Chì sò i costi in a casale?

Pratu negre, corbata, calzature, alla nova è bella. U vestitu biancu, velu, capelli, sposa hè bella è unicu. Quantu maravigliu, quandu u ghjornu in ghjiru un sonu è una risata di gioia si senti. Tuttu ognunu hè cuntentu, ma a maiò parte di tutti, i dui principali persone à sta celebrazione sò u sposu è u sposu. Solu quattru persone di questu ghjornu chjera, cù a felicità - i genitori sò novu. Tuttu se sarà ricurdatu, da a so zitiddina, cum'è e zitelli anu creatu è intru entere, ora adulti sò creati a so propria famiglia. Dopu u passaghju veloce, è avà nantu à e carichi di a sposa è di l'amatori cuntenenu smariscenze, l'alegria, perchè si truvaru micca l'altri.
Accurzava . Uni pochi di mesi dopu à u matrimoniu, i genitori di u sposu avianu à i genitori di a sposa è accunsenu nantu à a casale. A dumanda hè decisu induve l'avvenimentu sarà cupiatu, quanti ghjente invitati serà invettatu, perchè quantità hè necessariu contà. Dona decide chì pezzi serà serve. A quistione cù i pratiche sò devi esse deciditi da u sposu, u costume è u vestitivu novu, duverebbe cumprà. In una atmosfera amica, tutti i matte di un avvenimentu significativu sò esse clarificati.

Wedding . Redenze di a sposa. Quandu u sposu vene à a sposa, i so amici, i matchmaker stand up in u so modu, è esigene un rescanu. A tarifa per a sposa pò esse dumandata per qualsiasi, sicuru in i navi di u raghjonu. Qualchissia dumande per soldi, è qualchissia hè una latte di latte. U sposu hà da andà à a tenda per fà un rescà. Se u sposu hà cunnisciutu tutti i prublemi è piacè à i "extorsionisti", a ghjente hè datu. Allora u sposu hè salutatu da i genitori di a sposa cù u pani è u sali, ebri, è scacciò un viaghju. Finu à l'aghjuntu, i figlioli di novu aghjunghji in carchi diversi. Ci hè una superstition, ùn pò micca ghjittate un vigore per a festa di u sposu è a sposa.

Dopu à u pittura , i figlioli in i visitori sò generalmente à andà à cavallu in i locu memorable da a cità, o fora di a cità. U maritu è ​​a mòglia sò avà travaglia in u stessu caru. U segnu dici chì in quellu ghjornu ùn ci hè nunda chì sia trà i novu. Si in u scaricamentu di una foto o video, qualchissia sarà trà i cô esi cagiuni, questu hè fermu male. Pruvate stu ghjornu, fate tuttu u tempu, pigliate e mani, è ùn lascià. Ancu se qualchissia hè dumandatu per esse attraversu quellu durante un cuncorsu o un ghjocu, ùn li darà micca.
I parechji meetu i genitori, cù un icò, pane è u salinu. Dicenu chì qualchissia chì u muvimentu di un pezzu maiori di pane serà u maestru di a casa. Allora vìdenu u champagne è spunta venti di cristalli nantu à elli, sò bisognu di trasfurmà in pezzi petite, dì: "per a felicità".

Durante a festa , diventate attività (cuncorsi, quizzesi) sò tenuti. U secondu avvenimentu significativu di questu ghjornu, dopu à u matrimoniu, di sicuru, hè u rouge di a sposa. I soli parienti o amici conspirate, è catturanu a sposa sola, distraenu u sposu. Ma in fattu, avete bisognu di preoccupari un amicu, postu chì hè u so dure di cumprà una sposa. U terzu avvenimentu significativu, u segiu di i scarpi, a sposa. Per questu, troppu cumpagni amici. Hè più probatu d'avè a bè da i so scarpi. Musica, canzoni, balli, sò duranu duru finu à a matina.

Cu forza rinfurzata u sicondu ghjornu . Un rendimentu comicu o disfressu di l'omi in vestiti di e donne (a più spessu ghjirsi) hè prestatu. È per scrive, tutti avianu bisognu l'"entrée". À u sicondu ghjornu di u casu, a persona impurtante hè un amicu è un amicu. In u sicondu ghjornu siquestenu u amicu, e si stanu i so scarpi. Solu solu u rescanu a pagari u sposu (novu). Cusì, una damasza di solitaria unmindia, in una versione còmica, pruvate aiutà à organizà una vita persunale. Sempre aduprà finu à a notte di notte.

Finu à quì , in i paesi ùn ci hè un costumbre, per pattene i genitori di a sposa è di u sposu in un carru, è per lavà in u fiumu. È hè ancu accettatu, se i genitori furnisce i figlioli (l'ultima) una sposa, di martellà una festa in u piattu o vicinu à listessa, perchè ùn ci n'hè micca rimbursu è riunioni cù i figlioli. Questu hè fatta da u babbu di a sposa.