Meditazione tradiziunale: Rete Ricette

In l'articulu "Meditazione folklinguistici, ricetti per a tezza" vi cunsigliemu per tufoi cun l'aiutu di rimedii tradiziunali. Tutti sanu ciò chì hè una tosa, è ùn ci hè micca una tale persona chì ùn sia micca cura per una tezza. Solu per chì a tette ùn vene micca à noi, hè u principiu di qualche malatia è sta maladie hè bisognu di tratta. Cough ùn hè micca un fenomenu piacevule, ùn ùn permettenu di dorme beni, manghja, parlà è parlà, è pudete infettà a vostra famiglia, sopramente se hè una malatia virali.

Perchè ùn avemu tientu per parechje malatie è i friddi? Cough hè una reazione protettiva di u corpu à sputus, mucus, microbnuti, di tutte questu chì avete bisognu di libbirà. Cough hè a più spessu un sintimu di e venti respiratori superiore è a malatia pulmonale.

Cù stace, i metudi di trattamentu cum'è: mustarda, piedi, compressi, ungulates, fretti, edita caliu aiutà. Drogini contra a tò, aiutanu bè, ma ùn avete bisognu à tastà a tette, ma trattate.

Di sicuru, avete bisognu di vede un medico, ma ci sò ancu a medicina medica, è parechji sapanu di a so effikaċja. Succece chì i medicazione prescritti da un medico ùn aiutanu micca, è i rimedii tradiziunali facenu cun diversi malati complexi perfettamenti.

I ricordi folkiali per a tezza sò fàciuli per preparalli in casa
- Aziende è cilieghi aiutu di assai malatii. Finamente chop a cipolla, aghjunghje 2 tablespoons di meli, 200 grammi di zuccaru, fate elli cù un litru d'acqua. Fate ferite è fate a coccia nantu à u focu lume per 3 ore. U mistura resultanti hè filtrata, fretu è piglià una calda chjesa 4 o 6 volte à u ghjornu per una cucchiara.

- U capi d'agliu è 10 cipudine sò finamente picchi è fremuli in u latti. Quandu l'agliu è a cipolla sò sbagliati, aghjunghje 1 cuppa spiunata di u meli è mischjianu. U mischju resultanti hè presa ogni ora per una cullizzioni sopra. Dighjà in tuttu u ghjornu, a inflamazioni è a tezza in a gola farà diminuite significativamente.

Ricordi folki per a testa è u meli
Cough aghjusta à riduzzione di a misura di u melatu è di a nuciola. Pigliate un vetru di frutte è pruvà, aghjunghje una mezza tazza di meli è mischjianu. In tuttu u ghjornu avemu manghjatu una cullizzioni di stu mischju, è biarà cù un latte cálido.

Sì avete a febbraione forte, ùn hè micca bisognu di riprà parechje prucessu termale. Ma à tempurita normale attemu à calenderà u pettu, per esempiu, patate cocia. Weld the potatoes, è ciuciate rapidamente i patati caliuti, mette in una borsa plastica stretta, strappa in una finta spaghetti è u metti à u pettu. Andemu finu à lettu, ammuccià è ghjittassi per ora. Quandu u pacchetta cù e patate hà rinfriscatu, sguassate è si ghjittò per una ora.

Sì avere manghjatu purcina ciule di patate cù u latti, ghjittassi sottu à u manta, questu aiutà à facilità a tette. Da a tezza aiuta à ridderà u ziddu di u col cù meli. Simply addia u melatu à u zadinacciu, è bè da questu rimbursu in tuttu u ghjornu. Questu ùn hè micca un zuccheru diliziu, ma s'ellu si usa a tezza hè ridutta.

Ricordi tradiziunali di l'erbe
Pudete aduprà culori di l'erbe. Pìglia a mamma è madrastra, oregano, lamponi, nantu à un puzzu di ogni grassu, mischreghjani è fà in un vetro d'acqua fogera una culloca, tombi comu tè. Bèimu in u ghjornu 3 o 4 volte.

Cù una tette crònica, avemu fremuli in u zuccherinu, nettle dioecious. Pigliate e razzii o foglie, rutbeite bè è fassi fraccià in zuccheru. Pigliemu una cucurrucara 2 o 3 volte à u ghjornu.

Hè utile quandu puderete tastà infusione di fio . Pigliate 500 grammi di sardini brewed un litru di acqua fogera è filtrata. Quandu l'infuzione hà da fruttu, cumincià à bevià in piccule sips. Oghje annunziate durante u ghjornu, u ghjornu dopu ripetemu a prucedura.

Oghje stesi di grassu è amolece a tette. Preparate una mistura di cappeddi rossu è cuttati rossi è 2 cuppi d'olii. Prima di vultà à u lettu, trasfurmà a mezcheta in u pettu è u collu.

Naturmente, stu metudu di trattamentu seranu traghetti à quelli chì anu trattatu per tossu in casa, è ùn vanu à travaglià cù una tezza, perchè l'arricatu di cipudioni hè assai stabilitu, è ùn serà micca pututu libbirà da a durata di u trattamentu. Se pudete manghjà una cullizzioni di u mistu per a notte, serà bellu, ma micca tutti sò sopravivanu u so gustu.

Un'altra mutazione hè un pozzu più piacevule à u gustu: 2 cullizzioni di mantellu, 1 cullettilla di fecchino è 2 zuppi frischi, miscianu. Questa mistura si mancia 1 cullaretta, cusì spessu.

