Hè amuri una fuddie o solu un sentimentu?

Impregnates l'acqua chì beviamu, l'aria chì respira. Questu salitu di i sensazioni cambia tutte tutte e ricunniscenza. Amore. Hè u spaziu trà i dui, un mondu in quale unu pò esse vulnerevule, fiducia. È libera di tutti i significati sò unu, ma hè u principale. L'amore vanu intru. È tuttu hè prestu simpaticu. U nostru novu affettu ùn hè senza mancu di mannelle - si susciteghja, sviluppa sopra superficie di a terra. Avemu caputu chì ci anu fattu diverse. Strong, sensual, independent. Quandu cammemu in manu, i nostri oportunità tende à altures senza precedente. Ùn simu pronti micca solu per esse inguernu - per cultivà in culu. Cumu si puderia micca altrimenti. Ma, prima di ottene a unità cù l'altru, avete bisognu à vultà unificà cun sè stessu. È questa hè a difficultazioni più grande. L'amore hè insanità o solu un sensu - sapemu.

Curaggiu à sente

Da quellu tempu si cuminciaru à sèntirisi cun preghjudizii in a cumunicazione, di ripiglià nunda in un ghjurnale persunale. Pensa à cumu a nostra frangitta, curaggiu è disturbi affucà e nostre classificazioni. Partenu per travaglià per l'imaghjera, cambiammu. E a nostra esencia veru paria esse bè. À a superficia eranu i valori accettati in generale cù a nostra ustaria opinione annantu à elli: rispettu o disregard. È svilupparu gradualmenti di capiscenu. A Patria ùn hà scappatu da a relazione. Ma ancu hà parènate noi di manera normale, avemu amparatu à vive. A volte un sentimentu. Avemu prupostu per sintonia in una onda. Ma cum'è hérosi di ete tempi, ùn cunvergenu micca. Ci anu cessatu di capiscenu quale eremu, duva hè a nostra propia linea, è per quessa, ùn puderanu unse cù un stranieri. Allora à a persona - talentu, brave è amante - una crack hè chjucatu. Maestru d'arte di ghjucà cù sentimenti. Scuraghji, intricciate a retazione, attraversu è repelle, piglià una stima indifferente, manghja i nostri labbre, restriverze u tremulu in i nostri ghjinochja, perchè dumande è cunferimenti. U chianu di l'anima hè intesu intornu, ma nimu hà intesu. Ùn avemu micca complicatu e rilazione, ùn simpricimenti ùn permettenu micca u fattu di a so esistenza. Sò simuli autudimi, tuttu hè in modu, è ciò chì hè sbagliatu - vi survegliè solu cun noi stessi. E allora per pensà à cumu serà bellu, cumprende à circundà, pigliate com'è questu, fatevi stà u vostru stessu. Intantu, a nostra lotta cù mulineddi di pianta hè diventata cum'è cusì cum'è chì tù ùn devi avè u cuntu. Arming ourselves with a hint about pain that does not kill. Iè, avemu diventatu u più forte. A quistione hè chì u prezzu.

L'incantu di u romance

È solu quandu l'amore di a monotunia di u nostru munnu persunale hè stoffatu, sìammu cun noi. E in questa colapighu di l'avimu avemu u nostru nome. A scumparenza tra "scurdate sempre" è "digià minatu di memoria" hè chinu di altre momentu impurtante è senza menu stimulanti. Per stabilisce una cumbattimentu forte, bisognu à vede quale hè in elli à noi. È in u tempu di resistenza à u desideriu di creà un bonu conte di fata nantu à ellu. Dopu tuttu, finu à chì avemu fattu capitu chì sìammu amatu cù un sognu, hè cun ella chì custruamu nu novu. Ùn importa a quantità oghji chì anu purtatu, un ghjornu hè u tempu di scuntrà cù a realtà. E dopu, certe volte, avemu l'estasi d'ecstasy: u piriu, accumpagnatu d'euforia, pò esse cunsideratu cum'è iniziu. E a vostra storia hè una sequenza. Spessu ùn seguita. U momentu chì a rivoluzione vende, diventenu finali. L'attore iscinu da l'imaghja, u charm evaporatu: tuttu ciò chì sapemu era, hè stata, nantu à l'eroi. L'interprete hè un altru, abbastanza spessu l'oppostu di u rolu. In un puntu sò i so debili circundati; ùn ci hè micca. "Questu ùn hè micca," sdighi u cumplettu di u "no-it" in risposta. I rilazioni sò distrutte micca per a curpa di picculi disaccorsi. Intra, a diferenza tutale. Mancanza di similanti. Ùn ùn inseme in juncu. E perchè ùn avete avete bisognu?

