Jacqueline Bouvier Kennedy-Onassis

Jacqueline Bouvier Kennedy-Onassis, senza dubbiu, riferisce à e donne chì sò capaci di cambià a storia di i paesi sani. Prima hè diventera a donna di u presidente americanu, più tardu un icona di stile, hà fascinatu ognunu è tuttu, nuddu puderia sfrinu i so amuletichi, mentri era micca una bellezza di scrittura. Gogh era un aristocratu cun una educazione è un sensu di l'estilu, anche a so sputichezza, u 41 pietà è u primu fiore, hà sappiutu d'insignà, perchè tutti vittiru a so sula bellezza (invece chì Merlin Monroe è e so formi eranu favori ). A prima prima dama di l'America era natu, è più tardi, a donna di u millonariu europeu richest, in l'America, in una famiglia ricca aristocratica in u 1923. A zitella era u favuritu di u babbu. In quantu à u so babbu, hà insignatu à a petite Jackie è a so sughjura un stile è insistia chì l'stile era sempre per tutti. Quandu Jackie era 11 anni i so parenti divurziavanu, è a so mamma prontau maritatu di novu un millonariu. Da a zitella più antica, a zitella era in lussu, ma i so genitori ùn l'hà micca spoltu. U babbu di a zitella, anche u fattu chì era maritatu, trait a mamma di Jackie, perchè u futuru Mrs. d'America da a zitiddina hà cunghjiglutu à quelli cambiassi omi.

Dopu avè ricevutu una bona educazione in una di l'università americani più prestigiosi, hà cuminciatu à scrive una culonna in u Washington Times-Herald. À u tempu, a colonna, chì guidò à Jacqueline Kennedy, diventò u puntu di u ghjurnale. Appena divintau interessatu in a pulitica è diventa un analista puliticu, spessu cumenciu à andà à riunioni pulitichi cù i pulitichi ghjovani è ghjucati.

Un ghjornu à a reunione, amichi l'hà introduttu à un ghjovanu, prumittante puliticu, John Kennedy Jr .. Prestu Jacqueline è John anu maritatu. U so matrimoniu interessa à millaie di persone (1953).



Jacqueline hà influenzatu assai a furmazione di a carriera pulitica di u so maritu. Prestu u so maritu addivintò u presidente d'America, è hè a prima dama.



Jacqueline in u statu di a mòglia di u presidente ùn solu ùn hà principiatu à cambià l'ordine in a Casa Bianca, ma ancu diventata in un icona di stile. In tutti l'evuluzioni suciale, pareva una varietà di l'imagine. Ogni sapiutu chì Jacqueline hà preferitu per vèstinu a vistita di i Grandi Couturi europei, hà compru colti sani, ma questu hè irritatu Ghjuvanni, perchè tutti i so parchesi andonu in l'eddu per a prima dama, mentre ch'ellu hà realizatu chì Jacqueline hè un cumpunente di a so popularità trà e persone è cun In tempu era statu adduvutu à quelli rossi.

In modu di sustegnu à u fabricatore americanu, hà compratu un vistitu di i più famusi marchi europei, scaricava e cumete e tagghi cunziquées di famosi marchi americani. Inoltre, hà datu roba chì hà purtatu parechje volte, per a seconda manu, è i soldi fubbe torna in i cuntatti.

Ghjuvanni era un omu di i donne è spessu tortu à a so muggheri senza chì ùn hà amparatu nunda. Jacqueline, di sicuru, sapia da a so tradimentu, à a fine, u più sicretu, hà più perde u so soldi. Ùn hè imparu sù l'unione sanu Ghjuvanni è Ghjuvanni era felice, ma u risultatu di a so vita curretta, era u nàscita di quattru figlioli, dui di quali supravivìu. A morte di dui babori avianu un prufunnu effetti supra a psichie di Jackie per affucà u dulore, edite assai per un pocu tempu (per suprattuttu, nuddu sapia micca). Notable hè u fattu chì Jackie pudia fumà un petannu di cigarettes à un ghjornu, ma nimu hà vistu.