In ogni farmazia pudete cumprà tintazione alcoòlica di u eucalyptus. In un vetru per ¼ d'acqua fogera calenta, aghjunghje 20 o 30 cagiunati di tintura, è pigliate 3 volte di ghjornu.

Vulete un rigalu rimediu curatori Avà ùn sò micca micca freti in banane è pudemu priparà sta rimedià: piglià 2 banana maturi, trasfruialli à un tamarzu, pateanu bananu in un pappu d'acqua calenta, mette una cullizzioni di zuccherinu nantu à un vetru d'acqua è calene. Quandu a mettiglia caldu, edità a so longu in u ghjornu in porghje.

U carrughji di u usu si usanu rapidamente aiutu di perdiri a tezza. Pigliemu a zucca carota, avemu da scurzà nantu à una petra faglia, avemu da culleghje cù un vetru di latti quannu è insistemu à 20 minuti. Fighjemu davanti à lettu. Dopu à 3 ghjorni, stu mètudu reducià a tezza, è ancu sta infusione pò eliminà a tazie.

Folk rimedii per una tezza forte
Questa ricetta hè efficace per una tette forte è crònica.

Da una tezza forti aiutà a decucuzione di cugliu di cipolla. Pigliate e cossi di 10 piezzu di cipudioni, pienu cun un litru di acqua fogera, fate nantu à u focu medium. Quandu a mità di l'acqua hè bagnata, u calchinu hè stata rimera è filtrata. Cerveza meli 2/3 tazza 2 o 3 volte à u ghjornu finu à chì a tò passa.

Cu bronchitis, una tez passà rapidamenti, se avemu bevitatu un zuccherinu dolce, coccu di cipolle together with the husks. Scorcheremu dui lampi impalpati, a calma i ciuvuli in acqua dulce fogera, per litru di acqua - un vetru di zuccheru. Coghina nantu à u focu bellu durante 50 minuti, poi tira a ciuvara, è l'arriculu resultanti hè drunk in una forma cálida. Per adulti, avete bisognu à piglià a mità di una tazza di sciarpa 3 o 4 ore à ghjornu, è per i zitelli - 50 ml. È dopu un pocu tempu, piglià stu ghjacciu, a tussi passà.

Se a tòte hè forte, guerrei annantu à a mità di un litru di latte 2 o 3 bulbe finamente finamente chapeati è un capu di l'agliu. Cugliinu per 10 minuti, dopu cunfurmendu, aghjunghje 2 cullizzioni di meli. Pigliemu una forma càlida 1 culletta di sopra à cinque volte à u ghjornu.

Un remedtu eccezziunale per a tezza, l'avemu preparatu nantu à a basa di l'ghenocchia d'ova. In un vintu fegliu di latti, aghjunghjule una cuppa di mantellu è una colazione di u meli, u gingivinu d'ova crudu, sottumata à una scuma è soda à a fine di u cuteddu. A tozzilla hè megliu a batta, aghjunghjendu 2 gocci d'acqua calenta. Mentre u pruduttu hè nantu à u focu, aghjunghje tutti i ingredienti à u latti, andate è sguassate. Sta mischju hè prestu prestu prestu è aiuta cun un fortule cinerale - bronchite, laryngitis. Per preparà una medicina, hè necessariu un pocu di tempu in u ghjornu è di bevi in ​​una tranquilla natura.

U caldu di malva hè trattu cù una tette crònica. Pigliemu un pocu di risidui di malva, i soldemu in u latte, per questu quì aghju piglià a mità di un litru di latti, è ci feremu l'arragnu in 15 minuti. U caldu hè drunatu nantu à a cafè cupola, parechje volte di ghjornu.

Cù una testa forte cumincia una decuccionu di capraghju o nocci. Pigliate 4 nuts in a cunchiglia è 1 culletta d'averebbe, fate a meza un litru d'acqua, cù l'aghjunzione di una colazione di u meli. A ricerca di decubbili è bè da 1 culletta 3 volte à u ghjornu.

Cù una vapeurine vieja, a mutazione hà aiutu, piglià tuttu in una colazione: meli, mustarda secca, oliu vegetale, una mistura di farina è 1.5 cullizzioni di vodka. L'ingredienti sò mischiati è caliati in un bagnu di acqua. Da questa mutazione facemu cumpressi per parechji ghjorni.

Avemu a mezcla cum'è una pasta peglia, mette nantu à una servitù d'garza, fate mette à u to pettu, pozzu un polietileniu o un pergaminu nantu à u top è fate mette cù un saccu di calore. Hè megliu fà cumpressione di notte.

Ci hè un solu rimediu simplici chì tutti anu scurdatu, hè sicuru è simplice. Questu hè abbruciatu di zuccaru. Emu usanu medicini forti, è scurdate di fà cumu sugliuzzini di zuccheru. Pigliate una padedda, fate un zuccaru pocu, funnuta finu à questu scuru. Pezzi solidi sò solubbli in acqua calda è di bè, o dissolverememmo sutta a lingua. U zuccheru ùn avè micca effetti causati è aiuta cù a testa seca.

Ora sapemu da a medicina tradiziunale è di ricetti per a tezza. Certi ricetti sò deliciosu, certi ùn sò micca assai gustosi, ma avutu bisognu à esse cunsideratu è cù pacienza. Ma questu ùn significheghja micca chì avete bisognu à u medicamentu, à i primi signali di a malatia chì avete bisognu di vede un medico. È solu u duttore puderà stabilisce quale ci vole à trattà.