Fundatore di u stile - David Bowie

"L'Antistyle hè a basa di mè", sò i paroli di David Bowie. So - parte di u so bonu ghjocu. U famusu musicista ùn abbandunò micca menu imagine in moda chì in musica. A funnera brillanti di reincarnazione torna d'inspirate disinfettori è fashionisti. Questa primavera, à vistimenti lustru, hè necessariu aghjunghje un pocu pratiche di David. U fundatori di stile - David Bowie hè sempri sedente, quandu a so coleczione serà successu.

Collections di John Richmond, Alexander McQueen è Paul Smith - chì i fanciuti di stampavvi sò deveru esse aghjenti à u musicista. "Aghju intesu di a moda da i performances di David Bowie", - unu chì accetta Richmond. Hè custumi superprezii di Paul Smith ùn anu statu impussìbbili senza u "periodu di Berlinu" in a vita di Davìdiu. Un genius, McQueen hè ghjuntu cun i so cumpagni còsichi sottu l'impressione di l'imaghjini di Stardust-Bowie.


Ma tutti in modu . Solu un sensu innate di stile puderia turnà David Jones, un omu rossu cù l'occhi di parechji culori, in un ogghjettu di cultu. U primu passu era un sveltu chjuchettate - un cultile di bagnu, un colpu di caccia di 18 pulgetti. U passu di dui: lipstick, chì finu à quì ùn hà micca piace u rock'n'roll. U passu trè: cuntatti diretti cù u cosimu, chì certezza sicuru ùn sò micca l'avutru di David, ma ancu di critichi di moda.

U sensu còsmicu di stile in u casu di u fundatori di l'stile - David Bowie vole dì chì cum'è u cungenitale. Parissi chì a so sentimentu hà sceltu David da parechji "modi", pupi cummattiu, vistutu di pezzi di cloïsses nantu à u Carnaby Street. Puerite di vetru, capelli indi è capelli di serra maroccu si saranu amati in u mumentu di u travagliu in a cummerciala di Lindsay Kemp. Dopu, in guise scénicciali, maschere di mimes è vestiti di "fiori figliichi", focu è focu africani, campane di u buddismu è a chjina militari sò mischiati.


Aduprendu cù i testi di i primi discuglienzii, i mods, rimpite l'ochji hairstyles multicolouri di Davide, stivali alta cù l'azzioni è i sacchetti di "oxford" da a moda di l'anni 30. L'era di glam fa i so mudificà di u vestitariu di bowie - neon, lurex e plastica. In a brilliance of gold and coloured fumes, una supernova nascita. U novu è Ziggy Stardust hè una facciata vita di Davy-da Bowie. Una mistura fantastica di strangulizza è di a sessualità, l'honesty è u distaccu, l'audacità è u putere.

Malgradu u sensacionalismu è a pupulazione, l'imaghjini di "Ziggy Star Dust" principia cù l'affari. Un sweater fu compru in un mercatu di lignu cù un spalla sottu. Pants di a prima esposa, cù chì Davìdiu era u stessu tamantu. Vestiti di velours medievali, buttigli-verde è crema-blu, da a cantina di a magazzina di Dave Clark, u designer cun Savile Row. Lu lussu, chì i critichi di u tempu chjamatu "un puntero à a porta à u vetru cumuni". Oghje, ogni repetizione in a moda di l'androgynia hè impositu senza bona turchese, plastica Ray-Ban è stampi industriali in l'stile di Ziggy.

Speeches-antics di Stardust, l'impurtante stella di un musicu, hè sempre citatu cun entusiasmu di Vogue. A tappa cù a cremiera di stampa di a faccia di Kate Moss hè stata un ricunniscenza di l'amore à u ghjovanu fundadoru di l'stile - David Bowie. Stilistà si paganu a tribute à una varietà di l'imaghjini chì u musicista cambia cù i capelli è di custumi. L'astruvili Ziggy, un gentile romantica in biancu, un pirate salvaticu cù un bandaggiu, sàviu Aladdin, un arianu in un vestitu d'uttine, un spider-man, un marinore in batrobe ... À st'ultima strada, Bowie resta un stedelettu, è ogni incarnazione chjina in memoria cù a musica è - ogni una volta una nova -


Imiteghja i modi di i dui sessi, parechji dicennii hè chjamatu simbulu di u sessu. "Stile - solu u disignu esternu di i fenomeni esistenti" - sò i paroli di u geniu di u cambiamentu. L'imaghjini di u Fragnu Duca Biancu, un cabale in un capelli clàssici, un borsalinu o un omu gufu in shorts di tennis in u brappu cù a so moglia, u mudellu supranetore di u Immanliks di u fundatori di stile, David Bowie, pò esse chjamatu improvisu. Invece, hè un ghjocu di genius.

I pelle di David Bowie, scrivi l'oliu, ghjucatu à Broadway, rire da a catifa russa, passi cù una maleta di lussu per l'esprissioni ... A so musica ritrova in ochji, i so imagine inspirate un modu novu. Ùn casually editore-in-chief Melody Maker anu osservatu d'alguna manera: "David Bowie hè troppu elegante per a roccia".