Raising a figliola di età in furmagliu

Ùn stà vicinu! Venere! Suggeri da u puddle - ci hè acqua! "Chì ellu puderà esse?" - Allora vogliu dumandà. Tiraghja, ùn prupone micca, ùn ghjambianete micca, ùn tocchi micca! Finu à un infartu di cori t'està finishing! E quale hè tutte? "Mamma, sò u to figliolu." Crià un zitellu di età in furmagliu hè un tema chè avemu da parlà da oghje.

Chì ghjè chì a mamma o a mamma si saranu "educatori", è u zitellu ùn ferma un zitellu è diventa un "scopu di l'educazione"? Perchè noi ci sò intoleranti di prantaggi picciriddi, è a presenza di tistimoni cuntribuisci à u fattu chì sta intoleranza diventa più grande? Perchè noi chì, cum'è scultori incridenti, prestu à cut, chip e rintorni i so zitelli sottu un certu patronu? Eccu nant'à i motivi.

Per qualchissia succorsu chì i genitori scritti automaticamente in i "generals". U zitellu hè un "privatu", chì a so cumpagnia hè di rializà l'ordine. Qualcuni pò ancu cumunicà cù u so zitellu cù l'aiutu di verbi in u spiritu imperativu: stand, sit, take! Sò ùn anu micca bè "Fu" è "Fas!" Questi parenti cricciamente pensanu chì u zitellu deve esse guardatu in un impastatu di ferru, altri sete cuntarà nantu à a so testa - "Cosa hè quì, a personalità di u zitellu?"

Chì ci hè scantatu u zitellu di questi l'unice adulti è a zia? Ma u teme hè presentu - u scantu di l'imprevisiblezza in l'educazione di un zitellu di età in furmagliu. Ma chì si confessa ch'ellu teme u zitellu? Per fà amparà a so impetu, u principale dichjarà: "Sò una grande è principale; voi - picculu è secundariu "- è usa un stile di cumunicazione di cumunicazione, chì hà scrittu ch'ellu duverà u zitellu u so postu in relazione à" cuntadore generale ".


Questa hè una quistione di u desideriu di i genitori di dà à u zitellu u so bagagli di a cunniscenza è di l'esperienza: attitudini, tradizioni, stereotipi. U zitellu hè cum'è una carta di carta in biancu, è parechji parenti cunzidenu l'obbligu di cumpagnie à u so discretto.

Chì ci hè detta d'questa obsesione? Prima, u scantu di perdiri lu cuntrollu di un zitellu, è in segundu, l'incapacità di vive a vostra vita, perchè u migliori modu di scappassi di sè stessu hè di fà una altra cosa.


Temu superstittali di e mamma è di pare, chì qualcosa pò succede à un ziteddu, sopratuttu s'ellu ùn sò micca vicini, alcanza alcanza alcuni un tamantu grandi incredibile è dà impunità. "Se ùn fate micca, ùn guariscenu micca", "Se qualcosa passa per voi, morse". A manipulazione di a "morte" possittiva di un amatu scantatu u zitellu, soprattuttu à 5-6 anni di età, quandu questa tema hè realità per ellu. È in a testa di u so zitellu, u so cumpurtamentu "mala" è u fattu chì qualcosa terrible si succorsi à i so genitori. A più divizzioni di u lettu di a cumpitenza prescritta, è un sensu di culpusà copre u zitellu cù a testa - vi pirdemu, ma fate cusì chì "i genitori ùn anu micca peghju".

Hè veramente un scantu per u zitellu? Piuttostu, scantu di voi stessu. Chì ghjè à i genitori u qualchissia chì passa u zitellu? Chì avè succede à u mondu più o menu rimessu? Chì mamma / padre quì anu cumpariscenu davanti à l'altri? U "l'eccitazione per u zitellu" hè un disfunutu cumuni cumuni in l'educazione di un zitellu di età in furia.


