Malati infettuti in i culminati

Quandu si portanu un novu in a casa, a vostra vita cambia, tuttu hè subordinatu à creà una vita còmpiu per un ominu. Per prutege a so salute da i primi ghjorni di a so vita, hè bisognu di sapè chì e malatie infizziosi sò in i zitelli nascite.

L'omfalite hè una inflamazioni di u meliculu. Di solitu, a ferita umbilica guariscenu da u 14 ghjornu, ma di volte ci pò addiventà infartu è anch'ellu àbbia. A pelle à intruduce hè ingutata, russa, è da u zuccadori pare una purulente altazione. U picciriddu addiventanu, a temperatura di u corpu s'incerrassi. Spicificatu assai periculosa, se a inflamazione si passa à i vaghjime umbilicale, chì diventanu dulce è palpabbli in forma di densi fasci di sutta a pelle. Questu prucessu hè periculatu perchè pò esse guidati à trombo, vina umbilicale, sepsis, phlegonome di u muvimentu avanti supra, peritonitis. Hè necessariu di vigilà a ferita umbilica ogni ghjornu, trattatu cù una sclusione di 3% di perossu di l'idrosanite, sguassate e crosce chì si sò furmatu cù un swab di fille di sterile, è lubricate cù una solu di 5% di u permanganatu di potasio.
In casu sempre s'ellu hè sempre a inflamazioni in bocciè, perchè cuntinuà à trattà dinò di u listessu modu cum'è scritta prima, avete aghjunghjatu dressings moistened cun 10% di suluzione di sodium, è l'alterna cù vende cun Vintilevsky l'ungene. Sì a cundizione generale di u zitellu chì pruvate l'ansietà, pudete avè cunsigliatu un duttore.
A Vesiculopustulosis hè una vesiculate sola o multiple vetutu di un fluidu chjaru o purulente, situatu nantu à una basa reddened, chì indica un proghjettu infjammatori. Di solitu ci anu nantu à e superfici internu di i membri, nantu à u troncu, in i dritti da a pelle.
A maiò parte sparte in u ghjornu 1-3 ghjornu dopu à partitu, è raramenti pò esse osservatu immediatamenti dopu à u nascita. A Vesiculopustulosis deve esse distinga da a melanosis, in a quali a vesicca senza una basa reddened sò chini di un liquidu chjaru è ùn anu micca una località chjaru (per esse quì pudianu esse in ogni locu).
A melanosis hè una reazzioni allergique, ùn si cunnosci micca ciò chì hè parechje è ùn vole micca di trattamentu, in cuntrastu cù vesiculopustule vera. Quandu a vesiculopustulosis si trova, i vesicule sò trattati cun una risposta di u 70% di l'alcohol ethyl seguitatu da verde. A Vesiculopustulosis succedi maiò in i zitelli chì ei mariani sò infectati cù staphylococcus, pò esse precursore di sepsis. Cusì, hè megliu cumminà u trattamentu lucali cù a terapia d'antibiotici.
Pemphigus hè una malatie acute in cui ciutelli cù cuntenuti formi cuntenenti nantu à a pelle. A maiò parte di spessu si sò furmatu nantu à u pettu, u ventu, i superfici internu di i membri. A u cuntestu pemphigus sifiliti, in stu casu, i vesiciani ùn anu mai più prisenti nantu à a superficia di e palme è i pedi. Vesicì e facilmente burst, affinchendu una superficie eroded. U trattamentu hè megliu realizatu in l'uspidale, postu chì sta maladugia precisa l'adopru di l'antibiotici. I purlebelli sò stati eliminati, è a superficia di curretta hè trattata cun una solu solu di u permanganatu di potasio.
Pruprietà novu - a inflamazioni purulenti di u tessulu sottucutuanu cù a meltinge è a necroziu di a pelle. In cunnessione cù u pruduzzione abbundante di sangue à a pelle di nascita, a maladie diffonde rapidamente. U piccione torna inzuccarati, regurgita, a temperatura di u corpu si sviluppa, addossu i vermigliu culleghju nantu à a superficia di a peddi. A malatia hè gravissima, perchè stu figliolu deve esse immeditau da a sira in u dipartimentu kirurggicu di l'ospitalia di i zitelli.
Conjuntivitis hè una inflamazioni di a cunghjunta di l'ochju. Succuca cattola è purulente. Eye, o più bien, a so eduzeva mucosa, hè una reddening è una purtata di pus chì s'acumule in i cantoni di l'ochju è in i pissure. Per u trattamentu, l'acellu di la pipetta o a zucchina hè utilizatu cù una suluzione dallighjata di manganese, seguita da instillazione d'albucida (sulfacyl sodium) o levomycetin droplets.
Meningitis di i culminati - a maiò si spetta cum'è una complicazione di e malatie di più, quandu l'ultimi ùn anu micca trattatu à tuttu o u trattamentu ùn hè micca efficace, abbituaramente se u zitellu anu una lesione di u sistema nervatu cintrali (asfixia) in a nascita. Esulta à a fine di a 1 semana di vita o un pocu tardi. U zitellu torna lugubriu, refusa u pusteru, regurgita. Letargu pò esse sustituitu da ansietà è regurgitation - vomiting. A temperatura di u corpu si sviluppa, pallore, convulsioni apariciate. U zitellu pigghia una postura caractère - una cima tirantata, rimesse i membri. Ci hè un pappagallo di un grande fontanel. A più tardione di l'hospitalizazione di un ziteddu in u sughjettu, u più prubabile di survà è di mantene sanu, micca un invàlidi.
Sepsis di nascita. Sviluppeghja in nascite devagliu: prematuru, nascita cun un pezzu di pocu corpu, dopu l'asfixia, traume di nascita. Questu hè dovutu di una diminuzione in l'immunità è à un debilitamentu di i miccanichi protettivi à u corpu di u zitellu. A batteria cumencia à multiplicà prestu. I trisini alliberati da a bacteria causanu l'avvilimentu di l'organizmu - a toxemia. Ci hè 2 forma di sepsis: septicopiaemia è septicaemia.
Cù septicopiaemia, u corpu hà primariu (omfalite, vesiculopustulosis) è secundariu (l'abscessi, pneumonia, meningitis, osteomelitis) focu di infezzione. Hè accumpagnatu da embrizione, anemia, ipotrofija. U zitellu hè nutatu per letargia, regurgitation, vomiting, diarrea, refusione di l'alimenta, a frebba, a peddi pallidu. U respiru fast L'abdomen hè inchatu, u fugliale hè rotte, l'obstruczione intestinali pò cunvinta.
Cù sèptica, intruduzione generale, imprevisu cardiavule, i prucessi metabolichi sò spressi. U cursu di sta forma hè rapida, è un zitellu hè più probabili di moriri ca septicopaemia.
U trattamentu di tali pazienti deve esse cuminciatu prestu - è micca realizatu in casa, ma in l'uspidale.