Hè riforme currettamente à e persone

Un amicu rende in i so unghji, u so maritu leghje un ghjurnale annantu à cena, è u figliolu tira e cose? Bonu, quantu bè da rilancià à e persone?

Cosa da fà, s'ellu ci hà qualcosa di l'abitudine fa spaguà u vostru umore è impedisce di vive? Ci hè un modu di salvà di una persona, in particulari un adultu? Certu chì ci hè!


Dopu, tuttu ùn hè cusì!

Ma prima prupone capisce ciò chì hè veramente un bellu costumitu di qualchissia, è ciò chì ùn vogliu ùn piace personalmente, perchè ùn hè micca fattu a manera chì avete usatu. Per esempiu, avete sempre sempre in casa in un vestitu decentu, è a vostra surella si prefere un capelli. Pensate chì i tovaglioli in u bagnu ci vole à colpi nantu à i anchi, è u figliolu sempre oltre nantu à a lavà. Per inizià a reeducazione curretta di i populi circundanti, sintene per se stessate tutti i prosa è cune di più riformulazione.

Hè crescente per quandu, quandu i penzi è i lapisini si trovanu in un certu ordine, è u cambiadoru ùn lasci micca ...

Sembe averia tuttu stu fattu, ma sò assai molti. E certi volte un pensamentu assai insulte venga à mente: i prossimi circunceli facenu spitefully. In fatti, nè nimu vi voi male, nant'à altri facenu tuttu u so modu. E si capiscenu cusì, hè pussibule chì u prublema sparghje per ellu stessu.


Cumpregà canali

Quandu a ghjente vive o travaglià u collu, da duverebbe bisogna à aghjustà, dati l'umore è l'addicenzi di l'altri. È per questu hè bisognu di sapè cumu chì a ghjente ùn piace micca. A megghiu modu di trattà cun l'abitudine pessimu di qualchì altru hè di dilla à u patrone chì sentimenti duvete scopre da questu o quella scumessa. Ma ùn parlanu micca di u so cumpurtamentu "wrong". A cunclusione si deve esse fatta da l'omu stessu. Sì bisognu à ellu, hà da cura micca di dà emozioni negativi. Vulete bè riaghjustà à educà e persone vicinu è si mette nantu à a strada di i parenti fideli? Fate cusì!

Se tenete un sensu bonu di umuri, pudete punteghjà i malaspettamenti male cù belli. U maritu ùn hà micca infurmatu cumu per purtà a calzate in una cisterna di lavapi? Eppo, mette nantu à a so sughjettu favuritu finu à ch'eddu capisce quale elle ùn deve esse. Surely averete ancu averebbe fattu chì annunziate l'altri. Agree per purtà contru à un principiu: voi à voi - voi à voi. Sceglite un oghje è promettenu entre si chì vi farà u vostru megliu per eradicate. Assicuratevi di definisce u tempu per quale site chì pronta per trattà cun ella. È ogni ghjornu partenu successi. E in onuri di a vittoria, organizate una festa!


Unestu generale

Ma chì faraghju, si l'altri persighjenu è fede ridere di i vostri abbitanti fastidiu, ùn campu micca impetu à tutti? Eccu, in parolle, ellu pari d'accordu cù voi, ma l'attribu ... Allora fate ciò chì: prova à riaghjustà educatu in ghjente.

Pruvate d'intende: forsi ùn hà micca pussutu trattatu ellu stessu, perchè cusì intenta informà à l'altri di i so prublemi, di dì chì ùn hè micca solu per esse apertu.

I cacciaturi spuntate ponu indicà chì una persona veramente vulete ricorda di ellu è acquistà una parte di "cura" extra è affettu di i parenti. Spessu, questu metu hè utilatu da i zitelli, ghjittati ghjoculi in u salottu, per avè intesu dì: "Mamma, parlate à mè!"


E persistentemente "in a so manera", a ghjente stampate sò solu ricurdà da u dirittu à u so spaziu stessu (fisicu è psicologicu). Pensate à quessa, ùn site micca impeghjite assai u vostru parenti? Ci hè un locu in a so vita per i hobbies, riunioni cù l'amici?

Fascina sempre ùn cumpone i so prumetti? Pensa, forsi ùn pudere micca dì "no" in risposta à i vostri dumande? Parlà à ella.

Ci hè una quantità di abitudunhe mali - gnawing unghje, vendu quarchi cosa in i vostri mani, finamente inchizendu i vostri capelli o rascalli a testa, chì dà l'eccitazione o parle di una neurosi causata da u stress.

Per eradicarlli, vale u cura di dui cose. Prima, per aiutà à una persona si senti più cunfidendu. Per fà questu, ùn elu scangurallu, ma, à u cuntrariu, cusì più freti ghjustizia da vultemu, ludà.

Siconda, pruvate à rimpiazzà per rimpiazzà a "badia" di accionu cù qualcosa annofia o ancu utile. Hè megliu per pulizziari l'appartamentu o, almenu, gràzia à u librettu di i diavuli, chì culpò nant'à l'appiccicate.


Cunsigliu bruttu

I sicliòcenu cridanu chì quelli chì sò più irritati da quelli chì ci anu da elli sò questi qualità è abitudini chì ùn ponu micca capellu di elli. È se ùn pudete micca furmà u vostru maritu o i zitelli à urdinate , pruvate micca da esse un geviziale ave, almenu una settimana! Ancu s'è vo ùn vulete sambicà questu modu per sempre, vi sentate tutti i piacè di sta strada à a vita.