I prublemi di i primi anni di a vita spessu imponenu una stampata indelicabile nantu à i genitori: "Ùn avemu micca duratu per voi", "Femu tuttu ciò per voi, è sì - una criatura ingrattu", "Avemu stabilitu a nostra vita sana ..." Conclusion: parents incredibbilamenti patitu fruttu di sta storia sana cù travagliu, chì significa chì u zitellu deve cumpensà per "anni perdi" è a salute, l'attinenza, u cumpurtamentu è più tardi cù a so vita sana. Se u zitellu piglia a dicisioni di "trasfurmà in u trenu" in a so direzzione, ùn pò esse micca evitata l'esitu di u pre-infartu di a mamma-dadu.


Perchè parechje babbi intolleranti à a scelta di u zitellu, anche à u livellu di i cosi simplici? Perchè ùn hè micca un zitellu com'è tali. Hè da utilizà una persona petite per i so propiu propiu. Per esse necessariu è significante per esse u sensu chì tuttu ha successu in vain, chì a vita hè chjesa di significatu.

A preoccupazione cù a so face suciale chì i genitori hanu à rigalu di cuntrollà è i so i zitelli per "comportamentu decentu". Hè assai chjaru chì solu un zitellu "fictitiu" pò esse "purtatoghji": maestrumente evite u malestetivu parenti, fate un cumprumziu è senza una ragiunata per ùn difendiar. Avete vistu questu? È un zitellu ordinariu crea abbastanti situazioni chì i genitori ti vede à ruborà è esse scusemu. "Hè adupratu!" No, u zitellu ghjè a prova u mondu per a forza. E mamma è dadinu ùn sò micca i elementi più flexibuli.
A società (per a strada, u cuncettu hè assai difusu) hè assai più impurtante ch'è i genitori parenti è l'ominu chì si vuriste di viulite certi reguli. I paisani sò vantonu di u so zitellu, sò pronte per "fraccionari" à l'ora di u so "falli" in l'ochji di a societat: "Tutti virimanu", "Un disgrace, micca un zitellu!" Quellu di noi ùn hà micca intesu, o ancu esce parolle?

Ma a maiò, forsi, una domanda interessante chì i genitori ponu dumandà à eternu: "E à quale avete bisognu questu generu?" Questu hè chì ognunu anu da capiscia chì u patri è a mamma ùn anu nunda à nimu per fà. Questa criatura "insupportable" cariu nantu à a so capelli da quandu ùn era micca chjaru. Sò "bianchi è vistimenti", è questu monasteru hè una mosca in u tar di u so canzone di u melicu di biografias impeccable. E ora avianu bisognu di travaglià dura per un pezzu tantu di "mouldu" una persona reale. Di sicuru, a listessa cosa. Solu un miraculu per qualcosa raghjone micca successu. Perchè, chì pensate?


Chì pudete dì da a cortina? L'auto-inganni di l'adulti hè chì pensanu chì sò più intelligenti è più stati più nichi. È chì a so cumpagnia hè di fà qualcosa cù u zitellu. L'adulti sapanu cumu parlà e parolle boni, leghjite assai libri in psicoluggìa è pedagogia. Ma! Cù un ziteddu, unu deva d'aprende à esse, unu deva d'aprende à sente è senti. E questu hè pussibule solu se l'adulte, almenu per un minutu, abbandunendu l'imaghjini parenti è dubite chì a so "currettu" hè a verità in l'ultima istanza. È sia a so incompetenza è impietà si pò esse rivelati! Ma ùn currianu di sti esperimenti. Viaghjà a so "irregularità", i paisani ponu esse rispinti cù u zitellu annantu à un nivellu, è per quessa, capisce ciò chì passa entre elle. U prublema di "crianza" cumenzarà a scunvveghjà, cum'è l'interaczione cù u zitellu se cumprenderà da turnà da un "cumpagnu firmatu rinfurzatu di tutta a vita parental" in una cumunicazione informale informale.