Hè nutatu per avè a vostra zitella?

U zitellu hà crisciatu, hè ura di aghjunghje l'alimentariu. Avete digià ciò chì i prudutti seranu intrudùcenu trà e primu, è cun quale - duverà aspittà. E avete mai pensatu nantu à a so purezza ecologica? Dopu tuttu, oghje a fundazione di a salute di un ominu per tutta a so vita. Hè impurtante chì "briocchi" ùn sò micca pesticidi, hormone è cunservatori, ma vitamine è altri sustegnu utilizzate in i corsi naturali. Da ch'ellu hè preghjudiziu à alimentà u vostru ziu - annantu à questu in u nostru articulu.

Enfocu mondu

Tutti sapemu chì a maiò parte di i prudutti (carne, latte, verdura, frutti) vende in i stanzi ùn sò micca à tuttu ciò chì aviani i nostri babbi. Ma oghji tutti i collani dicianu quale hè GMO, pesticidi è sapori. Sfortunatamente, queste cuncetti sò intrutu in a nostra vita. Ma hè una bona nova! I prodotti di u pruduttu chì ùn mancanu sustanzi purciuti ùn anu persu. Hè cultivatu da parechji residenti campagnoli è di parechji (spessu o straneri). Residenti rurale sò qualchi simplicemente. Sì ùn anu micca usatu fertilizzanti chimichi, cusì u so cultu sanu pò esse chjamatu biologicu o eccettuali. Ma l'urdinanti urbanu hà da travaglià dura per truvà i prudutti naturali. In particulare i zicchini di picculi picculi pruvate. U viaghjate di u mare à u mercatu di i vegetali, viaghjate à i paesi vicini per u latte è di a castagna da l'avana "pruvata" fù a norma natu da i genitori cuincidevi. Sì unu di elli? Hè dunque, u to babu cumu pruduciutu assai gustu è prudutti di valurizazioni. Inoltre, i scentifichi anu pruduciutu chì u cuntenutu di vitamini, microelementi è fibbra in i prudutti biulogichi hè assai più altu ch'è quelli chì sò cultivati ​​cù l'usu di diversi "quimichi".

Attenti à u cunti

I prudutti tarritorii sò, sicuru, boni. Ma micca tutti i prudutti per a table di i zitelli pudendu cumprà in u paese. Chì deve fà? I prudutti di u nutrimentu di u babbu hanu assistitu Ma l'altri ci sò quelli chì anu mancu pruduce materia prima, cunservatori, espurtazioni durante a produzzione. Per pruteguerà, leghjite l 'etiquette. Sì a cumpunimentu si trovanu sustanzie chì ùn sò micca necessariu à u zitellu (in particular, fè), ricusate micca di cumprà stu pruduttu. Una altra manera di truvà alimentariu veramente natuvale naturali hè di prestu attinente à a prisenza in l'etichetta d'una badge especial "bio" (produttu europeu) o "orgànicu" (USA). Ci hè una sutilezza ancu quì. A fiducia di stu marcatu solu pò esse si hè nantu à i prudutti importati. I prudutti ucraini sometimes designanu ancu i so prudutti cum'è "natura", "eco" o "ecologicu". Ma in u nostru paese ùn sò ancu micca legisdi legislativu chì regulanu i prublemi di a produzione biulogica. Per quessa, una marca cum'è nantu à i beni naziunale pò esse cunsideratu cum'è publicità. Finu à quale nimu puderà confirmarle a natura di tali prudutti. I parechji sò o fiducia l'etichettatura di u fabricatore, o dà preferenza à l'alimentariu impurtante. Ma in i paesi di a UE, i fabricatori sò sottumessi numerosi cuntrolli è certificazione prima ch'elli avè u dirittu di mette l'icona biotu nantu à u pacatu.

A me scelta!

Cumu pudemu assicurà chì a dieta di u zitellu hè fatta solamente di prudutti naturali?

I cresce in u purottatu. In a staghjoni nantu à sta freta si pò ancu fà nantu à u ventu (verdi, cipudine, lettuce).

I Legumi, frutti, carne è latti di i villagers (micca à i cunzultori!), Dopu d'assicurà chì ùn utilizanu micca sustanzi preghjudizii. Ùn hè micca à vaghjimu à dumanna à dumandassi cumu si fertilizanu a tarra, cumu si ghjudicammi pesti in questi a cugliera di racolta.

Cogliu qualchì manghjà stessu. Per esempiu, iogurt, cottage cheese, juice, puree di fruttu o vegetale hè megliu fattu in casa.

■ Cumprà un alimentu alimentariu specialu in a tenda cù un icone chì indicanu a so natura.

Sè più preferitu per andà in a tenda, da quandu sceglie i prudutti di u zitellu, guidate da u seguente:

Ùn solu migghii, ma a famiglia sana compra prudutti urgànichi. Allora sarà capitu da u diaperu: di manghjà prudutti naturali - hè ghjustu è mudernu!