Hairbrush è i so prupietà imprudenti

Ogni ghjornu, pente i nostri capelli, senza stu ritu annuali hè impedente d'imagine a vita. Ci hè chì u materiale da u quellu pienu hè fattu, è a so cundizione, affettanu a vita di una persona.


I nostri antenati i slaves fessince pittati di legnu è pare chì l'oghje per noi u ritu rittumitu era assuciatu cù u rituali di rinnuvamentu è di purificazione.

Sicondu u materiale da quale u pente era fatta, i so propieture curativi dependu. Per esempiu, una cresta di manzano pò esse riduce a fatigue, è ricuperate dinò dopu à u stress, u pente di pezza pò rinvigurà o ancu risparmiatu di effetti màgichi negattivi, cimi di ciprima aiutanu à truvà un modu da una situazione difficili. Per i persone di i prufessi pubblichi, i pittini di cahuna sò perfetti, cum'è a so perfetta neve u biòpulu è dinamizanu. Ùn aduprate micca pane, pio, chioppu, spruce, omeddu, salchiccu, u beddu, chì quessi pittite piglianu l'energia da a ghjente, facenu inveci è energeticu vulnerabile.

A attenzione particulare deve esse pagatu à a compra stessu di a cresta. Per cumprà un pienu di tutte sternamente, chì ùn hè micca impughitu è ​​ùn vi mancu u primu successu, fà una compra hè megliu u venneri.

L'esotericistiani susteni chì u capiddi cuntene tutte e forza di l'omu, cusì cù a crescita necessariu di purtari a cura, per ùn averebbe per dà. U pittale hè direttamente cunnessu cù a destinazione di una persona, questu hè un subjectu particulari chì ùn pò micca esse datu à l'altri populi. Sì avete acciditu à una persona per aduprà l'ochja o hà scurdatu, è tandu tornu, avete bisognu di purificà u salinu è di l'acqua di u mare, è poi aduprà à un locu induve esce assai soli da asciarlu. Un pappu rottatu da un arbre ùn deve esse sparatu, hè megliu per intruitu sottu l'arbre da quale era fatta o cremà. Hè vale a voi di ricurdà chì e pettinarete in un mal humor ùn valuta, perchè pudete sculacciate negativu in a vostra vita.

Ùn hè micca sicretu chì u pentimentu di solidu un prufungiu sottuceteu, invece di a so simplicità chì dice. Ci hè chì, cù l'aiutu di un pente, pudete corrette o cambià u vostru destinu è questu hè abbastivu pussibuli, a pesar del fattu chì una idea ùn ùn hè micca cusì credibile.

U pittale ùn hè micca solu un ughjettu cù quale pudete mette u to capelli, cù l'aiutu di questu pudete custruisce u vostru propriu destinatu, perchè hè u cumandante di a destinazione.

Sicondu a legenda antica leggerissimu greca, in una caverna prufonda sottu u Monti Olimpu, sò parechji caperi chì si furmarmenti trà e mane di a filetta. Una di i sureddi facenu u filu innanatu, l'altru curreghja quandu a vita di a persona hè ghjuntu à una fini, è u terzu pezzi u filu cù una pettine, cusì rintrudendu à u peripyte di a vita.

In tempu di pusterità l'influenzà a nostra vita (vita). I scienzi sò pruvatu longu chì i capelli di una persona pò dicenu da a mo pirsuna tuttu da a salute à u caratteru.

Per ùn pudè micca cumplicà a vostra vita, avete bisognu à pezza cun un pezzu eccezziunale, micca micca rotulatu, per quessa, tutti i denticulà anu deve. Dopu ogni cumbattimentu, avete bisognu di purtà u pente da i vechji, capelli, etc. Piendu u capelli cù un pappella fugliale, portate avvenimenti innecessari in a vostra vita. A zuppurtau hè una informazione antica, quella hè a vita chì hà digià passatu, se ùn avete micca pulizziari u pente, in a vostra vita, seranu ripetuti, quantu eranu, l'avvenimenti negattivi chì avete avutu prima.

Cù l'aiutu di un pente, pudete cambià a vostra vita, perchè in fattu durante a pusterità tene u so vita in modu.

Ci hè chì a quantità di scarraghjia dipende nantu à u travagliu di u core, perchè a cuminzazioni di circulu di sangue cresce.

L'egiziani antichi, chì avianu una cresta (avianu solu un cresta di persone assai riccu è nobili, quellu, quali pirsunu sappingenu i destinazioni di l'altri) in u ghjornu, pittendu i so capelli un centu volte. In u so avete, u successu ùn hè micca alcunu resume è dipindenti solu nantu à a fortuna di una persona, ma un megghiu fenomenu chì accumpagna solu e persone intelligente. L'egiziani anu crede ancu chì u capu umanu hè un tipu di vandale in quale pensanu è idee nascenu, da cunsiderà, per stimulu l'attività mentale, duranti u ghjornu pittonu i so capelli un centu volte da u cima.

In u XXu seculu, un scientist hà decisu d'invidiggiari quantu centu crescente di capiddi facianu a persone durante u ghjornu, è hà concluciu chì, se pentezza i vostri capelli un centu volte à u ghjornu, u casu di u massimu di sangue à i capulati di a cume, U livellu di l'attività mentale hè cresciute significativamente, u numaru d'alte alpi aumenta, è in fattu, sti ombra assicura l'operazione propria di u core.

In u Giappone, ci hè una credenze nantu à a cresia universale, cù quale u dédeu peite u celu, facendu per esse u clima bellu è rinforzu u rendiment. In seguitu, unu di i dii prisintaru una pettine di ei persone chì ùn sò solu per l'utilizallu pè fasce i capelli, ma dinò per utilizallu per incrementà i beneficii di i prudutti.

Per esempiu, in villaggi japonesi, ci hè una tradizione per grapì un crescita di parechji volte in sopra i grani di arrozzu prima di fritiri mucca.

Comu pudete vede, un pente ordinariu hè capacitu di moltu.