Hè megliu di sceglie l'amore o a carriera?

Times cambiassi, è quiddi fundazioni è cuncetti ch'è parechji decennii parevenu esse postulate chì anu micca sbacantatu, anu da perde rapidamente a so rilevanza. U lotu di una donna hà sempre una famiglia. A donna hè creata, per continuà a razza umana.

Per esse continuatu, hè obligatu, prima di tuttu, per avè un forte indipendente, in forma di u maritu. Famiglia, da tandu. Allora, cumpensu e so rispunsabilità funziunali immediata à a natura. Eppo, è più oghje, in silenziu per ellu stessu, cresce u viechju, simultaneamente a crescita a numerosi posterità è u maritu. S'ellu hè ancu un citadinu rispunsevule, era bonu si hà travagliatu per u benefiziu di a Patria, preferibbilmente micca sensu disgraziatu per ella stessu. Questu hè u destinu di una donna finu à pocu tempu, qualchidunu ricordati di sta vota. Quandu a donna ùn pensa micca chì era megliu di sceglie l'amore o a carriera.

Allora, i cambiamenti rivenuti in u nostru paese, chì i nostri cori sò "craved". E femicili accuminciaru a avè u drittu di votu micca solu in a cucina, si cunsumu s'apprisccaru, s'arrizzò. In generale, esse diventata. È hè diventatu chjaru ch'elli èranu donne, è micca solu l'amici e fidili e fidili in u travagliu è l'attività pulitica.

Una donna muderna hè una persona educata chì sà di u so valore. Una donna chì a priurità ùn hè micca i valori di a famiglia, ma a so exclusività, l'autosuffizzioni, l'indipendenza materiana, chì sanu chì l'amore hè megliu o a carriera. Per ghjunghje l'altitudine, certi sèrvuli i patroni ricchi è cù i so aiuti prupone à realizà e so ambizioni. Altri, è a so maiuranza, andendu a so modu, in modu indipendenti à i mette sette. E se a prima, per risolve queste cumpetizione, riceverete una educazione prestigiosa, dopu u sicondu u più impurtante puntu saranu prestu un travagliu prestige è un rapidu prugressu in a scala di carriera. Mentre chì e figliole ricevenu l'educazione, certe volte encontraranu tempu per l'amore. Invece quì ci sò parechje alcunu. Per dopu avè un bon travagliu, questu averebene da esse curamente mentre studia. E cumu si puderete combine lectures, seminarii, travagliu, qualcosa di viaghju di affari è amori?

A sopratuttu rapidamente tutta a gestione. E qualchissia ùn pensa ancu chì hè megliu sceglie. Per elli, i cuncetti d'amuri è di carriera sò incompatibile. Hè sacrificatu un sensu maravigliu in favore di a carriera è a futura materiale di prosperità è a pace. Ancu s'ellu ùn hè sempre una carriera rapida porta u sensu di felicità è cumplette, in quantu simplice è cumunu ordinariu. Altri, chì sacrificanu i so sònnii nantu à un vistitu di cummerciale, ellu scrive l'amore, a famiglia è i zitelli.

Ùn ci hè micca risposta in una manera inequivavule per quistione chì hè megliu per ellu sceltu l'amore o a carriera, è micca. Tuttu ciò dipende nantu à a persona, nantu à a vista di u mondu, nantu à i fundamenti murali, nantu à u gradu di maturità, nantu à a mobilità è a forza di forza. Molti donne, in e cundizioni muderni di a vita, prugramanu a so vita in anticipu durante parechji anni venuti. E dopu ci hè un locu per una carriera è per l'amore è per i zitelli. Eppuru in un passatu silenziu di a vita hè assai difficiule. L'altri donne ùn resistanu a pressione di sentimenti è da quessa, a quistione di l'amore o a carriera, diventenu veramente contradictory, perchè a decisione serà cruciali è a vita più larga dipende nantu à questu, sò in una crucige. Ùn hè solu una risposta per voi chì hè megliu scegli: l'amore o a carriera. A correcità di a scelta serà da più tardi, dopu un pocu tempu, ùn dispitevi chì sta decisione hè stata fatta. Dopu tuttu, una lotta diventa in u mapu.

Di sicuru, l'opzione ideali, quandu una donna hà tempu tuttu. Hà una carriera vertinale, l'amore in bocca. Ella fai tuttu u tempu. Ùn ha micca bisognu di sceglie. Questu hè ideale. E l'ideale, sfurtunatamenti, hè una materia ghostly. Allora avemu oghje una massa enorme di l'impresa di famiglie chì anu sacrificatu l'amore in favore di a crescita di carriera. Avà sò riescuditu, mantinutu prufessiunale, ma, sincerità, ùn si sò micca stati cum'è e donne. U so destinazione naturali hà sparitu in un locu, l'instinti sò oculonu. A qualchissia, questu situ di l'affari, sapianu chì eranu. E autri, forsi quarcu chì occupa, disprezza chì anu passatu a più impurtanti di i sentimenti umani passati da elli, ùn permettenu micca l'amore in a so vita. Dopu tuttu, u veru amuri, veramente, un putenza enorme, capaci di fà esse realizatu in ogni locu, senza furzà per fà scelte.