Garlands di carta cù i vostri mani

Ricurdativi, quandu'hè avemu statu sempre studii, à e lezioni di travagliu per l'annu novu femu ghjunghjenu i ghjucarii, cumprese i garlands. Avemu avemu i nostri zitelli è ghjè u tempu di ricurdate di fà guerri per questu.

Per guerri ùn avemu bisognu:

Fighjemu à a vostra attenzione i diversi scelte per garlands chì ancu i zitelli puderanu.

Chain

Questa hè a versione simplista, di scola di e guerri. Instruiu per fà u so figliolu. Tagliate assai chjudi cilesti di a longa è l'anchufia necessaria. Da a prima striscia facemu un anellu, aghju intruduce i spianci. Push the second strip into the ring, lubricate the edges and cola. Continuendu per questu modu, avemu bisognu di una stringa di carta.

Spirale

Inoltre una versione di scola. Pigliate a larghezza curretta è l'larghezza di a striscia di carta culurata. Avà pigliate una endemana di e dui tezziuni è apparenate in un angolo di 90u. Avemu sput un spirale. Per aiutu per capiscenu a tècnica di tissuti, fate a ribata per chì una stampa stenna sia stata (cinta 1), l'altru - cala (cinta 2). Pigliate a cinta 1 è dàchanu à a destra, tape 2 - up, tape 1 - left, tape 2 - down. Allora ripiglianza tuttu u novu è seguite à a fine di a cinta, l'estremità sò firmati. Sì avete bisognu di una guirlanda larga longa di carta, fate sparghje frammenti, è appicultà appena.

Serpentine

Pigliate un carta di un certu largu. Avà cù un latu largu facemu tagliimenti, ma micca cut in a fine à 1-2 cm sicondu u largu di a cinta. Dopu d'avè, facemu a stessa incisioni per un'antra propriu, solu pusendu oltre trà e tagliere contru. Quandu pudete dumandà u garlande, pigliate una cinta prima assai longa, qualcosa ricordata di a serpentina. Inoltre, pudete tagliate è plegate à a mità di a foglia, solu a forma di u garlande serà diferente.

Garland di figurini

Per fà in anticipu da u cartone avemu fattu un mudellu di a figura ch'ùn vole, per esempiu pinguimu, Santa Claus o un fancielu. Dove sguassà tutte e dettagli è colore per u sample. Ùn si scurdanu di e manicuresi cù i quali li figghî cundutti à l'altri. Avà piglià u papetu pienu di u culore principale (per u bonu bianca, per u pinguinu - nìuru) è aghjunte l'accordione per quessa a larghezza di u segmentu currisponde à a larghezza di a figura.

Avemu superimpose u contu è contu. Avà cutatu a figura senza toccu u "manicu". Quandu u so unroll l'accordione, vi riceve una seria sanu di figuri cumparciuti. Sughjettu solu per pitturaru i figuri o cola à i detti dettalji, cum'è a nasu, bufali, poveri. Questa garlande hè bona chì ùn pudere micca micca solu fà e numeri figghi in l'apparenza, ma ancu fendu diferenti, per esempiu, toccu à ognunu in u vostru l'indimuniatu.

Curtains of snowflakes

Cù i vostri mani da u papetu pudete fà una cortina di flippe di neve. Serà pocu cumuni di vede una finestra o vicinu à un lustru. Per fà questu, piglià un pappulusu prugno di colore bianchi, d'argentu è oluloggichi è tagliate fora di i flakes di nuvola di diversi formi, ma circa appressu u stessu tamantu. À una pratica di argentu, stringendu un flocco fioccu è fènduli cù un filu. Dopu una certa distanza, aghjunghje u sicondu floccante, u terzu è cusì à a fine. Fate assai di e guerri è aghjunghje in a forma di una cortina nantu à una cinta di gruffu longu di cartuni, o nodule per e tocu. Invece di i fiori di caccia, pudete piglià i cori.

U mondu di guerri ùn hè assai grande. Pudete fà i più diffirenti, chì vi piace più. Queste esempi sò bè ​​in chì si ponu esse presagati com'è basi per a preparazione di guincesi per ogni festa.