Pesu durante a gravidanza

Quasi tutti e donne chì ghjente saranu aspittendu quellu tempu quandu anu un zanicu. Inoltre, certi femini in imbarazzione sò spaventati da i cambiamenti futuri in a soiu stessu, perchè secondu u panicu, l'altri parte di u corpu crescenu è rondi. Chì, per voi, ùn mancu piace futura mamma.

Duranti a gravidanza, u pesu di una donna inevitabbilità aumenta è questu hè normale, perchè u pisu suggettu chì u gravidenza hè normale. In ogni casu, u guvernu di pisu avarà firmatu in i limiti limitati, chì sò diverse per ogni donna.

A mediu, per tuttu u gravidenza una donna spende da 10,6 a 14,9 kg. À "superfluous" pudete piglià solu 2-4 kg. Ma hè ancu deve esse in mente chì una donna pregnant si voli bisognu di cumpurtamentu di grassu per a prutege u fetu da u danu mecànicu esternu.

Normi ​​di pesu

I medichi di giniculini crede chì, in u gravidenza a donna hà acquistatu da 7 à 17 kilogrami di pesu, da questu hè normale. Perchè cusì un spaziu significativu in numeri? Questu hè duvuta à parechji razze chì affettanu u nùmeru di quilos guadagnatu in u gravidenza. Unu di i ragiuni hè l'età di a futura mamma, u più vechja, hè più u risicu di risposta megliu. N'autru causa pò esse tetteemia severa in u primu trimesteru di gravidanza, durante a qualchì parechji kilogrammi sò persu, ma dopu u corpu accumenza di rinfurzà i kilograms perdi. Un altru raggiuni pò esse un nenzu (più di 4 kg), chì hè aspittendu à a mamma. In fattu in questu casu, a placenta ponderà più di u mediu. L'esercitu di pisu hè prubabilmente casu chì una donna purga da l'aumentu ghetti durante a gravidanza, ma ùn pudere micca resistallu.

U livellu ottimisimu di piscia di una donna incinta hè previstu da u duttore nantu à a basa di pisu prima di a gravidanza, è di u so fisicu. Si prima di gravidanza a donna era prima, a so norma in u pesu di più esse 12-17 kg. Sì una donna prima di gravidenza avianu un corpu normalu, puderà chjamà da 11 à 16 kilogrammi. Se prima di a cuncepimentu a donna hà pusse forme magnifichi, a so norma in u pesu di u sopra seranu 7-1 kg. Una donna ideale per Rubens puderà solu 6 kg per tuttu u gravidenza.

Indici di massa di corpus

Ogni donna di a parola "armunia è bellezza" si tratta in u so modu: e donne si sbatteranu cù l'inzuccaratu in pisu, è i vecchii-vechji di e donne di dinò "Scinnyaya"! I medichi appicciate una quantità speziale - BMI (chì significa l'indimu massimu corpusivu) è una formula per calculà u valore.

BMI = pesu di corpu / altura in u quadru (altu medite in metri è u pesu medite in kg)

BMI <20 - pisu insufficient

BMI = 20-27 - pesu normale

BMI> 27 - Pese la soia

BMI> 29 - obesità

Per esempiu: altu 164 è pesu 64 kg

64 / (1.64 x 1.64) = 23.79 - BMI - pesu normale

Tempu di crecimentu

Durante a gravidanza, stu indicatore hè ancu individuu. Duranti i primi i trè mesi di gravidenza a donna pò guadagnà solu 1-2 kg, questu hè un ligeru settore in u pesu. In certi casi di tossemia alta, una donna incinta pò ancu perderà parechji kilogrammi. À u restu di u tempu, a crescita di creazione cresce: una donna richeghe à 500 grammi à simana. Sì una settimana cun lettendu 250 grammi, è per i sicuniani 750 grammi, questu quì hè normale, u principale hè chì ùn deve micca esse scherzi nantu à quì. In l'ultimu mesu di gravidanza, quandu una parte di u sopratuttu fretu u pene di pesu hà diminuite da circa 500-1000 gramma. Questu hè normale, perchè u corpu ci mostra chì hè prestu pè travagliu.

Regoli semprici

Ùn avemu bisognu à adhere à l'avvisu di l'avutra è ci hè "per dui" o "quantu vulete", a guadanza in pesu serà correttu è ùn fate nudda per a vostra salute. Hè vale di ricurdà chì u teatru fatali cuntenenu pò causà u sviluppu di a diabetes o à causà tossicu tardia. Ma ùn averebbe manghjate ancu di fami, fate per voi stessu per caravanu ghjorni, mette nantu à una dieta, tuttu quellu durante u gravellu hè inacceptable. Guate u pesu massa veloci? Allora rende l'animali è u dolci, in particulari di u chocolate.

Per piglià infurmazioni precisa nantu à u vostru pienu di pisu, hè cunsigliu per ponderà regularmente è fate u megliu in a mattina, nantu à un stomacu vacanti, preferibbilmente in un certu tempu, in a listessa ropa o senza ellu.