Eliminate a mascara

U veru amore hè intruduttu in l'esposizione, traspendu da u to vestitore protettiva. Nakedness à u livellu di pinsamenti è sentimenti. Ùn pudete fà senza pacienza, intelligenza è cumpassione, hè strangulutu per cuntrullà a vita di un cumpagnu. Hè terribili per noi di penserà ciò chì succederà sè ancu avè un spartitu una persona estimata. E sò pronti per rilassate a trucchi. Per esse silenziu: sì insistiu, hè gentile; aduprà a saviezza di e donne; ghjucate nantu à a vostra debule. Sì, per esempiu, cusì. Sempre sia nantu à a vostra guardia per ùn fà nunda di resinzione. Sienti cumu permissivu. Certi sceglie questa tettica di "preservà a rilazioni", anche senza chì sdegnu, nulzifichi. A alertness cù quale tratta un amatone porta à l'emergenza di una nova capa di barricada trà noi. E invece di l'amuri recículi, avemu una alianza di passioni, spessu contradictoria. L'ironia cruelata hè quella, vulendu cumpagnà, vi si distrugginu. Sognu di a vicinanza, generate ghjilosu, irritazione, còllera, tristezza, impotenza è fatica. È smincendu a raghja di a nostra unione - anu sempre una cunnuscenza debbula cù l'altri. Certi volte, per evità l'oscurità, avemu a ghjustu di mette u puntu chì ùn hè micca di parte. In un cattivu squagiu, scalfamu a rilazioni.

Dismantinu

L'Image ùn hè micca una persona. A volte ùn hè micca ella. Ma spessu face dà u dirittu di guidà un "I" imaginariu. Hè distinatu da i so vantaghji è i disvantages chì ùn sò micca caratteristiche di noi, in u tempu, avemu avutu usatu è avè accettate cum'è u nostru stessu. Revelazione chì no eremu noi, genera a necessità di cambià, un regnu à noi. Sì un modu tali ritornu, un sentimentu s'assumiglia à quellu spirimintatu di un attore chì ghjè u rolu d'altru. Hè un farsa, ellu figliani. E fate chì l'altri ùn capinu micca, ùn pudete micca ammucciate da sè stessu. U modu di per capiscia a so propria pirsunalità "di queste à questi" porta à una valutazione injustu di a realtà. Per esempiu, sò cunvinte assai di a nostra dirittu. Sempre. E ancu s'ellu ci scusemu, ùn guidemu micca per una voce di conscienza. Sò micca vulete spoof l 'umore per via di dissenting stubborn. Avemu da parlà micca di a so retazione di quarchi tempu. È avà stavenu nantu à un "effetti secundariu" più significante. Stà à ssi nostri ochji a verità in l'esame più altu, avemu duvamu a ripetiri di l'errore. È se ùn si ricusquemu à sente una opinione diferenze di u nostru, serà assai problematicu per noi di truvà un accordu cù e nostre persone vicinu, perchè avemu avemu i nostri interpretazioni pronto per tuttu. Invece, chì ùn anu micca ricunnisciutu l'argumenti d'autri o populu, credi chì sò stati fermi in i so cunvinti. In fatti, hè prufittuosa per noi di esse sbagliati! Ogni vota facemu un sbagliu, e circustanze scorri in una certa manera. Da quale avemu un argumentu à favore di qualche puntu di vista. Un esemplariu simplice: annunziate nantu à una persona estrema, ellu risponde à a nostra agressione di attaccà. Eccu, per piace, hè una prova chì ellu hà indifferenti. E si sta tecnulugia hè practiced to all, da quale aghjustemu à sicretà a so supportu è simpatia, ùn vene micca à cunclusione chì nimu ùn ci preoccupa. Però, a realizazione chì ci hè caru à qualchissia (se a idea assai di questu hè salvaticu) pò esse un saccu seriu per a nostra cosmandu. E i sbaglii chì seguemu cuntribuitu cun custumbenu envidiable, protettanu di scuperti chocchi.

Epilogue

Pruvene in u locu induve ùn hè micca un locu per primate è putere. Induve si stanu di cumpensu cumuni è ricanuscianu u dirittu di l'altru à a libertà. Ancu i mumenti di turbulenza in questu tandem ùn portanu micca una minaccia per u so "I" è ùn sò micca i prublemi di a splutazioni. Quandu ci hè vicinu, appuntamentu cun un associu à ogni livellu possibbili. Avete accettatu è sustene, cambià l'energia. In u prucessu di cunniscenza, u passatu hè invariabilamenti presente in u vostru presente. Ricordi freschi di l'ànima, chì ponu tocchi invintate, fate quant'è a cunnissioni hè fràggicu è pisu. Dunque, ancu i palori più sinceri sò deve esse diretti versu a creazione. Se vai per meet meet each other cù un corpu apertu, a friczione ùn sarà micca un imprecisione. Dopu tuttu, sò ancu un modu di capiscenu è capisce megliu u vostru amatu. In attu, tutti aspirevanu à questu.