicuranza spagnola hè stallazione, è brine.

Manicura Beverly Hills.

Questu hè un'altra via di manicuranza. Hè assai simili à a manicure francese. Pudete chjamà stu modu di manicura unu di i tipi di manicura classica francese tradiziunale. Stu metudu di manicura di chic è brillanu à a manera francesa di applicà vernice. Questu manicurare utilice ancu cunsiglii pastel, tone naturali in a so tecnica. A so distanza principale di a tecnica di applicà a manicura francesa - ùn deve micca esse un cuntrastu cuntrastu trà a parte principale di u unghju è a saliera.