Hè amori pussìbbili cù a diffarenza di età

Per risponde à a questa "hè l'amore posibile cù a diffarenza di età". È senza dubbi è impussibile. Prima hè bisognu di decisu - quale diferenza in età ci vole dì? Dui, vintimila, trenta anni ... Cumpende chì, si i partenile ùn sò micca più di 10 anni, sò ghjente di a stessa generazione, a furmazione di e so personalità si sò in u stessu spaziu di u tempu, è quì pudemu parlà micca di l'unione d'ugguali. Una gran diferenza susteni un suggerimentu psicologicu diffirenti. In questu casu, hè più appruvativi di ùn parlà micca nantu à relazioni equitativi, quandu un omu hè in età più anticu chì u so cumpagnu, ma megliu pattu. Cu piazzu, per quantu anni u sposu hè più vechje di a so mòglia, quandu hè di 10-20 anni? E prima di sta diferenza in età ùn era micca cunsideratu troppu grande, è avemu assistitu u prucessu di cambià a donne-fiancu à un ghjovanu cumpagnu assai spessu. A so scelta di una ghjovana, donna senza sapè hè intelligibule. E ùn hè mancu a fisiologia.
À questa età, l'omu, in regula, hà pussutu un individuu, hà fattu una carriera riescita, hà righjuntu à l'affari di l'altura, a so situazione finanziaria hè stabile. Più spessu i pensamentu di a so exclusività è omnipotenza hè visitata. Allora ella pareva! "Fucile di pura", innocenza, ùn hà nunda, ùn cunnosci micca u pudete micca. Solu u so amori farà cù una persona, solu ellu pudè darà tuttu! E si move una ghjovana, una donna chì dicia di ligà a so destinazione cù un omu moltu più vechje? Amore? Piuttostu, un sensu di sicurità, fiducia, speranza per una vita megliu.
U benestità di materiale, per regula, un status sufficiu assai, l'esperienza di vita di l'associu fannu e mancanza in a so solidu età, senza impurtanza. E quale età per un omu hè 40-45 anni! Hè una una materia diversa chì una ghjovana, malata di a vita, cria un omu assai, assai più vechja. Ccà si puderemu parlà d'amore più maternu, sacrificiale. Enfermedii, un certu modu di vita di vita stabilita, cambiamenti senile in a parsunalità, à a fini - una donna hè pronta per questu, è un grandu amori l'aiutà à sopra tutti i penali è ancu esse felice.
Eccu chjina prupone dinò chì l'amore cun una gran diferenza età hè pussibule. A coppia, in quale u sughjettu coppiu una grande diffarenza di età, hè sempre d'interessu. In particulare quandu una donna hè più vechja d'un omu. A storia capisci assai esempii di relazioni longu maritali è di partenarii di una donna matura cun un ghjovanu. Ma hè u fattu chì sti esempii sò marcati è cronicasi, chì indican l'ambigtità di a situazione. Eccu, a natura ùn hè micca nantu à a parte di e donne: limitazione di l'età riproduttiva, muderni muderni externi lucrativi.
Hè nutatu, in fattu, e donne anu più vechje chì i so cumpagni. (A giustizia, deve esse dichjaratu chì questa norma hè cada vez più violata grazia à i rializazioni di a cosmetologia è a cirugia plastica). Se in a variante "un omu hè in età" una donna hè abbastanza spessu per è ghjovanu è attrattiva, è in a variante "una donna hè in età" - un partner averebbe tandu assai vantaghji (ùn avemu micca parlatu di soldi, hè nantu à l'amore, micca di alfonsizme).
Style, charm, carisma distingue una donna straordinaria, autosufficente, chistu pò attruisce, interessa un ghjovanu. I siciliani pensanu chì u so cumpagnu più vechju à ellu stessu, cum'è un regnu, elettu l'omi fora. Ma hè cusì cusì? Esempi di mutivi assicurati è i ghjovani ghjovani indipindenti chì preferanu una donna matura, dicenu chì l'experientia vita, l'excentricità, a capacità di sèntre è entendre solu sò verevuli più cà u zitellu. È a so scelta, invece, parra di a so limità, di a libertà interna, cà di l'immadulità spirale. Ci hè l'amore cù una diffarenza in età, ma cumpete e listessa lege chì l'amori di i so cumpagni. L'amore hè sempre amore.