U ghjornu di u ferrovatore in 2015

A via ferrovia hè una parte impurtante di u sistema di trasportu in Russia. In fattu, a larghezza di i stradale di a strada di u paese hè di circa 86 mila km, chì permette di esse realizatu una parti significativa di u trasportu di merchandise è passageri. Per quessa, a professione di un ferrovatore hè sempri cunzidiratu unu di i più impurtanti è significanti, affettendu u sviluppu di l'ecunumia di u statu.

Ma oghje in l'industria ferroviaire di a Russia ùn aduce micca micca menu un milionu travagliu, chì annunziamente ricevenu meritu meravigliate di felicità in a so festa prufessionale - Ghjenui di Ferraviaria.

Chì ghjè a data di u ghjornu di u ferru?

Prima facemu un brevi historique historique. Roots di vacanza và à a Russia tsaristia, anche in u regnu di l'imperatore Nicola I. Ghjè crede chì era stu grande autocratu chì in u 1896 cuminciò a custruzione di a prima strada di u Guerriu Selo. In u stessu tempu, l'apparizione di u ferru russu trà San Petesburgo è Moscu hè stata inclusa.

Cusì in Russia, l'era di a ferrovia iniziu - finu à u fini di u XIX sèculu, a larga di a ligne ferrovia era digià più di 33 mila km. U rapidu sviluppu di a industria hà cuntribuitu à a furmazione di certu tradizzioni assuciatu cù l'attivazione prufessiunale di i travagli climatichi. Questu era u ghjornu di u ferru ferru, chì a celebrazione fù dettu u 25 di ghjugnu (sicondu u vechju stilu) - in onore di u anniversariu di l'emperadoru fundatore Nicolau I.

In ogni casu, cù l'avventu di a Rivuluzzioni d'uttobre di u 1917, sta data (cum'è parechje altre) hè statu "abulita" da i bollevikviki cum'è un legatu di u regnu tsarist. True, l'impurtanza di u ferruviu per u paese fermi.

Questa festa hè stata "ricurdata" solu in u 1936, hà cuncede cun accurtu cù a so data à u ghjornu chì Stalin riceviu una delegazione di travaglii di ferrovanti - u 30 di ghjugnu. Dapoi u ghjornu hà avutu u nome ufficiale: ghjornu di un trasportu ferruviatu di a Union Soviètica. Tuttavia, in u 1940 si dicia postponà sta data significativa per u primu domu di Aostu.

Cù l'avventu di l'anni 80, i vacanze fù datu u so nomu uriginale "Day Railwayman's Day" - in onuri di i travagli climatichi. In u 2015, u ghjornu di u Ferruviaria hè celebrata u 2 di Agostu.

U ghjornu di u Ferru Ferru 2015: Parigghi

In a ferrovia ogni ghjornu di assai mane di travagliu, furnisce i milioni di passageru cù trasportu còmicu à i diversi punti di u nostru vastu paese. E quantu tunnillati di fattura impurtante hè fatta à u destinazione grazia à u trasportu ferruviatu. Cusì aghju vugliutu u successu di u succorsu ferroviarii in u so hard, but necessary business.

Uffiziali congratulations in prosa

Gracias por llevar la velocidad a nuestra vida por máis de doscientos años, nos mostrando que distancias no son un problema, que unha persoa pode atoparse rápidamente en calquera parte de Rusia no solo sino también en Eurasia.

Vulemu un averebbe successi prufessiunale, novi brillamenti brillanti, novi scuperti! Vulendu tutti i ghjorni, ogni ora, ogni minutiu chì u vostru travagliu aiuta à e persone viaghjanu felice.

Beni travagliati di ferrovia! Oghje hè u vostru vacanze, è semu cuntenti di felicitarle di u fondu di u core, per dastà pè u travagliu più impurtante è duru chì ci permette di spustà liberamente in l'immensità di u nostru paese finitu è ​​di ellu. Grazie per a vostra cugliuzione è u vale troppu travagliu chì fatevi ogni ghjornu per u nostru benessimu.

Felicità à i culleghi di u Ferrududu ghjornu

Chì u rimogliu di e rote ùn cortà micca u core cumincia,
Fighjite nantu à a strada sola furtuna aduvà,
Chì ùn pasteranu u pensamentu di a splutazioni,
Hè rapitu chì vo avete fattu marchjarà.
À voi, mi vogliu nantu à una festa u vostru travagliu,
Allora chì u sole sferu tutta volta,
I spiuzzi beddi è beddi sò stati beddi,
E successu serà u vostru fiele amicu!

U ghjornu di u Ferraniu Felice, ti parigghiaghju,
A la felicità di u trenu ùn si ne stava fora di i rachises,
L'ottimisimu è a fortuna, vulete,
Chì u travagliu sia un bon travelleru!
Ghjornu di u ferrovanu - parenti cun felicitazioni
Vulete a liberazione di u ferrovanu,
Vulete astutu di passighi generosi.
È chì a mità perdona
Chì ùn sò micca cun ella, ma in qualchì parte di u mondu.
Ma quandu u ritornu à ella,
In u so calore aperta,
Ùn vi scurdate di manera persunale -
In a strada tutti sò cum'è fratelli è soru.
Tandu sarè un viaghjatore,
U vostru destinu hè davanti à voi.
È quellu chì hè strappatu in a cità
Sò stati cum'è un eroi!
U ghjornu di u Trenu!

A vita hè tela di parting,
Meeting, lagrime, strade è distanza.
U cunduttori aghjunghjava una bandiera
L'ombra di l'avvicina cariu di u mo renti.
E custruite parle. Cum'è ave,
A cunzzione versu u soli hè corsa.
Dilute a guida di tè.
I corne sò in a finestra.
Ogni modelli di acciaiu intricatu.
Hello, pezzu di hardware! Felice anniversariu!

A vostra professione hè sempri difesa,
E prima, è ancu in u XXu seculu,
Sò un machinist, vi mancu un trenu,
Per centu volte vi pudete rispunsevule.
Amicu, oghje hè u vostru vacanze,
Vogliu vulete assai,
Salute, felicità, gioia di a terra
E chì era sempre una strada felice!

Esempiu di Ferroviario

À a vigilia di sta data significativa, ci decuranu a sala cù i palloncini, piani cun inscriptions umoristichi è di scritti per un tema di "ferrovia" prufessiunale. Una opira excellentu serà a creazione di cartelli boni nantu à i "culpriti" di a celebrazione - i imaginati funny images pò esse publicati nantu à i muri.

Sempene un vacanze hè megliu infurmatu à un maestru pastorale experienced, chì serà capaci di mantene un ambiente alegru è rilassatu durante a sera. Toasts, parenti, cuncorsi di cumbuvigliu è disputanti certamenti suscitarà l'intranimu di quelli chì sò prisentanu, perchè hè megliu per pensà in anticipu.

A attenzione particulare hè pagatu à l'accumpagnamentu musicale - ci saranu appruducii canzoni "ferroviari" ("Carriage Blue", "Mother Railroad" è ancu "Himno di a Ferroviaria Siberianu Ovestu"). Se vulete, hè possibbili d'urganizà e cuncorsi creativi cù a participazione di i "ferrovanti" - questu hè cumu si chjamà i ferdinanti in i tempi antichi.

U ghjornu di u Trenu! Forte à a salute è à a strada faciale!