Sì a dentate hè ghjustu, l'auto-medicazione folk


U mozza di u lacoste hè unu di i più displegianti. Cope cun ellu ùn hè micca piacevule, è quarchi parechji farmachi ùn aiuta micca. Ritenenu u dulore, ma micca u rinfreschi cumplittamenti. E certe volte la farmaceve ùn porta micca questu, è andate per vede altre modi. Se a dita hè in ghjustu, l'auto-medicazione folkià aiutà micca solu per esaltà u dulore, ma ancu per freni u trattamentu.

Chiddu chi causa u dolore?

I razzii per u dolcezza sò pisu. Ma l'articuli principali sò un burchju caririoso, una pulpitis, una chjuda d'heure (gum) o prublemi cù una corona. A quantunque i manufatti stà risalentatu in u burcu di rinfriscenu o di u pin.

À a listessa ora ùn ci sarani micca garantimenti chì serà pussibule bisognu di vedà un medico, è uttene un aiutu qualificatu.

Una storia di a vita

Aghju pigliatu in u dulore in u paese. Trè dintichi immedatamenti curati "in u vicinu". Naturalment, aghju cullatu rapidamenti, dumannatu à u me vicinu per piglià à a cità. E siccomu era lu tempu - Duminica à a sera, dopu avutu per andà in daretu. Ancu in pagu era statu mandatu u luni o ancu dicenu chì i prossimi giorni tutti i medichi sò digià statu dipinciute.

Allora, aghju ghjuntu in a cità, aspittendu aiutu. Torturata in a cola cù u stessu pienu, aghju visitatu u duttore. Hè esaminatu a cavità di a so bocca, hà concluitu: "Pulpit". Ughju dumandatu ciò ch'ella hà fattu per fà cù questu.

Ma trè denti arrintau allora, è u "mèdicu" bonu (chì era ancu cunsultatu) dumandò: "Nica, quale avemu apertu?" Tutti e trè o à u turnu, finu à truvamu a diritta? Forsi si aghje un pocu?

Allora, aghju avutu u cunsigliu sàviu - d'aspittà, finu à chì qualchissia di e trè pò avè campatu, u manca cù nunda. E à a dacha aghju pututu alli di una meza ora in u pulsu.

Dopu ddu puntu, ùn aghju micca stati in cliniche dentale per dui anni. Tuttu era normale. Dopu ... unu di e trè "scunnii" tutti i stessi sgagiatu. Ma oghji sò chì i ricetti di u populu sò per u tempu, è a dentate duverà guarià un ghjornu ...

Se u dulore capite à u travagliu, ma u prugettu deve esse cumpletu uriginamente, o "torciata" di a notte, è "Ketorol" ùn hè micca in manu, u dolcezza forte pò esse fatta à sparghje. Ci sò assai prudutti per questu.

Recipes chì travaglià

Se a ferita dilizzià, l'autuccherianu di l'autuccheru cù l'agliu sceglie bè. Ci hè parechje manere di usalli: aghjunghjenu nantu à un prublemu di malignu è pressu, aghjunghje a prugna vicinu à a dentale o ancu ... aghjunghje à u polisimu in u polu! U meccanicu di l'accionamentu di l'ultima ricetta ùn hè statu studiatu, ma hè prubabilmente sunturte, chì ingressanu u sangue è saturanu u corpu, aiutavvi cù u dulore.

Hè megliu, per suprattuttu, andate immediatamenti à a clinica dentale. Ùn aghjustate micca u "piacè" per più tardi, stinendu issa ore largu di u doloru dulore. Pigliate e mette temporale - perchè u dulore hà cumpiitu a so propiu, hà avvistatu per u prublema.

Coghju di fortezza di u zitellu aiuta à rinfurzà è àutri tecniche - da l'acellu cù pruduttu (effettuali per i prublemi cù una gomma o un pirtore in l'alimentariu) à analgin. In modu, sta "pillerie màgica" di u dulore, chì si trova in a fugliale di ogni donna autore chì rispundisce, ùn avete micca solu di patece è edite cù l'acqua. Ancu i dentisti recommandé u mette nantu à a dentale.

È quandu u denti hè in pettu, l'auto-medicazione di u populu ùn deve esse senza temerà. Puderete annantu à l'analginu o ancu un pezzu di lana di cuttuni qualchi gattu di iodu - in questu ammontu, hè casi innocu à u corpu. Iodine, chì poveri pirsuni purtà cun elli, pudendu rimpiazzà a basa di u tipu "Star". Inoltre, si ùn ci era micca una lana di cotti, hè a manera più faciule d'eseguisce cù curazioni di i sensazioni di frettu l'attrezzi à u denti cù l'"Asterisk".

Strange recipes

Ogni ricette di medicina tradiziunale sò menu dispusivi, ma pudete puru pruvà. Per esempiu, u trattamentu di u denti ùn comprende l'usu di grassu, propolis, tintura di calamus è à altri medie. U Propòliu, da a strada, pò esse stati posti in u denti, ma prima di tuttu ciò chì voi bisognu di pensà si esse bisognu di un risultatu - i razzi scorciati di a denti. Sì a dentate hè sbulicata è i canali ùn sò micca stati rimbionati, questu mètudu pò esse appruvatu per voi per liberà di u dulore.

Salo hè cunsigliatu di utilizate frescu, senza salassitvi. Hè suppostu deve esse appiicatu à a chiave è à mantene. Ma hè veru, questu cunsigliu hè più piacevule in i tempi antichi in una famiglia campagnola pobidora per piglià un pocu grassu ... È dinò chì u dintu "s'apera" - hè abbastanza à fumà, ancu s'ellu hè micca smoker, è u dolore subirà. Eppuru u mètudu pò ancu esse attribuita à quelli chì si deve esse usatu solu com'è ultimu risorse - se i cunsiglii di u restu ùn aiutanu.

L'altru trattamentu tradiziunale, se u dente hè struitu, hè notu per a so natura estremita. Per esempiu, un cunsigliu beni cunsigliu di u trattamentu dentale hè l'usu di cipudioni. Ma ùn hè micca applicata, cum'è l'agliu, ma ... cut. A cipolla finita è napule hè cunsigliata per imbricari in un pane è stà in a direzzione opposta da u latinu. Questu hè, perchè a dente à u dirittu right - in l'orella u larga, è vice versa. Ciò chì succede à l'arechja permanece quarchibile.

Frà e mania originale, forsi, pò esse attribuita è a prossima vicinu. Dopu tuttu, quellu altru, ma micca a persona chì hà un masticu di u mele, vinarà in mente per scherzà in l'arechju ... a radica di u piantainu! Dunque, ùn si scurdanu di u sensu cumunu quandu sò perseguite da stu dulore severu. Pensate à trè volte prima di piglià l'appruvazioni ancu di u cunsigliu più inocudu. In u policlinu, almenu per a vostra salute, i medichi sò rispunsevuli, è un accidente - scapulari anaphylactic da una medicina - pò esse fatale. O sì sarete vargugnate di cuntattà un otolulogogista (LOR) cun un inchieru di i dentru di u trattamentu - l'ore. Sò scrittu è attenti à a vostra salute.