Modu novate: u vestiti debite d'oghje u tempu d'invernu 2015-2016

I pruduttori di moda chì stanu e so filu in u ventu di tendenzi tendenu di u muvimentu avè digià decisu nantu à i dettagli firmau di u vestitariu, chì sarà à l'altitudine di pupulazione in a staghjone fredda attuale. Opere di prestu à prisintà i vistimenti più originali è eleganti di u invierno vinendu, cù quale hè cusì faciu fà diventà una eroine di cronichi stradale.

Denim culottes cum'è tendenza in u verdu di l'oghje è invernu 2015-2016

Culottes Denim sò una cosa ma trendy, ma micca à tuttu simplicità. Tali ditaglii di u vestitori è assai impurtanti per esse capaci di cose cumu cù l'altri elementi di a look'a, per ùn avè micca appare à u "ghjornu di moda" di posture è gustu bellu. Stilistes principieri offre e trè trè combinazioni vantabile di culottes da denim per diverse situazioni di vita.

Un cache rilassatu hè permessu di una semana rimanenti di vittoria. I cuglieri di denim cunduciutu cù una cammisa bianca laconiu, un coltu rigius è un pienu di bagnu nìvuru sarà un gruppu ideali per cumprità tutti i casi chì anu cumulatu nantu à a settimana. Sempri cundizioni climatichi particularmente severi: i scarpi sò facilmente rimpiazzati cù stivali lattichi lattichi, è capelli di colpu curtitivi.

Dopu passà u domicile in u paese, in u cerclu di a vostra famosa famiglia, i parrucchieri cunsigliate una cumminiva cumbinazione di culottes cù una cuttutta scurretta è i scarpi-ballets. Hè un arcu, sicuru, sarà più appruvatatu in a primavera vindevule, ma oghje s'ellu ci prefessu di culottes jeans cun midi di faldi è capelli di sfuljati pastel, cù jeans tops è capigliati brillanti o in a cumminazione cù i ghjuvelli shortened shorts e camicerli d'omini bianchi, .

Per una data o un viaghju in una discoteca, pudete piglià un cunfortu eleganti da una sconta laconica, capuche di coho è un paru di mantelli stili cù tacchi. E l'eroine di u stile di strada ci sò digià in prumessioni per offre e so varianti di combinazioni moda per i risichi per spettaculi, in quali u kennels da denim facenu un rol chjave.

Un tendinu invernu luminoso: capelli colorati

Per alluntanassi da u culore tìpuru nìvuru in una parte basta di u vestitori d'inguernu, cum'è un mantellu, hè assai ricunnisciute no solu da chjodesi, ma ancu da parechji disinfestori principali. L'ùltimu calzoggiu curtzu cusì pittatu a vistimentu di l'invernu per l'autori di i cullezzione di a moda per Prada è Dolce & Gabbana. No sorpresa, i capigliati di moda di "carameddu" ombre migliaronete immediatamente à e carrughji di megacities muderni.

Se in a vita ùn sò micca boni veramenti brillanti è culuriti cuscianti, i stilisti suggerenu à diversificà un vigore inverndughju inghjustu borusu cù mudelli di un mantellu di sfarenti saturati.

È in festa, è in u mondu: i ghjuvannisti di coperto di taglioli

"More extravaganza, brilliance, chic!" - i stilisti insistenu micca in una sola voce, chì in questa tempesta d'oghje è invernu, in particulare cum'è cù ghiacciati cuperto bordate cù paillettes o fatti di tessili brillani. Ùn àbbia paura di parechje insipidu di robba tali - in una festa o in una discoteca in un ghjocu di ghjuvelletta, serebate definite in u centru! Inoltre, un picculu piovorità, quand'ellu fù esaminatu - un articulu unicu è pò esse facilmente cunghjunghjenu cù i veturi ordinali, è cù fianchi midi eleganti, shorts strette è ancu vistimenti di cuoio.

Cerbetti fettati di semi-trasparenti, sò altre tendenza di a stagione frigata 2015-2016. Hè vera di ricurdà chì tuttu hè bella in moderazione. E dopu u ghjocu, chì "a stella" serà un fogliu forte "cun un sapore trasparente" - saldarà stilale cum'è l'arcu di l'ultimu Vera Wang.

Mandatu à a retro tendenza "a-la 90" - sweaters cun u cùaddu di un velvaru nobili brillanti. E pò esse cum'è u tipu solidu di "golf", è corpu, cum'è a cantante Rihanna, o a cro-top.

Turtleneck suéter cun accentu di lace - un chic special, chì deveru bisognu à esse studiatu degratu. Stylis di moda ponu accade veste stu dittaghju veru di u vestitori cun midi-faldi, pantalone classicu largu o ancu cù i veturi ordinali.