A cura di i cali da i prucessi è l'inflamazioni di i purmuna

À l'altezza di i vacanze di l'estiu, pianificanu un spassighjate interessante è interessante, avete averari a cura di a vostra salute. Attentu quandu si abbandunate un beddu appartement in a strada, sopratuttu si avete aduprà u trasportu pùblicu. Prima di tuttu, questu hè appiicatu à i persone chì soffrenu i malatii di i sistemi cardiovascular è respiratorii. Assicuratevi di fà un canne simplice, è se u viaghju hè longu - pigliate qualcosa di voi per vìviri. Hè megliu sè ùn hè micca una soda dulce, chì in attuali solamente s'intrunitze a sedienta, ma compota o acqua minerale. È per voi, ùn mancanu a vostra sete - in l'opinione di i sperti europei, in tempi calde una persona putevi tene da almenu 2,5 litri di acqua per ghjornu.

Per evitari l'insolite, unu deve raziunamenti à fà un pianu pè u ghjornu, evitenente à stà nantu à a strada durante u tempu hot di u ghjornu. Sè pussibuli, cool the air in the room, dorme più è manghja accertatu. Avemu dinù urganizate urganizà i medicini speciale di a medicina chinesa tradiziunale, chì facenu più faciule in trasferimentu di calore è stuffiness.

Sicondu i sperti, dopu à u calore u numeru di u vapuri aumenta sensibule. Duranti u periodu di l'attività di solitaria più grande, a carica nantu à i sistemi di cuscenza è di l'excretorii è i so urgani (rinosus, pelle, pulmonomi) sviluppa drasticamenti. È in u veranu spessu murenu da pneumonia. In attu, avemu usatu per cunsiderà a pulmonía cum'è una malatia invernu. In ogni l'estiusu, spetta oralli. U fattu hè chì sottu u sole sunnianti, i pulmonate sò travagliendu in u limitu di e so capacità. In u risultatu, in più di a pneumonia, a bronchitis è l'asma bronchial puderanu aghjustatu.

Sè vo passite in vacanze. Inghjinante cù impressioni inolvette per i paesi distanti, pò aghjunghjite una morti esotica. Quandu si viaghja in i resorts di a costa di u Mar Negro o à a zona euro, i turisti anu bisognu di observà usi di higiene persunali, perchè u pesu principal hè l'infezioni intestinali. Nisuna altra infizzioni piriculosiculosali sò registruti.

Cù ecunumiche centru di a situazione hè più complicata. Inoltre, in i paesi caldi, cumpresu l'Eggittu populari, Turchia, Tailanda, u clima è insanità create per infezioni intestinali, u paradisu, ci sò parechje è più periculosi.

Cusì, i turisteri chì viaghjanu à l'Africa è à l'America Sudamerica, senza fallimentu devini esse vaccinati contru a frebba gialla trasmessa da ghjiornu à l'aria. A vaccinazione in Tyumen pò esse mandatu in un policlinu à l'uspitali clinicu regiunale. Questu prumove una guaranzia per 10 anni. U turistru hè issuu un libru sanitarju individuali di u standard internaziunale, solu s'ellu avete u vostru pudete andà in l'esterno.

L'attaccu di l'Asia suduriintali, l'Africa è l'America miridiunali hè una malatìa intestinali aguda di colera. Da ellu, sfurtunatamenti, a vacuna ùn hè micca provista, è per quessa l'arma principali hè u cumpletu di u regnu sanitaricu è ienicu. Eccu avete arricurdatu i reguli elementari, familiari di a zitiddina: lavate i to mani, cum'è rinfrescante da u fruttu d'acqua fervente è vegetale, beate solu l'acqua furiata. E per pruteggià di a malaria, avete bisognu di piglià medicazione especial, anche, sicondu l'epidemiulogichi Tyumen, è questu ùn furnisce micca una garantia completa.

L'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) hà urganizzata annantu à l'attinzioni di a cumunità mundiale à l'impattu di l'uruguaiu annuali nantu à a salute è l'expectativa di vita di e persone.

U prublema hè stata data à adupata: secondu l'estimazioni di l'OMS, in i paesi di a UE, ogni aumentu di temperatura di un diploma pò causanu un augmentu di a mortalità da 1-4%, è sicondu 12 paesi europei, u periodu spargimentu estremu in l'estiu di 2003 purtatu à più di 70 mil "innecesariu "morte. Ma micca solu u calori hè una consequenza di u calunciu glubale. I so specialisti dicinu chì di eperabbilità in bassa temperatura in l'invernu, a mortalità també aumenta - da u 5 à u 30%. U periculu per i persone hè ancu rapprisentatu da una inundazioni: 1,6 millioni di pirsuni viranu in a UE solu in i spazii corii, chì sò annunciamente minacciati da inundazioni. A sti disastri vole à aghjunghje paravane e venti chì aumentanu u risicu di ferita ... Per quessa, OMS cunsiglie à i guverni di i paesi d'entrautanu immediatamenti nantu à sti prublemi è ubbligà i sistemi di salute di u paese per u travagliu in u cuntestu di indirizzà i prublemi associati à u scalciu global.