Garter per a sposa, perchè ella?

A parola "garter" in a traduzzione da un francesu significa una cavità popliteale, è dinò una bandu elastica chì serve per sustene a bassine. Ora a parola "liggeru" denota un elementu di l'armata di a casuzza di a sposa, ma prima sta robba era universale applicata da e donne in a vita di l'annu. Cù u so aiutu di supportu manteneva à a perra. Rappriscà una ligame di ella stata cumplicata cù arzillosi di culore è ciumi di fiori.

Piglia a manu à u pedi righjate sopra à u ghjinochju. Quarchi pari asciuttu quandu una altra sposa tira u so rame nantu à u ritornu à a multitùdine di clientella (sicondu a credenza, a ragazza chì hà pigliatu à quellu chì hà prestu prestu in casu). È l'omi in questu tempu sò vergogni sassati à i marchi.

In a nostra sucità, per una certa ragione hè crede chì l'omi anu teme à spusà, ma questu ùn hè micca cusì, assai di elli ùn anu micca impughitu à a famiglia è di i zitelli. Per elli, per scopu di equilibriu a tradizione di a casale, introdutu pocu a seguente: un sposu novu tiratu un liggeru da i panni di a bride in a ghjente di l'omi. U valore di questu, u listessu di l'arriccupu di u sposu - l'omu hà pigliatu in l'intruduce pocu maritari. A nostra tradizione hè ghjuntu in noi di u punente. Avà pare à pensà chì un pezzu di un vestitutu di cunzzazione à un casu novu casu significa attraversà a furtuna di a casa. Per quessa, l'invitati di a festa pruvate di piglià un pezzu di e so vistimenti novu, è per salverà i ghjovani da stu scundiziu, si sparghjianu in ghjornu à a ghjente u ligame di a sposa, è u sposu l'arriniscera! A sposa chì e donne ùn si sentenu micca dolore, i tira un bouquet.

A strada, in North America, una ghjovana bride pò vede dui ligne. Unu sopra u ghjinochju, è l'altru à u palme hè sopra à u primu. U sposu sguassà a prima ligami à i clientni è u cundottu à i so omi invitati unmi, è u sicondu a sguassate sola. Hè chjamatu mel. Cumu pò esse, u sposu tira u ligame è u cundottu in a multitùdine di invitati prima chì a sposa tira u so bouquet. Avà a verità, l'ordine di spargimentu di l'oggetti rituali ùn hè micca impurtante è ogni coppiu solu queste problema per elli. Comu regula, questa succorsu vicinu à a fine di a celebrazione, quandu tutti avianu u tempu di trattà di l'uni in un pastu d'un casamentu. Quandu hè ura di ghjucà un liggeru, fate cusì: posa a vostra sposa nantu à una sedia, trascinendu a fugliore è fate a ghjente cù e mani, è alluntanà a gumella è sguassate a ligami trasfurmendu a ghjurnata di a sposa. Fate cusì cù i denti hè inconviente, cum'è spessu chì a sposa hè larga è futtogliosa. Sì a sposa ùn vole micca dà ascultallu a fala prima di l'allughjini, a tradizione permette a sposa diventa fora, da deve dete à voi è u turnà à a multitùdine è a ghjanda. Ùn si scurdate micca chì u mantellu hè materiale ligne, è avete a ghjustificà cù forza per ùn esce micca sottu à i vostri pedi.

Comu chjaru citatitu, hè stissu creu chì un omu chì hà pigliatu una ligame, pronta si sposa è serà felice cù u matrimoniu. Hè ancu accettatu chì un omu chì hà pigliatu un liggeru ballassi cù una donna chì hà da piglià un bouquet di a sposa. Hè bellu accettabili se, duranti u ballu, questu omu poverà poveru una sposa bridal à a donna. Inoltre, u ghjovanu babbu pò tralate un amicu ùn hè una liggeru, ma qualchissia tipu d'una fiore da un ramu pocu fugliale.

Bella ragazza, un pocu cunsigliu per voi. A liggeru deve esse elettu in u tonu di u vistimentu. Hè bisogna in armunia cù calze è scarpi. In regula, hè biancu o russu. Hè pussibule di decorarli cù arcu, stile o stile. A cosa principalu chì parecia bè nantu à a perna è ùn ne stava fora di u modellu generale di a ropa.

Allora ci hà da calculà a quistione di perchè avemu bisognu di una ligame per a sposa. Hè solu tradizione di a casale, chì, cum'è qualsiasi altre, pò esse osservatu, o pudete abbandunà.