Pane matrimoniale: tradizzioni è mudernità

U pagnu di casamentu hè una di e tradizione russa più notizia. Hè un simbulu d'amore è prosperità, chì a generazioni più vechja passa per i novu. U rituali di preparalli a pagnu hè stata rigalamenti osservata da i nostri babbi, è oghje u so sensu profundo torna.

Dapoi u tempu anticu u pani è u sali di u novu casatu, si ncontranu i paisani di u sposu. Dopu tuttu, era in a so casa chì hà purtatu i curnelli. In i nostri ghjorni sta tradizione hè simplificata, u pane aspetta per i ghjovani in una sala di banquet o in altru stanza induve si celebrà a festa.

Ciò chì hè necessariu di scuntrà i ghjovani cun una pagnotta

Per principià, u paniu duverà esse grande. A so grandezza è tutte parechje di decorazione promettenu una vita richosa è felice per i novu. Certamente, unu ùn pò micca creà preoccuparii innevativi è puderebene cumprà pane biancu prestu in una farina. Tuttavia, per questu vi private micca di un passatu interessante. E chì simbulizeghja u pezzi di casamentu, perderà a so presentità. Dopu tuttu, ùn cunnisciutu micca quale hè è cun questu umore.

Sicondu a tradizione, solu e femine sò stati permessi di trasfurmà in u rituali di cunfrisei. Per questu scopu, una di e donni cresciute più belli è invitatu à a casa di u groom. Ammai a pasta, constantemente canti una canzona positiva di sentenzi about love. Quand'ellu si furmintà u pane in ghjornu cum'è un soli, lighjia preghje. U bisognu era "U nostru Patria" è "à i Teatoti". Per mandà una pagnu era mandatu da un omu. Ancu maritatu è tenuto. Cusì, u pani assorbutu l'energia positiva di u benessivu di a famiglia. È a ricetta per a caravana di a castagna hè statu trasmessa da generazioni à generazione.

Décorazione hawser è towel


À u primu, a robba era decorata solu cù i rami di u viburnu, più tardi ogni elementu di u decoru addivintò signariu:

In fattu, a dicurazione di a caravana per i novu cunfigurati cun cunfigurazione cù i ritratti bordati nantu à a tela. A dipinna dipinciata hà ancu fattu assai sensu in ella stessu. Prima, avissi avutu stata bedda assai bella, cusì u broddete hè stata cunfida à l'artighjani avivanu. Siconda, a manu era fattu da i dui: a parte femina è a parte maschile. L'adduzioni partenu in trè fila. U primu prisuttu a cuntinuità di e generazioni è i motivi di a pianta. Secunna - i più boni à u sposu è a sposa. Per esempiu, peintiti rossi, simbulizendu a felicità è a salute, o rosi per l'amore eternu in a casa. A terza serata sirviva à guardà per i ghjovani. A maiò spessu in questa capacità, a corona era prumossa. Hè stata scritta per piglià a benedizioni di u Diu di u matrimoniu.

Oghje, u tow da t'hà menu impurtanza. Ma u vseravno hè necessariu di sceglie cù curazione. Dopu tuttu, questa bagnera vi cuntene per parechji anni, ricurdannusi cù gioia u vostru ghjornu impurtante. A photo of the wedding car pigliarà un postu dignitu in u vostru album.




U stissu scrittu à e celu di salatura. Ùn aghjunate micca u panicu di matrimonii perfetta. Hè megliu cumprà cun un rushnykomplektom - bianca tradiziunale cù un legnu pittatu o più lacceu.


Cumu meetu i giovani cun una pagnotta

Se seguite a tradizione russa, a risposta à a quistione di quale mantene a pagnu à a casazione ùn serà micca ambiguu. Questa hè a mamma di u sposu, o u più anticu chì sustituisci. Ci era un babbu è un padrino. Ossevuli sò un semicerclu, incuraghjenu i ghjovani. Ancu parechji volti à a riunione, parranu assai paroli per a caravana di a casale.

U pane rossu hè colpi nantu à una tavoletta senza un pranzu, in u mità quì ci hè u salgate. A righjina di ghjustu debbia pendre liberamente nantu à i lati quasi à u pianu, ma micca toccu.

Quellu chì hà bisognu à i ghjovani cù a caravana, u benedite u novu sposu. Chjami di parechji parenti nasvadeb sò parenti:

Ma ùn hè micca necessariu di vistimenti di i vostri parolle in una forma poetica. Uni pochi parolle belli sinceri cù a cunclusione "cunsigliu è amore" sò abbastanza. A cosa principal hè chì vanu un core limpettu.

Tip: À a reunione di i novu pudete piglià l'icona di a Mamma di Diu o u Salvadore. O un fogliu, in u quale hè rapprisentatu pienu iule.