In u 1963, John F. Kennedy fu assassinatu, mortu. Jackie fù scunvulevule è per cinque anni mantene u so status di dolu. À questu tempu, hà fattu un affare cun Bobby Kennedy, manteneu cuntattu cù u so amicu Ad Aristotli Onassis (l'ex amante di a so sughjera). Onassis fù u nimicu di u clan Kennedy. In ogni modu, in u periodu di luttu, u sustiniava com'è u megliu. Jackie preoccupatu di i so figlioli, ùn hà micca bisognu di soldi è ella necessitava un omu chì puderia prutezzià è furnisce, perch'ellu in 1968 hà maritò cù Aristotle Onassis.



A società americana hà pigliatu un tali attu di Jacqueline trae, perchè ella hè a vedova di u più amatu presidente americanu. Tutti era contru u so matrimoniu.

Invece a so retazione negativa di u publicu, Jackie hà continuatu à vende è gastru soldi. Sì a so vita di u primu maritu hà passatu centenari di mila, dopu in u so matrimoniu dopu, hà principiatu à passà migghiura. U bilanzariu grecu Onassis hè stata surprised di manera chì puderia piglià quelli soldi, è mentre ch'ellu era a compra, ùn puderebbenu mai più. Dopu parechji anni di una famiglia di a famiglia, Onassis è Jackie enfurecavamu l'uni à l'altri.

Prestu Aristòtili hà avvishume chì a donna hà da arruinà u cuncettore à un detective per cumincià pruprietà incriminatori nantu à Jackie per divutu divorciri, ma di colpu u so figliolu mortu, è da Aristotele stessu. In quantu à l'estilu di Jacqueline, dopu fattu un matrimoniu cù un milionariu, cambiò. Sennu a primu donna, era assai modesta, diventendu a donna di un belluarnatore, hà principiatu à vestisce extravagantemente è provocativamente. Aristòtilu è Jacqueline campava in mondi differenti, l'hà amatu, è hà permessu di amà. U so matrimoniu durava 8 anni, da elli si vittonu per parechji anni, cum'è amanti è finiscinu cù a morte di Onassis.

L'ultimi anni, Jacqueline è Aristòtulu campavanu sferiti è sùbbitu doppu a so morte, dumandava soldi da a famiglia Onassis. In u risultatu, hè stata pagata un additional $ 26 millioni di dati, ella prendò à ella è à i so figlioli per u restu di a so vita.

Dopu à a morte di u sicondu maritu, Jacqueline cuminciò à guidà una vita cusì ordinaria ca chocu sta scandalizatu u publicu. Questu assai riccu, hà avutu un travagliu cum'è assistente editore per solu $ 200 a simana. Stu piriu era u più happi di a so vita, perchè puderia fà a so favurevule è dà u tempu à i zitelli.

In 1993, era diagnusticatu cun cancru. Ntô prossimu dui anni, travagliava cù a malatia, ma in u 1995, in un hospital cù familiarii, ella morse.

Jacqueline Bouvier Kennedy-Onassis hà campatu una vita brillanti. U matrimoniu exemplariu cù u presente amatu più amatu di l'America era l'occasion però assai chismes è spicultori. Invece ancu chì u publicu Jacqueline è Ghjuvanni ùn anu mai statu abbughjatu, sò cunsiderate cum'è una di a parenti più cuntenti. U sicondu matrimoniu mostrà a so face verita, chì cuntrastu cù a so vita exempla in u rolu di a prima dama.

Malgradu u fattu chì hà survivutu i so mariti è i zitelli, ùn mai perde a so cumpusizioni è mantene una figura aristocrática. Ùn hè micca una sola fotografia nantu à quale hà guardatu ind'i neglige, hà sempre in mantene in forma.