Houseplant balsam

U balsaminu, o, cum'è ancu chjamatu, u filu di Woller, pertenece à a famiglia di balsam. A so patria hè a muntagna di l'Africa orientale, à dì l'isula di Zanzibar. L'impurtante balsamale hè assai populari frà i fanni di i pianti domestichi. Ùn ci hè micca pianta assai longa, cum'è l'arbusti, cù vogliu trasparente e trèvuli trasparenti, è foglie longi sicchi. I fogli sò cuparti di cagiunati, anu un corcu verdi chjucu è una forma ovale cù arrioli sculputi.

U balsamu ciuriu cù fiori bianchi, rosati è roziali, ma pò acquistare altre tonalità. I fiori nantu à peduneri longu è liggenu ghjustu sopra à e foglie, sò spaziamente situate unu à u tempu, ma pò spessu è in fiori fioru. In u populu, u balsamiu era chjamatu "fiamma" per u colorante di i fiori, ancu popularmente chjamatu "cunte", perchè quandu u toccu da u fruttu, si fece cracked e scattered seeds.

Cura di a pianta

Ogni tipu di balsamone si senti cusìbule in una sala luminosa, cum'è lumaca spargugulata ma intensa. In u tempu cale di a pianta, hè megliu esigene a pianta à pocu à l'uruguaia, postu chì i raghji di ghjira di u sole prupondenu l'umidità per evaporà attivamente, perchè a caghjera a pianta. Pò u balsamone vole esse nantu à u ventu uccidintali è uccidentale, se si trova in u latru sudu, in u piriu da 12 a 17 ore, a pianta deve esse pritenyat.

In l 'estiu, hè cunsigliu per piglià u balsu à l'aria fresca, mentre chì pruteghja contru u sole è a precipitazione diretta.

In l'estiu, u balsamano di a pianta si pò esse pittati in a pianta aperta, ma sta prucedura ùn deve esse fatta nanzu di più ca u principiu di l'estiu. Sè postu più chjaru, ùn pò micca esse capaci di acclimà è di morte. Malgradu u fattu chì a pianta s'apreza rapidamente à un novu postu, hè necessariu di sceglie un locu semi-ombreicu per ellu. U balsamamentu fieghja da ghjugnu à u fretu, eccu, finu à settembre. Prima di a cascata, puderete dig una pianta o preparà e cuttings è raghjettate.

In l 'invernu, sta pianta d'interieur necessite un alloghju supplementu. Siccomu sta pianta ùn falli micca in una "hibernazione invernali", ancu pò esse fiori in certi cundizioni, ma micca tutte e spezie puderanu fioru in l'invernu. Se u balsamaghju si spiegà un deficit à illuminazione, allura u fiore sarà pessimu o micca in tuttu.

A primavera è l'estate, a temperatura più persone per u balsammo hè 20-25 gradi. A pianta pò intollerà ancu a temperatura più altu, ma à u listessu tempu avè da furnisce l'umidità di u so dulce è l'aire frescu. In a stagione fredda, hè dispresìbile à calà a temperatura di l'ambienti à 12-15 gradi, ma micca abbastanza. Se ùn hè micca pussibule di furnisce questi cundizioni, a pianta deve esse furnita illuminazione supplementaria. High temperature è illuminazione fughja pò guidà un aghjustamentu di a pianta.

Da a primavera à u vaghjimu, u balsammu duveranu pruduzzione regula abundante quandu a so superficia di terra si ferma. Da u vaghjimu finu à a fine di l'invernu, deve esse riabilitatu moderatu un paru di ghjorni da a secunna di a superficia di a tarra. Per u bagnu acqua hè necessariu acqua di una temperatura ambienti, prima chì hà permessu di esse risoltu. Quandu s'aghjera, avete deve guardà dinò seguitu in a tarra. Se u tarrenu hè overdone, i capi pò fallu, u pumu serà untuosu. Se u tarrenu hè troppu nunda, a pianta pò inizhe di pudrirà è ferite, l'attenzioni particulari deve esse dati in l'inguernu.

Balsamina - una pianta chì hè indifferenti à l'umidità di l'aria, se a temperatura ùn sia più di 22 gradi. Si a temperatura sopra a maiò, aduprà a pianta deve esse spulatu, altri anu da praticà a pèrdita umida è secca.

Fertilize baltru deve esse da u principiu di primavera è finu à u vaghjimu cun un vestitori cumplicatu cum'è una volta in 2 simane. Inoltre, a pianta pò esse nutata à l'inguernu, s'ellu fussenu. Quandu u capullonu sò furmatu, dopu l'acquessu di a pianta chì deve bisognu di fà una solu suluzione di fertilizzanti minerali.

Cù cura adattata, u balsamaghju pò esce in tuttu l'annu. Strangely enough, fiascianu megliu in un pezzu chinu. Ùn avete micca scurdà di a bassa l'illuminazione è a calidez, altri ùn anu parechji cume.

A primavera, u balsaminu hè sparatu quasi mità di a lunghizza di u ritrattu. Quandu a pianta accumincia a cultivà, è a dispusizione torna a grandezza chì tenite bisognu, pudete finisce l'apex - cusì stimulerà l'aparicio di brocchi freschi, è u so fiore. Semu devi esse ricordati chì i più prudutti, u migliore u pianta florinu. Duranti l'annu, a pianta pò ancu tagliate rami debbiti o espessi.

Trasplante di pianta

U trasplante di balsamale hè spessu realizatu in a primavera, ma quantu necessariu, hè pussibule di realizà u prucessu di trasbordazione in l'estiu. Ma ùn cunnuccerà chì a pianta fiorce megliu quandu hè un pocu cramped à a pignatta. Quandu u traspurtamentu, esistenu ghjunti averebbe sbrevete per attivà u crescita di i ghjovani. I tippi giovani sò ricumandati per esse trasfurmendu ogni annu, ma hè megliu micca di trasplante, ma per traspassà, senza danni à u terre di a terra. I pianti d'adulte sò cunsiderate d'esce più di trè anni, sò traspurteri o rinfriscati da e raccolari. Qualchi esperti ùn anu micca urganizà à transplantà e culti adulti, ma aghjurnate subitu.

U balsamani ùn sò micca state intrisa à u rispettu à u tarritoriu, sò sempre crescenu in ogni sustegnu di nutrizi. Hè tìpica, una mistura di foglia, humus è turf terra è sabbia, in tutte e proporzioni. U sistema radicali di balsamma hè assai putente, u bisognu di u bacinu bonu, cusì ci ponu appiccicate per u so mantunamentu deve esse elettu in ogni forma, ma micca assai pianu è pocu assai.

U balsaminu hè propiu di e crescenu o di razzii di e cuttuli apical.