Gloves for women: l'scelta bona

Dicenu chì l'età di a donna ùn deve micca da a persona, ma ... da e mani. È ùn hè micca surprisante, perchè a pelle di e mani suffreghji diverse influenzi: cambiamenti climatichi, età, limpieza di a casa è ancu a vita nervosa. Per prutezzione di a pelle di e mani da a influenza negativa, ci sò guanti.


In ogni modu, in u mondu mudernu, hè assai difficiule di cumprà guanti. Per fà questu, hà bisognu di definisce a cumpusizioni di u tela, a larghezza di i guanti, u culore è l'stile. Per capiscinu u valore di stu accessu sustincivu, hè abbastanza per ricurdà una storia pocu.

In u iniziu, i guanti eranu in u Anticu Egittu, ma ùn puderanu micca usatu allora tutti i guanti in l'Eggittu eranu un simbulu micca solu di faraoni d'alta altitudine è maestri, ma ancu di altìssimu in a società. In prima, i guanti sò fatti senza dettani, assai simili à i mittens muderni, i guantes eranu trovi in ​​a tumba di Faraone Tutankhamun.

Ma l'abitanti di Grecia è a Roma anu utilizatu guanti per u so destinatu: a prutezzione di u grassu, a terra è u friddu. Hè avà amparatu chì ancu i guanti parechji bandei, chì anu eranu stati nant'à i so mutò per vitture.

Un veru cultu di i guerrieri in u Medievu. I guanti per i cavaleri eranu di particulari impurtanza. U vistitu veru era di includiri guanti. In u stessu tempu, accuminciaru a guarisci di caccia. Eranu fattu di coghju tutto, furnitutu cù leggeres longu, sti guanti eranu comodità per l'utilizazione in sable caccia.

Per i donne, i guanti sò sempre di grande impurtanza, ci hè statu un periodu chì i guanti sò cullati. In Tempu, era indecente per esse fora senza elli. A ghjovana nova hè sempre coperta a manu, sia da u sole è di l'ochji pridicati. Inoltre, era mandatu à usà guanti per l'omi, postu chì l'omu si faci a cura di e so mani, per quessa, hè notu è riccu.

U luguru di colore di gioie chjami sò stati fatti durante u Rinascimentu. Fici stu bonu accessori di sita o cordone, è più tardi apprezzatu cù pedichi preziosi, perli, ricami è cilesti. I rapprisentanti di u male eranu fascinati da a nova moda di tendenza - longu guanti nantu à i rossi di i maggiette in miniatura. I guanti longu fete e mani di e femine più feminine è grazia.

Questa cuntinuò finu à i primi anni vechji di u seculu passatu. Signori di l'altitudine urighjina di l'aristocrazia eranu guanti, ma in quelli anni i guanti foru creati per a classa di travagliu. Dopu questu guanti sò stati fatti di un puntu di vista praticu - per pruteggià di u cattivu tempu è u friddu.

Oghje, i guantne sò avè una seconda nascita. Sò un accessori stylishu, è i disinighjaturi ùn pruponenu micca solu stili differenti, ma ancu cù l'opzioni. Oghje, i guanti di ciclisti, longu à u codu, mitti, cù fessee, di a longa standard sò prisentati nantu à i podi di moda. I guanti sò fattu di una varietà di materiali: cuir, tessili, suede, gomma è guipuru.

Un veru fashionista in a so vascia duveria parechji parechji guanti di diversi stili è culori.

Sottu básicu di guanti per una ragazza per tutti i tempi:

1. Guanti di largu standard per ogni ghjornu. Questu guante hè megliu di sceglie di materiali naturali, perchè a respira di a pelle. Ùn vi scontru, medite di tutte e dimensioni, secondu u largu sceltu ùn deve micca solu di cumu si guanti miranu da a manu, ma ancu a so crescita. A maiò spessu, tali guanti scelta un culore nìuru, ma avà hè permissibile bè cù mudelli rossi, mudelli o rossi cum'è i guanti principale.

2. Long à u codice o coghju. Questu stil bellu grandu cù capanciò incù cambrezzioni o poncho. Pudete cumprà guanti made in cui, verniciate, solu in questu casu, i vostri pezzi deve esistitu. I guanti bianchi sò dettu ligate à l'acedeli supra u vrazzu.

3. Mitneys. Opissite cunzistenti di mità in a lana naturali. Hè assai impurtante per lavuuli bè, altri ùn puderebbenu posa dopu à lavà, perchè a cunvenzione di tennule li piglia. Questa hè una scelta ideale per i zitelli cù i zitelli in a primavera o l'inguernu, i mitti sò assai crescenti per utilizà per un caminu.

4. Guanti tatti o guipuri per a sera fora. Ci hè un spaziu reale per l'imaginazione. Pudete sceglie un pruduttu da u bangle, lace, velvet, satin. U culore pò esse elettu adattatu à a sera di notte o solu in cuntrastu. Tali guanti sò dati in grandezza, ùn cuscu micca di custruisce l'accordeli. In u casu di guanti di sera, si permette di portà una bracciale o un anellu cù una petra grande nantu à a cima.

Inoltre, in u vostru uttunamentu voi certevamu certi utbili uperti cù rettili di metallo in u stile di u motore, è guanti in u stilu di u Chanel, è ancu cù guanti di gomma ordinali per lavà i piatti. A bellezza di e vostre mani dipende di a scelta bona di i guantes.