U ghjovanu pruviste à i so parenti è i ringraziarli. Allora, sottu l'applausi di i visitori, vi pudete trattà pè u pane è u sali. A sposa è u sposu sò intesa di muzzicà un pezzu di torta di castagneto è manghja, pre-salting. L'intrattenimentu tradiziunale di u casu hè chì a coppiu deve piglià e mani in daretu è pruvate per muzzicà a testa di più una pusizione. Quellu chì sarà guadagnatu, è esse u maestru di a casa.


Se i familiarii di u sposu meet u caravan di u ghjovanu, i genitori di a sposa serve l'effettu di champagne. È ponu felicitarle i zitelli è l'avete la felicità. Champagne hà da esse scuraggiate à u fondu per "beure tutti l'amore", è per rumpia i vetru, senza scorreghjenu, s'ellu capiscia chì cù questu chjude ci sarà disgretei, di u passatu è di u futuru.
Назаметку: Ci hè necessariu di sali un pezzu di pani. Spécialement la sposa. Sicondu un vinu questu, si crede ch'è ella manghja tutti i so lacrimi.

Food with bread

Dopu à a riunione cù a caravana, i novu è i clientdi passanu à u banquet hall. U pezzu di e casu hè cutu o si spende in molti vaccini disposti à i visitori. Per portà un pezzu di una caravana da un casale hè cunsideratu una bona cosa. Nubbili nun cuncerti si pigghianu l'ornamenti di panni cun un pane è lasciò sottu à u pilu, aspittendu à vede un sugettu in un sognu.

In i tempi antichi ci era un settidu di règuli di qualchì forma di separà a pane. Sicondu i tradizioni casali russi, u prucessu era guidatu da u groom groom o u megliu omu, cum'è issa chjamatu. Dopu à i novi, i genitori ricèvenu u pane, quelle parenti più vieve. È solu dopu u pane aghjunghjava à i ghjente. E ogni pezzu fù scambià per un rigalu o soldi. I restu di a caravana di a matrimoniu sò stati distribuziati à i poviri chì èranu aspittendu fora. Cusì pudete solu imagine quantu è savuroso era.

Назаметку: Inoltre, u pani pò esse purtatu à a chjesa. Serà una donazione per a pace è benessiri in a famiglia.

I tradizziuni assuciati cù u pezzu di e casu, ùn sò micca cente anni. Dunque, se vulete preservà a continuità di e generazioni, pruvate à scopre tuttu ciò chì annunziate a caravan di e casate è fà sta dumanda quandu cusì piacevule. In u situazione di a riunione, pudete fà i vostri ajustementi, ricordate altre signali di a casale è fà un programu favurèvule nantu à a so basa. Allora a vostra vita famigliali accuminta cù una bella festa simbolica.

Parolle speziale per l'incisioni di casate

Cum'è a persona amanu u pani è u salinu, u sposu amassi a so mòglia, cum'è chì u zuccheru ùn pò esse rimpiazzatu da u zuccheru, perchè u maritu ùn pò micca cambià a so sposa sia cù a scuru, u luminu niso, nè pienu, nè finita, nè intrisu, nè stupidu, altru travagliu. Cum'è u pane è u salone a ghjente amassi, perchè a donna avaria amassi u so maritu. Quandu u zuccheru di a sala pò esse sustituitu, perchè a donna ùn pò micca cambià u so maritu, o cù a scuru, cù a luce, cù u pienu, cù u magre, cù l'intelligente, cù l'stupidu, o cù qualsiasi altre servitore. Amen.

E parolle di i genitori

  1. Queridosi nostri zitelli!
  2. Pigliate stu pagnu,

    Era ruddy, frescu è magnificu,

    Cum'è u vostru core.

    In u mezzu ci sò felici cù voi,

    Mantene à a fine.

  3. Queridosi nostri zitelli! Pane è u sali, ci dugnu à voi,

    Chì sò spartutu in stu mondu à a mità.

    Ci hè una gioia o pienza - evitari dramas innecesarii,

    Per dà à l'altri in una disputa, avete bisognu di amparà.

    Live per a fede è a lege, ùn circate micca a vita simplici,

    Portanu familiarii, amici, rispettu di u babbu è a mamma.

    Ùn ci saranu figlioli, ne figlioli saranu - tuttu sanu u so propiu chredom.

    Marito, pigliate a manu di a vostra muggheri! È cunsiglii à voi è amà!

  4. Avemu un usu un usu,

    Dopu a zitiddina hè adatta à noi

    Pane è sali tutti i clientni à scuntrà

    Bassa in u cinturallu per prustesi,

    Da u riccu à sparta

    A la tavula in russa,

    Pruvendu in generale.

    Pane à voi, sì salitu,

    A felicità è l'amore,

    Allora u populu dice di tempu immemorial.