Costume, storia, vestitare di vestiti in Russia


U tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A Storia di u vestu, un vestitutu di vestiti in Russia".

Bè ... Quale chì associate sta parulla? U vestitariu biancu di a sposa hè u pensamentu chì prublemi prublemi in tutti i primi ... Simu, oghje hè una tradizione, in u medievu in Francia, i sposi preferanu u biancu di u clareto perchè pensanu chì questu chjucu fazzu li mariti si stumani da quì in avanti. passione è amore per elli. O, per esempiu, se una zitalla piglia un vestitu púrpura o viulente - suppostia prutigatu da i so averebbiuti di i so sogni.
Allora, in u mo articulu mi piace di parlà di vestiti in vestite cù nazioni in parechji paesi è da quandu sò principiatu cù Francia, continuu nantu à questu. Ma toccu più di e tradizione di u passatu.
Francia hè un paese chì ghjè un tendenu. In tutti i Francesi è in particulare Frenchne, l'amore per l'individualità hè riflettendu, per cunsiquenza, tutte e vestiti in Francia ùn anu micca parmettini à tutti. Una funzione di i costumi Francesi sò chapeur, u numaru chì ùn pò micca esse cunsiderate cumu e so variazioni. U stilu di u caprettu dipende nantu à a zona storica induve hè vita, per esempiu, in Normandia, i capelli sò altos è chjamati burgesi. Ma l'Alsazia hè cunsiderata una grande pruduzione di sita di rossa o negra. Tradizionalmente, a Frenchwoman in u so toccu di a festa hà avutu prisentatu quattru cosi: qualchi cosa urla, qualcosa vechja, forsi eredita da a so avanna, rispettivamente, qualcosa nova è una cosa più - presruvinate, più spessu piglià questu cosa di un amicu. Semu devi esse nutatu chì sta tradizione hè statu osservata da e donne francesi ancu oghje, ma avà hè diventatu u rolu di qualcosa di ghjocu è ghjornu trattanu issa tradizione più di l'umuri. Inoltre in vestitu eranu quattru cosi chì eranu di una natura sessuale: un cinturione chì solu u so maritu puteva discitendu, un fegatu, calzini chì significava parechji è unificati, a maiò era chì i scarpi anu da u sposu è, sicuru, a ligger tradizionale.
In Italia, e donne facenu vestiti chì anu distruttu tutte e canoni europei di bellezza. A moda includia formi lush, chì anu cunzidiettu a manifestazione più elevata di a feminità: in a parti suprema di u vestitu ci era una figura bundanza femina è da a cintura dispunibule cun lumiere duve. Un fattu interessante: in Italia si crede ch'elle sò perle chì aiutanu à rinfurzà l'arme familiale, in questu cunnessu, l'italiani in u so casu di tagliu pruvatu di tutau tanti perli in i so capelli. Inoltre, cumparì à u so bagnu chì tocca necessariu un coltu perlatu, coltello o pulse.
E ora avemu da lascià e tradiziunali europei è vede i tradizioni di l'India distanti. Hè nutate chì hè stata in India chì tutti i tradizioni di i rituali di cunfessi cù i vestiti di cunnessione sò stati cunservati finu à questu ghjornu. Sari di i matrimonii - questu hè u nome di l'indumentu di casate di una donna indiana. U sari di a famiglia hè spessu rossu è hè ripresu in un turbanu di u sposu. Solu in u tonu di u sari anu fattu è cupà nantu à u capu di una donna indiana. Sari hè in brodata cù parechji pilli, decurati cù embroideries è oru è filamenti chjardu è muderni. Più di più spessu micca, un vestitu hè un travagliu di l'arti, nantu à quale u veru maestru è craftsmenu travaganu. A attenzione particulare hè pagatu à i joe indian. A decorazione di a sposa hè stata per l'eredi, cumprendi micca davanti à a casatoria nova o sò datu da parenti. Earrings, anelli, colganti, braccialetti è coltivi, clips, un anellu à u nasu - tuttu questu averebbe sia nantu à un indianu nantu stu ghjornu significativu. Una di e tradizioni antichi più antichi è a "culore" di a selezzione di a sposa è di mette un puntaghju nantu à a frunti, a sposa fa tutta sta pintura roja. L'Indianu si sposanu mare, è in sta cunnessione, énfasi specialu hè attaccatu à a dicurazione di i pedi. Da a punta di i capelli à a punta di i chjavi ... Questu hè cumu si puderete discrive a sposa noiva di a casuzza indiana.

A storia di u vistimentu, u vestitutu di vestite in Russia anu ancu fattu un rolu enormu. In i vechji tempu crede chì a zitella chì hà maritatu hè "morta" per a so vita passata è à a so famiglia, è dopu u matrimoniu, andò à a famiglia di u maritu. Per quessa, à u casu, a zitella era vistutu di "luttu", modest è di triste. Uni pochi camminonu sottu à a corona in un vestitivu nìuru è un velu negru. Doppu a festa di a matrimoniu, a sposa cuntene un vestitu festiu, luminoso è spessu vicinu, chì simbolizza l'iniziu di una nova vita. U vistimentu di a sposa russa era inusual bellezza. Hà amparatu e cumpetenze è l'artighjanu di a futura muller è mistressa di l'articuli, è ancu di u benessimu materiale di a famiglia. A menudo, i sarafani passanu da generazioni à generazioni, da l'avana à a figliola, è da a figliola à a neia è fôru parti di a dote di a sposa. U vestu era adornatu cù perle, perle, embroideri di u filamenti di u doru, i peste è u pesu di stu vistitu alcuni quarchi quattru kilogrammi. Sutta a sarafan, a sposa russa avutu assai faldi, facennu perciò a so figura visually more magnificent. L'ornamentu di u capu era una corona in tissutu da i fiori salvatichi. E dopu un pocu, l'addevu hè stata rimpiazzatu cù e lichte, ladi è u kokossiniu.
A moda muderna permette a casuzza di quasi tutti i paesi l'eleghjanu qualcosa vestitu cum'è a so gustu è l'umore. Oghje, a sposa davanti à u sposu pò esse apprezzatu in un guise, pò esse una princesa medievale o un affari e una donna attiva in un vestitu strettu, pò esse una deessa greca o una ragazza dreamy è romantica in l'stile di un hippy ...