Pugacheva suscitarà u figliolu di un neputu-addictu

Pugacheva suscitarà u figliolu di un neputu-addictu

Ùn hè micca sicretu chì tutta a famiglia è l'amichi di a Diva sò persone talentu. Questu hè appiicatu à l'antichi senusi di u cantante, è a so figliola Christina Orbakaite, è u figliolu maiò di Nikita, chì ùn vende micca solu com'è cantante, ma ancu com'è di showman. In ogni casu, ci hè una persona in a famiglia di Pugacheva chì hè incredibile da u mondu di mostra cummerciale. Inoltre, unu pò appruntà da queste da a cròna penali. Hè nantu à u sobratu di Alla Borisovna, Vlada.

No tantu tempu in a stampa, u tema di u fattu chì u cantanti rimpiazzà à l'educazione di u grand-nepettu Zhenya di 4 anni hà discututu attivamente. U mutivu di questu hè abbattitu tràgicu: Vlad hè una persona incapacitata, è Pugacheva li mandò à tratà in Israele.

A moglia di Wlad, Victoria, chì era pruvatu repetitamente, era un addictu di drogi è, miraculously surviving after a overdose, hè sempre contu di a cura di i medichi. A strada, a donna hà u figliolu di 17 anni. U ghjovanu hè cundottu da a so avanna, chì Vittoria hè statu privata di diritti parenti.

Cù l'accunsentu di i genitori, Alla Borisovna hà custruttu ufficialmente a custodia di a Zhenya pocu. Finu à i so genitori aghjunghje à i so pedi, u zitellu sera cundutu in a famiglia di u cantante.

A sposa di u figliolu di u figliolu di Pugacheva voli di luttà l'addiction di droga è u so figliolu

Si sipareghja da u so figliolu, Victoria Pugacheva ferma preoccupa per u fattu chì u zitru più ghjovu pò esse priva di i so diritti. Una donna hà rializita chì dopu à una droga cum'è chì nimu ùn si cunfundassi per ella di crià un criaturu. In ogni casu, ella regula fotografii di Zhenya, chjama cun ellu. Victoria si rializi chì u so zitellu hè megliu megliu esse sottu tutela di una grande-aunt.

Vika ùn abbanduneghja a sperione di sopr'à a so dipindenza, affirmannu chì ùn vede nuddu sensu in vita senza u so figliolu più chjucu.