Gruppu Nika: u mumentu di prestigiu nantu à Junwex 2016

A fàvula di veru di NIKA hà guadata u primu locu in u Cuncorsu "All jewelery in Russia", alluviale annantu à u ghjocu di u Joescu Internaziunali JOWEX 2016 in Mosca

Questa tardione, da u 28 di sittembre à u 2 di uttùviru, l'esposizione internaziunale JOBUS 2016 rinfriscata torna in a grandi palori di VDNKh. I più pruduttori di Russia è di l'estrangeru prisentavanu l'adornazioni exquisiti chì scunciavanu l'invitati cù a so esicuzzioni mistiche è senza nunda cumpatibile paragune di pietre e metalli preziosi. A tradizione, a splutazioni di u jojottu chì hà fattu a vigilia prestu una grande presentazione à JUNWEX cun un grande stand di neve.

Stand NIKA GROUP à l'exhibe JUNWEX 2016 Moscow

Ogni cume i quattru marzii pussibuli di a prughjettu di l'imprese prisentanu novi cullizzioni d'argentu è oru. E donne è l'omi, intornu è rettangulari, cù diamanti è circonie cúbic, meccanica è quartz, nantu à bracelet è cinta ceramica fatti di lussu è satin ... Questu annu NIKA GROUP annunziò a liberazione di più di centu mudelli aghjurnatu in 15 cullezzione principali.

Collection "LADENTS", NIKA Collection "CASINO", NIKA Collection "RUSSIA", NIKA Exclusive

In ogni casu, certi mudelli ani ricivutu una cura particulari Cusì, i relighi da e colture di Dragun è "Makhaon" da a marca NIKA Exclusive hà guidatu un primu locu onorevoli in a nomina "Moment of prestige" di a cumpetizione "A Best Jewelry in Russia", annumente cù u quadru di JUNWEX in Moscu.

"U mumentu di pristiggiu", aghju colu di a Dragon, NIKA Exclusive Collection "Makhaon", NIKA Exclusive

In u marcu di JUNWEX 2016 una conferenza di stampa hè stata duminata da NIKA GROUP, a ragiunità chì era a collaborazione di a fàbrica di watch NIKA cù u campionu Olimpico Alexei Voevoda. U risultatu di u travagliu cumpratu di u mariaghjolu di a watchmaking russa è u famusu atleta addivintò un ghjocu chì simbolizza l'unione inviolabile di forza, bellezza è vita stessu. A quistione da l'audienza per chì Alexei Voevoda hà decisu di piglià u prughjettu di watchmaking, u campionu uccidintali hà dettu rigurosamente: una persona versatile sempre cunfurna devenu è alcuni alcune in una zona, sempre bisognu di pruvà una cosa nova, espansione l'orizzioni di l'opportunità.

D 'u dirittu à dirittu: Alexei Voevoda (u champion bobsleigh olimpico), Tengiz Sanikidze è Georgy Mordekhashvili (co-fundatori di u Gruppu NIKA)

À a cunferenza di stampa, u velu di u sicretu era scupranatu è esce di un accessori spiciale, u titulu di travagliu chì hè "U puteru di u tempu", sò presentati. A cumpusizioni in u dialu hè u vechju di a vita. In u centru di centra u soli, dà energia, luminiscenza è calidez. Se vi vede, in i marche "3, 6, 9 è 12 ore" vi pudete vedere 4 pictograms, simbulizendu i 4 stagioni è 4 state di mente. In più di elli, u chjami aghjalesi assai altri simboli interessanti. Per esempiu, gravure nantu à a porta di a tappa, chì hà speciale significatu per u so patronu futurista.

Un sketch di u reluvelu sviluppatu da a NIKA Watch Factory è Alexei Voevoda

Alexei Voevoda: "Aghju sempri entendutu: se trova qualcosa, ci vole à sensu qualchì sensu. Aghju assai per fà cù i simboli. U puntu hè di purtari micca solu un vigore da a manu. U tempu devendenu prutezzione è aiuta per esse più riescuditu. In i mo nova houri NIKA, simboli è sacri italichi sò utilizati. Questu hè u nostru passatu, senza ellu ùn pudemu micca custruisce un bonu avvenimentu.

D'ore à dirittu: Alexey Voevoda, Tengiz Sanikidze, Georgy Mordekhashvili è Elena Khitrina (cofundatori di u Gruppu NIKA)

U primu travagliu cumuni di Alexey Voevoda è a Fàbrica Watch di NIKA serà stata prima in u Novembre 2016. Serà una cullizzioni limitata, liberata in oru è argentu. In u futuru, l'atleta planeta creà parechji mudelli cù i simboli diffirenti, eddi chì sò stati esse dedicati à e forze è l'energia di a terra.