Juventude è bellezza di e vostre mani

L'aire di a risa sicura, u ventu, a fretura, a mancanza di vitamini - ùn avete micca un effettu bonu nantu à a cundizione di a pelle di i nostri mani, chì vidi rossi, flacy, seccu. In l'articulu "U ghjoveli è bellezza di e to manu", e nostre cunsiglieri aiutanu à trattà questi prublemi, chì aviani qualchì donna. In particulare quandu quì ci arrimi i nostri guanti è indetta a nostra manu timpicata per tutti per vede. Chì deve fà?

U principal u stadiu di cura di a pelle hè lavatu . Per prucessi ienichi, utilizate acqua bè. L'acqua dura pò esse affusa agghiuncennu una culloca di acqua à un litru d'acqua.

L'omu hà bisognu à esse lavatu cù l'acqua calda, da a peddi calve falla in flabby, da u fretu accummenta di scomballà. Hè necessariu di utilizà un saponu suedu cù additivi suciziuri è di moisturizing. Pudete usar sapunni di u so cumpagnu, chì hè stata sviluppata per a pelle sensitiva.

Per sguassà a pelle , avete bisognu à preparà un inguite da u melu, anzemi, oleiu di u linzolite, u zucchero di limonu. Stu pomi ci vole à appiicà à a pelle di e mani cumandanti.

Da a più maschera, aiutavamu, per questu questi a coccia avena, aghjunghje un oliu vegetale pocu è aghjunghje sta mezchemu nantu à e nostre mani per 10 o 15 minuti. Questa mascara hè fatta solu à notte.

Serà aiutatu à sfughjà a pelle di e mani è ripiglià i sbuchjuli - un bagnu di scorcia bè dal avena. In questu, aggiugna e mani per 10 o 15 minuti.

Sacchetti purées sò un cumpressu eccezziunale per i mani, puserebbe pate u patati calchi nantu à i nostri mani, è poi strappassi cù cellophane è cima cù una spugna di terri. Senza a mascara per 15 or 20 minutes.

Dopu lavò a manu, lavenu cù l'acitu, una solu manca, o grizzu cù u lattinu curdled, kefir, zucca di limonu.

A pelle sarà elàstica è liscia, se cun cada lavatu di mani ti lubricate cù una mistura di infuzzioni di u fungus di tè è l'oliu d'oliu, in una proporzione 1: 1. Per a notte rivelà in guanti di cuttuni per quessa chì a robba ùn hè mancosa.

Rundimentu di a pelle di e mani.
Da questu puderà aiutà à cuntrastà e toge (bagni alternati di l'acqua fredda è freta). Repetite u prucessu 10 à 15 volte, finisci cù acqua fredda. Dopu à accustà à andà, avete bisognu à u massaggio cun una crema vitaminizata è nutritiva.

Ogni ghjornu me mani acqua calda, cù l'aghjuntu di un pochi gocci di crema o di latti, i vermi anu spedinu.

Bagnare effettuà cù u sali di mare.
Pigliate 200 grammi di salitu di mare, aghjunghje un litru di acqua, cocca, è poveri chjori. Purtate e mani in calda, acqua calda durante 15 minuti, è poi posite a manu in acqua fridda per 5 minuti. Allora facenu parechji volte. Dopu questu prucessu, e mani u lubricate a crema.

Broitu di a cortezza di carattere
Pigliate 50-100 grammi di materia prima è aghjunghjenu 3-5 litres d'acqua è preparanu una decucuzione di l'corteza di quarciu. Accoglià e mani sottiliati per 15 minuti in acqua calda. Hè bisognu à fà cù a pelusa fatta è secca di 15 banni minuti di vegetale calza o d'oliu d'aliva. È per migliurà per passà in a pelle, femu a massaggia di e mani. Eliminate l'excrementu d'oliu cù un napkin, ùn avete micca bisognu di lavari i mani. Ùn sò micca e mani chì sò travagliati bè s'ellu i lavamu a nostra manu in l'acqua chì a patata hè stata fatta prima.

Mani crackati è astutati.
Mascara per a pelle è a pelle seca. Aghjunghjite u cappu biancu, fassi rettirilu in un rossu, aghjunghjene dui banane, stirciate tuttu, mettite è aghjunghje una cucaraci di u meli è una cullizzioni di crema. Amu mixta è appricà à a pelle di e mani. Dopu à 15 o 20 minuti, lavane cù l'acqua è appliice a crema.

Skin nutrition.
Hè necessariu in a matina è à a sera per nutà a so pelle cù una crema chì cuntene - aloe for hidratazione, per a desinfettazione - camomila, silicone o glicerina per pruteggià l'effetti avversi, per l'eliminazione d'irritazione è di a pelle seca.

Un doppia effettu pò esse ottu se i mascarelli naturali sò usati in a forma di mascara. Pozzu cunglite 5 grammi di melore di uvaghji, u zucchero di limonu, u grugnu crudu, 25 grammi d'oliu d'amanduli. Si mischjà a mistura è aghjunghje nantu à e mani, mette in guanti di cuttuni, avemu bisognu di una mascara per 3-4 ore.

Pigliate 2 patate, cocinate in un uniforme è sbuchjarà, rasstrem cu dui culleri di cucumber juice o juice di limonu. Calami una corpusa grossa di cunduttenti perchè nantu à e to mani e wrap it with gauze. Dopu 15 o 20 minuti, lavate a mascara cun l'acqua, è apparinate una crema nutritiva.

Certi rigulamenti per a pruteggiri e mani.
Per questu e mani à stà belli, belli, boni, prima di abbandunà a via, appricamu una crema nutritiva o una crema protettiva, perchè ùn ùn ùn abbandunate sottu à traccia in grassi è hè assicurata rapidamente.

À i coddi è à u lavu, appricà a crema di uovo 2 volte à ghjornu in a mattina, in a sera. In a pelle è unghji ricu una crema grassusa o oliu.

Per fà e so unghie per selezziunate, sceglie una sera per questu. Una volta à settimana, una manicura è un bagnu rinforzante vi permettà i mani à sempre in bonu forma, è elli mirani ghjovani è belli.

Quandu hè ventu è frescu fora, hè megliu aduprà guanti. Sò d'utilità à domiciliu, quandu lavanu e lavare nimi - avete bisognu di guanti di gomma, è quandu i guantes di cuttivatori di secca secondu. Puderanu per prutezzione di i diversi prudutti di e casu.

Avemu cunnisciutu l'articulu "U ghjoveli è bellezza di i vostri mani" è sapemu cumu fà e vostre mani pari cum'è giovani è belli cù l'aiutu di e diverse maschi è bagni.