L'educazione curretta di i zitelli di un annu

Oghje ghjovani parenti ùn anu micca idea di manera di educà apposta à u so ziteddu, quale l'età hà assicutatu 1 annu. Tutti i zitelli à l'età di 11-12 mesi si trovanu un puntu viulente - a "crisa di u primu annu di vita". U zitellu duranti stu piriu manifesta a so indipendenza, spessu regula a fisica, cumincia à chjera, ùn cede l'obey Giovanni, quandu l'ultimi cunsiglii o dumandate quarchi cosa.

U cumpurtamentu di u zitellu duranti u seculu annu di a vita precisa un monitore constantu di l'adultu, perchè ùn hè micca stabilitu è ​​deve esse normalizatu. Per quessa, u principiu in questu tempu duverà u zitellu à u tempu di più pussibule, per guardà u zitellu in bon upertu.

L'educazione di i zitelli à questa età hè divisu in e secche:

Educazione di i usi culturali è iciugichi

Questu incluye u lavare, vestiti, dorme, manghjendu è vede.

Istruzione di a cultura di l'attività

Questu cumporta u rispettu di l'ordine, ghjucatori cù i ghjucarii, un modu, una attitudini attenti à i ghjoculi è i ghjuculi, à capiscenu à cumprenderà i bisogni d'un adultu, acquistendu e cuscenza iniziale di u travagliu.

Educate una cultura di cumunicazione

Chistu ùn compresi micca solu a cumunicazione cù i zitelli, i pari, ma ancu cù l'adulti.

U zitellu hà amparatu à caminari, per quessa ch'ellu si senti indipendenti. Stu fattu si deve esse cumpresu da tutti i genitori. U zitellu cammina in a casa duv'ellu duverebate ellu, tira l'objecti attrattivi è brillanti chì l'interessanu, spessu ma ùn si tratta micca solu per a dultezza, ma ancu per u gustu. Per prupietà u zitellu per andà in un locu, piglià parechje frà frusgiate è / o cose, fateva cun forza nervosa è in còllera. Sì ùn vogliu micca un vaso cristalino, figurine fragile, perfume, ombrezza, detergenti, cosmetichi (è altri affari) per fallu in manu di u zitellu, piglialu fora. Eliminate da u zitellu curioso in i piazzii suprani o in un altru locu sicuru tutti l'arti pattinati è periculosi. Chì u zitellu cammina silenziu in i cammelli senza chì a mamma hà gridendu: "ùn si pò micca toccu".

Cammisa nantu à a strada ùn deve esse postu sottu senza ritmu persu, pruibbitu à i pranks di i zitelli. Tutti i zitelli piace à prughjettu è à ghjucà à u sughjettu, invece di gustu à l'acqua, tocanu toccu tuttu cù e so mani, perchè sechje chì un zitellu ùn sia statu pruibitu di fà ciò chì interessanti?

Ùn ci hè nunda di culpiu cù u zitellu chì avvia è / o toccu à un altru figghiu. A intervenzione di a mamma (beni, o papà) hè necessariu quan u zitellu hè prova di fà per fallutu è / o culpisce un altru figliolu. In questu casu, azione immediata deve esse presa per suppressione l'azzioni di u zitellu. A spiegà à spiegà u zitellu ciò chì pudete fà, è cumu micca, cumu si deve esse purtatu in casa, in a via, in u sardine. In questu casu, u tonu di a mamma devia serate è amante, è micca urdinà è imperativu.

Se l'infurmazioni hè presentata in forma di un ghjocu è cù l'amore, u zitellu a perceive. Per esempiu, un zitellu pò esse facilmente pusatu à u lettu, se facia in modu playful: permettenu chì u zitellu sia chanterelle (cunellu), è a cunclusione serà un fox-hole (conigli). Per ghjucà un ziteddu solu ùn pò esse disposti per dorme, ma dinò per alimentate, per lavà.

Ùn pudete gridà à u zitellu, ma ùn pudete micca ghjustificà l'histereche o gridendu. Avete esse esigenti è coherenti, ma micca cruel. Tuttu putissi ssiri moderatu.

U zitellu chianci, ùn vole micca di vultà à u lettu, ùn vole micca vistutu? Allora aghjunghjite nantu à i ghjinochji per aghjunghje à u crescita di u zitellu è spiegà à u zitellu chì deve esse fatta. Ùn vale a pena in stu casu per chiancià à u zitellu è punisce. Sè avete succucu à l'histerefichi è chiancianu u vostru zitellu, cusì cumprenderà cusì, è cercà a so làrichi è i histerezzi sempre.

Spessu, i genitori esigene di u so ziteddu chì ùn anu micca osservatu. Per esempiu, insegenu u zitellu per lavà i so mani ogni volta dopu à a strada, ma ùn lavianu micca. Cumu, in questu casu, u zitellu lasciarà bè cù e mani, se i genitori ùn sianu micca? In ogni cosa, dimustrà u zitellu un esempiu, è da esse dumandate da ellu: fate finta cù a robba di u zitellu, cullini ghjeste dispusizione in a casella.

I zitelli à un annu in tuttu imitate i so genitori, pruvate d'imitatu u so stilu di cumpurtamentu, di cunversazione. Hè per quessa chì i genitori per u so figliolu sò esse un bon esempiu.