Una breve biografia di Faina Ranevskaya

Ci hè una biografia di sta donna stupente? Di sicuru micca, perchè Faina Ranevskaya avia una vita interessanti è longa. Biografia Ranevskaya cuminciò à u XIX sèculu. Dunque, anche una breve biografia di Faina Ranevskaya vi uttene piglià più di un parramentu.

Ma, però, avemu da scrive una corta biografia di Faina Ranevskaya. L'anniversariu di Faina era u vintisimu seculu, sicondu l'anticu stile era u quintu di austu. L'apparizione di Ranevskaya hè in 1886. Biografia di l'attrenda inescuperta è inobliata principia in a cità di Taganrog. A so vita ùn era micca corta, creò in una rica famiglia di i Ghjudei.

U patri di Ranevskaya avia fabbrichi chì eranu impegni à a fabbricazioni di pittura sicura, parechji casi, una tenda è ancu un vaporizzatore. A famiglia di Ranevskaya avia parechje zitelli: dui picciotti è dui zitelli. Sfortunatamente, a vita di u fratellu minore hè struitu, è quandu Faina era cinque anni, hè mortu. Ma, anchi si saria, pare chì, in una famiglia, a biografia di a zitella avia avutu sviluppatu felice è radiante. Eppuru, a zitella era infeliziu, anche ella era assai piacevule à a mamma, fratellu è fratellu. U prublemu sanu chì Faina hà stuttered slightly from his childhood. Era tantu vrigugnatu di questu, perchè ùn sapia cumu cumunicà cù i pari.

I so genitori li dete à un gymnasium di ghjuvanotti, ma a ragazza spartava sopravvissendu trè isule. Ùn puderia micca cuntene o scrivite, ùn hà micca vulutu cumunicà cù nimu. A fine, hà pricatu di i genitori di piglià da quì. Mamma e papà andò per meet Faina è piglià a casa. Per quessa, a picciotta riceviu lettres. In più di studià sughjetti generichi, hà ancu praticatu strumenti musicali, cantannu, è studiau lingue straniere. Faina era sempre assai assai di leghje. Libri per ella eranu un mondu magicu, in quale puderete salvà quandu tuttu questu hè grisu è troppu uniformu.

A l'età di dodici a ragazza vitti a so prima film. Di sicuru, u cinema di quellu tempu era troppu diversu da u mudernu, ma si chjappia à Ranevskaya. A zitella era entusiasmu di ciò chì hà vistu nantu à u screnu. Pocu, dopu a reunione di u filmu, Faina hà dettuna chì era ancu interessatu in u teatru. Accuminciau per andà in u teatru di cità per u ghjocu in quale u teatru di u teatru di quellu tempu ghjucanu. A strada, vale nutà chì Ranevskaya ùn hè micca u veru nomu di l'attrice, ma un pseunimu. Fu ripresu da a famosa obra di Chekhov "L'Orchard de Cherry". Un ghjornu chì a zitella caminava per a strada, è hà pigliatu u sughjettu di u borsu cù a gustu di ventu. Ma, invece di principià per cullà u ghjornu, a zitella a ririra è parlà cumu di quella bedda. U ghjovanu chì hà accumpagnatu Faina hà dettu chì in questu momentu era assai simili a Ranevskaya. Nantu à u tempu, sta pseunatrone per a so furia, è in l'annu diventenu ufficiale. Faina hà sempre avutu chì era diventera un attrice.

Prima di a famiglia, era cunsiderata una passione cumuni. U patri, chì ùn hà micca vistu u sensu in questa professione, anche anch'ella à visità u club di dramma, chì a zitella avia rializatu u gymnasium fora. Ma quannu si cuminciò à parlà seriu cù i so desideri, u papa fece scandalu. In ogni casu, Faina era persa. Hè u teatru chì hà aiutatu à fighjà apertu, amparate à migliurà belli è di parlà d'una manera chì quandu amuia u stammering. Cusì, anche a manifestazione chjamata di u so babbu, in u 1915 Faina insistia è andò à Mosca. Allora a picciotta era di vinti anni. Ma, sfurtunatamenti, a capitale ùn accetta micca Faina cù l'armata aperta. A zitella ùn puderia micca andà à qualchissia di i scoli teatrali. Finalmenti, hà cuminciatu à studià in una istituzione educativa privata, ma u mo babbu ùn vulia aiutà à u so finanziari. Una zitella ùn pudia micca guadagnà pienu per pagà per l'educazione. Pariate chì puderete scurdà di un sognu.

Allora pigliò l'ochju di l'actriz Geltzer. Hè cunsigliata a zitella in una di li cinti vicinu à Mosca. Eppuru, Ranevskaya hà bisognu à ghjucà in l'estrazzioni, ma questu ùn la temia micca. Dopu tuttu, nantu à u palcuscenicu di u teatru, puderia esse cun such great actors and actresses as Petipa, Pevtsov, Sadovskaya. A strada, Pevtsov cunsidereghja immediatamente cun talentu di una ghjovana Faina è hà dichjaratu chì un ghjornu sera ghjuntu chì questa fuglietta diventerà una famosa attrice. Allora Faina si n'andò à toccu à Kerch, però, u prestazione ùn hè micca successu. A zitella aveva a ghjucà in assai teatrini provinciale di Kislovodsk, Feodosia, Rostov-on-Don.

Allora a rivoluzione cuminciò. A famiglia di Faina, chì capisce chì ùn anu micca avutu una vita normale in questu paese, da rapidità à l'estrangeru, allughjendu a zitella sola sola. Ùn sò micca sapiutu ciò chì succidia micca à ella si non solu per u praticamentu cun Pavel Wolf è Max Voloshin. I trè d'elli pudiani surviglià è diventonu amici maravigliosa. Dopu à a rivoluzione, Faina hà ghjucatu per un pezzu in tanti tiatru. Ma, anche u so talentu, Faina ùn hà diventatu una famosa attrice. In certi cinti non avia datu rolli beni, in qualcuna parte ùn avia micca relazioni cù a dirigenza. Allora accede in u cinema. Era quì chì a so finest hour hà iniziatu. U primu film di u quale hà ghjucatu, u pezzu "Pyshka" hè stata bellu chì era apprezzatu da Romain Roland stessu. Dopu d'ellu, Fain hè statu invitatu à parechji imagini. Ma, forsi, unu di i più memorabili per noi, forsi, resta a "Fundatura". Dopu tuttu, a frasa da quì spessu spessu: "Mulia, ùn fate micca me nervu". Ancu Ranevskaya hè annunziatu chì tutti l'associanu cù Mulia, hè necessariu di ricunnosce chì u rolu hà fattu a cunnisciuta.

Un altru rolu memorable hè a madrastra di Cernitura. Ma à elli à elli, Ranevskaya hà fattu assai filmi. Hè ancu attenda à u palcuscenicu di u teatru quasi a morte. Sta donna hà sempri stata sola. Sicondu ella, era cremata in a so ghjuventù è ùn ne anu più vulsutu trattà cù l'omi. Ranevskaya era una dama ambigua. Puderete tutte di modu tutte, offèntanu, ma, in u stessu tempu, ripuscenza sinceramente è scusemu. Sicondu Faina, hà avutu solu travagliu è ella invevava altri di u tempu.

Finu à l'ultimu ghjornu Faina, anche l'attaccu di u cori, suffriva vivu è mobile. Ellu murìu di pulmonía, non vivi dui anni prima di i so novanta anni.