Houseplant ayr

U genus Air includenu, circa, sei spezii di e piante chì si appartenenu à a famiglia di ayrs. U nomu di u generu in Latinu sona cum'è Acorus, è a famiglia - Acoraceae. Hè prubilmente, era creatu chì u genus di ayr hè di a famiglia di arocchi. L'Air raramente hè cultivatu in u locu, ma micca tantu longu, anu spurtati varii spezie d'articulu di uperme. Tali variità sò sensu in un locu, crescente in manichi di fiori. Apertura di u travagliu, usata principarmenti com'è una pianta compunia in acquessi è per u disignu di terrulli.

I parcorsi di u geniu Sianu sò cumuni in u Caucasu, in tuttu u territoriu di u nostru paese, in Asia Centrale è in Siberia. Bastamente, pò esse truvata nantu à i banche di fiuma è altre ciumi d'acqua cù u sochja di a cumpusizioni fiscata, ci sò assai di elli in a terra umana. I prudutti di u geniu pò spiunu formanu molti.

Li rapprisentanti di u genus sò rizoma perenne perenne. L'aura hà longu assai fogghi verdi chì s'assumiglia una spada. L'espezie silvestre abbanduneghja à un mediu è metru. Fulani formate juncu, cum'è fanne. I crescenu in una fila in un riffamentu ramificatu ramificatu, situatu in orizzonte. À a vindetta scumpiglia in u culore di picculu amaruguluu cù un portanu verdi. Un furmulariu distintu di aira trà tutti l'aroidi hè l'assenza di un velu. In u nostru paese in u piovulu pò spuntà da l'ultimi ghjorni di maghju à u principiu di lugliu. I so frutti sò raramenti timprima per noi, perchè hè spargugliatu cù l'aiutu di u risidui.

Ci aghju dettu quarchi parolle di u risorbu stessu. S'ellu si spende, allura guarda bona fretta. Hè durante parechje perfumatori in u so articulu. L'aria hè una pianta chì pussedi pruprietariu mediali. Hè stati cunnisciuti da elli finu à u 16 ° seculu, quandu si cuminciaru à usà in a spidizzioni.

Aria: i so genari.

Oghje, ùn sò cunnisciuti solu parechji spezie di sta pianta. U primu, hè una cresia o un metru. Ancu è chjamatu l'arvulu di iri. Ntô Latin u so nomu cum'è Acorus calamus L. Questa spezia pò esse truvata in l'Amèrica Septentrionale in Eurasia.

U sictu tipu di ara hè u cereale ayr. In latinu hè chjamatu Acorus gramineus S. ex Aiton. A parola "Gramineus" significa grassy, ​​cereale. Stu tipu di ara hè apprezzatu in più di tutti, in particulari un cù fuldi manichi rossi è variegata. Stu tipu d'aura ùn cresce nantu à 15 centimetri. Hè, basu, pò esse truvatu in u livante di l'Asia.

U gradu di aira diferenani in altezza è culore. A Variété Albovariegatus hè distinatu da tannacci bianchi nantu à e fogli, grad Aureovariegatus - giallu. A varietà Airus Pusicus ùn cresce in più di 10 centimetri, altri variità crescenu à quasi misi metri.

Airo: cura di i pianti.

Sò piantini sò più senza pretensiensi. Hanu bisognu di un postu semi ombra è luminoso. I rai diretta ùn ponu micca tollerà e piante, cusì ci hè spargugliatu da luz.

A temperatura pò esse moderate. U limitu altimu devia esse, circa 22 gradi, è u fondu (in u invernu) - 15. A sopra pò piglià invernamentu è cù temperate più bassu. A pianta ùn si preoccupa micca u friddu di notte è crampi.

A pianta aiut adumbrate l'umidità, perchè cresce i corpi di acqua. Hè per quessa ci deve esse abbastanza abbastanza è verificate chì u sughjettu in a pignata hè sempre mozzu. L'idroponica hè adattatu per u so criscenu. L'umidità vole ancu esse altissima.

L'espurtazioni di aura d'aziende cera pò esse acquibesi acqui, spirazioni cummincii in u giardinu.

I pruduttori di sta viticultura sò cunsigliati per ùn mancarià a pianta, perchè pò esporà à un rapidu crescenu d'alga, è questu pò influenza nè à l'aura.

Per pottee cù aura, avete bisognu di selezziunà una terra custituita da torba, sabbia è fiume di fangu. Invece di u silt, da u modu, pudete aghjunghje è terra ferma.

Questa pianta ùn devi esse trasfurmata freqüentamenti, si deve esse fatta cum necessariu. U pezzu per l'aura hà bisognu di un bassu, ma largu.

Pudete multiplicà l'ayr dividendu u rizoma. Aria espansione moltu rápidamente.

Dificulta chì si pò esce u cresce di calamus.

Puderete asciugate a pusizioni di e foglie, diventendu marrone. Questu significa chì a stanza hè assai secca è di rievamentu ùn hè micca abbastanza.

Fulghjenu ponu cudificà è cascanu. A ragiunazione di questu pò esse u sole di u sole è a sequitezza di l'aria. Quandu succorsu si a pianta crescate.

A pianta aduprà pare à i spezii di spiderea.