Manicura e pedicure

Cumu maravigliu di sentu còmpiu in ogni situazione. Ùn ùn vi maravigliate chì ogni ciuvete di e donne anu locu postu induve e cose chì ùn anu pocu pocu cuntinutu spedite l'umore è l'hà fattu vargogna è ghjustificate. Eppo, per esempiu, andate in a tenda è quandu u pagu, u vinditore detti un ochji à e vostre mani, è visti a manicura perfetta, ma cun una uncia rota.

U vostru sonnu nervoso è scusa chì dui simani ùn anu micca manicure, ùn salvate micca a situazione. E l'animu sarà completamente arruinatu. O in l'estiu, ùn avete micca statu à u salone di pedicure per un pocu più di un mesi, ùn abbia micca dapoi pettine nantu à colti o sandali. Per esse stati situazione pratiche, si deve sempre sempre armatu.
E mani hè un tipu d'indicatore di l'estatutu di una persona.

Hè cunnisciutu da l'antichità chì i prudutti imprese in quelli ghjorni sò solu trà aristocrati. In i nostri tempi, tuttu ha cambiatu significativamente. Ma diversi fatturi chì afectanu à a pelle di e mani è i pedi sò stessi. Un omu chì travaglia cù e so mani in difficultà cundizione, hè una pelle rough. Mentre chì u travagliu di l'ufficiu ùn anu micca avè un effettu perchè nantu à a pelle, è perchè e mani sò in una cundizione sodica.

Per guardà e to mani è pede in cundizione perfetta, avete bisognu di prucedure di manicuranza ogni sette, deci ghjorni, pedicure, almenu una volta di u mese. Se ùn avete micca u tempu di visità u salone, ma ùn hè l'oppurtunità di posa à pusà à a sera è à chjucu. Aproveche avant this opportunity. Prima hè bisognu à voluparà e to mani in acqua calda, cù l'aghjunzione di sapuniu di lìquidu o di una soluzione speciali. Per quattru deci à quinze minuti, pigliate e to furtezzi è e mani. Hè necessariu per a cuticule per amparà, è hè più faciule per sguassà. I pori nantu à a pelle di e mani sò aperte. Allora v'hà bisognu di scancerà a cutícula, pinzetta sputichi o tiseii. U prossimu siguiu di moldà a unità piatta. Da u stessu principiu si deve esse fattu un pedicure. In i dui casi, dopu a prucedimentu di sicurezza, hè necessariu d'aplicar a crema è u maschile. I metudi di massaggiu sò uguali di ogni locu. Circulate movimenti camminanu à i posti induve a cutícula hè stata sguita, po esse movenu suciale à i dete e so bocca. U massaggio hè bè nantu à a pelle, migliurà a circulazione sangue, nutre intensamente, per mezu di i pori aperti. Dopu un massaggio, hè megliu esce per quasi media ora prima di fà un travagliu. Questu hè per assicurà chì i pori sò ligeramenti chjusu, è a pelle ùn hè micca cusì vulnerevule. Avà po ancu prucede à a manicure decorativa. Pitture unnessi, patti è cusì.

Per una certa raggiuni, finu à ora, ci sò associe chì una manicura hè necessariu à longu unghji. Ma sta storia hè erronia. Manicura - bè curnutu, boni tagghiati è mani. Per assicurà chì i chjavi di u unghji ùn anu micca annunziatu è ùn si separanu, sò deve rinfurzatu. Ci hè parechje modi chì pudete aduprà in casa. Henna di solitu, chì pò esse compru in ogni tenda specializata, hè incredibile utili. Dopu dilute una henna cù l'acqua per una massa homogeneia, è u unghje l'ungi è i posti induve a cutícula hè cutata. Mantene finu à a meza ora. Allora lavate micca. L'unicu traspurtadore di questa prucedura, Henna hè sbagliatu.

Puderete puru bagnu cù u salinu, a suluzione acetta è cù l'aghjuntu di l'acidu citrico.
Una nutrttiva propicia è una nutizzioni adatta ancu in l'apparenza di unghji, è di u capelli è di a pelle. Pruvate diversificà a vostra dieta. Eat più vitamina A, E, calcium, iodine. E allura ùn avete micca di utilizate unghie finte per una bella manicura.
Cridilu, prestu cura di i prudutti cose, ùn hè micca necessariu di pittura unghie cù vernice brillanti. Dopu tuttu, hè bonu per vede quandu, in u situ di travagliu, una donna cù bè guapo è una decorazione stampata pittoresca, per esempiu una manicura "francesa". È i culori brillanti è i mudelli intricate si purgà per i festivi è partiti.