Cumu capisce chì un ghjovanu hè sinceru per voi

"Cumu capisce chì un ghjovanu hè sinceru per voi?" Questa pregunta preoccupa assai nichi. Ogni nanna, per via di a so individualità, pensa è entende in una manera diferenta. Per qualchissia, a sincerità si trova in i belli frachi parlate da un ghjovanu, perchè qualcunu hè l'uppostu parle di insincerità.

Solu pari chì si u so ghjovanu hè sempre cun elli, hè dinò a sincerità. Altri rimpriveranu. Eppuru fighjemu quì da i ghjovani inniani.

U primu, i ghjovani sò diverse, è capiscenu a sincerità di e rilazione hè qualchì volta assai difficili.

Siconda, qualchì volta volenu esse primu in tuttu, ancu in relazioni. Ie. per esse in rispettu.

U terzu, u ghjovanu, anchi u fattu chì hà un amatu, flàricci è fighjenu à l'altri figlioli.

Tuttu chistu nun nni parra di la insincerità di quantu un ghjuvencu si tratta. Idolu puderete idolizzà, ma ùn deve micca signalatu. Tù stessu tocca à sente. Hè ancu utile utili è interessante per dumandà à u ghjovanu: "Cumu ti trattate? In questu postu aghju occupatu in a vostra vita? À spessu, a risposta pò esse maravigliate o ancu chocante. Ùn àbbia paura di questu.

Verificate a sincerità di a relazione in scrittura. Pensate di alcune situazioni relative à i so amichi, i vostri amichi è e incorporiu. Hè esattamente quelli chì si puderete capisce chì u vostru ghjovanu hè sinceru per voi. Per esempiu: invita i so amici per visità. Ùn li dì micca cù questu. L'amichi ci lu dicia, è dicenu dunni sò. Allora puderebbe ghjustà u mumentu. S'ellu ùn vene micca, gràzia u vostru propiu cunclusione. E si vene nantu à voi, cusì calmamenti rissiru: "I love you", è petite. Ùn pinzate micca di qualcosa male. Perchè tuttu hè micca fattu per u megliu.

A verità hè, ci sò situazzioni unni hè simplificatu di verificà a sincerità di sentimenti. Per esempiu, site in diverse cità. Aghju avutu sta situazione. Custituzione telefonii cunverti, missaghji SMS, pinsamenti innecessarii, dispiacite. Tuttu chistu nun pò rinfurzarà a fiducia è a sincerità di e relazioni. Ùn ci hè bisognu di alcuni cheques. Se i pirsuni sò sinceri à l'altri è l'amori, dunque tuttu sarà bellissima. Se ùn avete micca fiducia in a vostra mità, allura tuttu hè triste. Per scunfinisce tutte sse cose, cumencia à sè stessu. È solu 2 persona pò riparà u vostru core in u futuru. Iddu è voi.

E avemu da cunsiderà a situazione quandu una nanna è un ghjovanu ùn sò micca parechji. Eccu, solu boni amici o amici. Hè pussibule definisce a sincerità in relazioni such?

Prima, i carusi ùn anu solu l'amici amici ... Ritratti in una zitella ùn sò micca prubabilmente amici.

Siconda, a sincerità à "sposu" hè sempre, è ùn ùn depende micca di u scopu di l'"amici".

Tercera, ùn valenu micca cuntrollà.

Ma s'ellu ci hè un desideriu di verificà, pruvate aduprà u mio cunsigliu.

Fate u ghjovanu à una conversazione privata. Play u ghjocu. Qualcosa cum'è "Vi daraghju à mè". Dientale unu di i so sicreti (interessanti per ellu) è li dumandanu, ancu eseguite chì in pagamentu, hà dettu chì u so. Sì u sicretu chì ellu vi diciarà chì veramente sò ch'elli cunnosanu i sughjetti, perchè vo avete de dumannarà a questa dumanda: "Ghjè u ghjovanu chì mi trattavi sinceramenti?" Serà stupidu. Dopu tuttu, tuttu hè chjaru. In u casu di u reversu, ùn pensate nant'à u sensu chì ùn ci hè micca sincerità, forsi un ghjovanu hè solu vargogna o ùn vole micca di qualcosa per via di a so crescenza o a so vede nantu à a vita. Una volta, ricordu, ùn pensate nant'à u sensu chì ùn ci hè micca sincerità.

Allora omu si dumandà dumandà esattamente a stessa pregunta. È hè più difficulu per elli per riceve una risposta solu à quale. Dopu tuttu, ogni picciotta tenia assai i so sicreti. Ancu s'ellu hè tutta di cunfidenza in a sincerità di u to ghjovanu, ùn avete micca cridutu chì ellu vi pò cunfidenza in u vostru. Ùn hè sempre cusì cun pensate. E in generale una persona hè una criatura interessanti è misteriosa. Hè impussibili di studià tutale è entendre. Hè pussibule à sente solu è trova in a vostra mità esattamente ciò chì vi piace. E più impurtanti, ùn guarda micca qualcosa di voi stessu. Parlate à i vostri amare più spessu. Allora ùn ci hè bisognu di dubbitu a sincerità di u ghjovanu.