U metudu di ridivà i sentimenti di a culminazione

Un sensu sanatu di a culpabiltà, in quantu a capacità di valutà è curreghjenu i dannu à l'altri, sò peculiarità à ogni persona adattata per a persona. Ma u sughjettu in u prucessu intermindu di l'autore è l'autore-punizioni hè un signu di un sensu neuralu di malu di culpabili. Più assai spessu una persona si speria per una cosa chì ùn hà micca o ùn pudemu cambià, solu per ciò chì hà fattu.

Hè necessariu di ridette di a culpita neurtica, cum'è questu hè un sentimentu destruzivu è dannuu, in chì ùn ci hè nunda energia per migliurà a vita. Questa persona crede chì averebbe bisognu, per quellu chì ùn ùn cerca un modu da a situazione attuale - nunda cambie in a rialità. Comparare, per esempiu, dui casi. Prima: pigliate un bagnu cù qualcosa di un altru, u sicretu l'affucava. Culpita, preoccupatu. Cumu faraghju? Probabilmente, pudete scusà e in scambiu, pudete cumprà esattamente ciò chì esse. L'incidentamentu hè finitu. Era un sensu sensu di culpabilita. Chì ghjè u sensu di a culpabilita è a manera di superà dinù, scopre in l'articulu di "A tecnica di ridivà di i sentimenti di culpabili".

U sensu di culpabiltà hè u prezzu chì pagammu per vive in un mondu imparare è impurtante. Se un omu primitivu, senza esitazioni, sete satisfecho i so brami, i ghjente muderanu sò furzati à rinunzià quelli di i piacè. Sapemu chì ùn pò micca rimparisce una persona di l'impunità o di dorme cù tutti. Hè u sensu di a culpabilità, sicondu Sigmund Freud, chì facianu u nostru cumpurtamentu società acceptable. A maladie interna infatti nantu à l'inacceptabbilità di una accione in anticipu, signaleghja chì un sbagliu hè statu fattu, è chì hè bellu per corrigirla (dumandate u pirdunu, per esempiu). L'altru opzione: pensate chì perchè tù, a mo mamma donò una carriera (hà dichjaratu questu). E tutta a vostra vita hè diventata in una distruzzioni per u "peccatu": avà avete aduprà à a vostra mamma cun una vichjàia còmicu, cumpensà u so sacrificiu. Ma ùn importa ciò chì dura, ùn importa ciò chì parte di u salario, o dà à i mo parenti, a culpabilita ùn si ne vanu. Perchè ùn sò micca raggrublichi objettivi per sperienze. Avete dumandu à mamma per fallu l'istitutu? In fatti, ùn hè micca rispunsevule per a decisione chì hà fattu. U zitellu hè capacitu di sentu a culpa dopu à trè anni. Utilizza stu sentimentu com'è una difesa siculogica. Se i genitori ùn speculanu nantu à u sensu di a culpabilita, u zitellu accetta tuttu u fattu chì ùn hè micca putente. E se l'adulti dicenu qualcosa cum'è "avete purtatu malamenti, perchè a to mamma", o "ùn manghja micca mannassi, u so cumpagnu di babbu", in seguita, a culpa pò diventà chronicu, diventenu in un cuncettu di vita. Questa persona si sentenu culpèvule in i situazioni strammi, cum'è l'eroi di a storia di Chekhov chì hè mortu perchè starnutte à u locu calcu ufficiale.

Manipulatore umanu

A culpizza sarà spessu una strumenta assai tinta di cuntrollu di e persone. Ciò chì, per esempiu, fa una zitella chì ùn hà micca attinente d'un giovane? Di sicuru, ella ùn li informa micca di questu quì u so bisognu direttamente (questu ùn hè micca travagliatu, hè statu verificatu un centu volte). Hè assai più eleganti è efficace chjaranu o crescenu di misteriosu, affissando l'offenda. Un omu hè improbabile di esse di pudè ignorà e "dumande" evidenti per l'attinzioni. Un sensu di culpabilita ("chì un stupidu stupidu sò") u duverà in una tenda di fiaschi o una magazina. In esempu, a conversazione tranquilla abitudine "di i nostri sentimenti" ùn puderanu micca causazione di tali retazioni. A ghjente usa a culpa com'è una difesa psicologica ùn solu com'è zitellu, ma ancu cum'è adulte. Per esempiu, in una situation such intolerable, estremu chì a morte di una persona estimata. Culpemuimu per ellu chì ùn era micca salvatu, micca salvatu (anche era objettivu era impussibile), perchè per accettà u fattu d'impietà hè summamente difficili è scary. Cumu seguità per esse in un mondu chì ùn pò micca affissà ei cume impurtanti cum'è a vita di i vostri amare? In seguitu dopu un pocu tempu i pirsuni patevanu i so impietosi è avè passatu à a prossima stadione di u dulore - dolendu. Qualchidunu pòrtanu stu culpitu di a vita. E più favurevuli era a zitiddina di una persona (vale à dì chì u vinu ùn hà micca u tempu di diventà un cuncettu vita), menu pocu prubabile chì si stà strappatu in un statu di autore flagellazione. Gestione una altra persona cù a culpisa ùn pò micca esse una mala idea (se ignora l'aspettu moralu). Ma solu u manipulatore stessu si fate u primu di a so strattu è quasi u 100% di u tempu hà assicurendu a culminazione, videndu chì l'altra persona hè patitu.

Cumu capisce - hè culpè o micca?

A più impurtante hè di stabilisce i limiti di responsabilità. Per esempiu, si sentenu culpèvule chì a mo mamma ùn hà micca una vita persunale (hà dettu: "E quale mi pigliarè cun un zitellu?"). O chì u novu aghju ferutu in un accidenti di carru: dopu avete babbucatu, bevirava è si pusava dopu a rota. Anastasia Fokina spiega chì per rinforzià a culpabiltà, avete da ridirevoltu deliberatà a vostra zona di rispunsabilità. Fate una pregunta simplica - pudete o puderaghju esse rispunsevule per questu? Pudete un figliolu cercanu una mamma di pretendenti? E avete fattu un omu ebri drentu darrere a rota? Eppuru ùn hè micca. Se in u prucessu di penseru nantu à a situazione è ricunniscenza a culpabiltà, ci hè energia di corriggerà l'errore, a ghjusta chì a difetta hè una mira. È puderete disperse solu cù un pocu di passi: disculuzioni, cumpensà per danni, offerte aiutà. Ma s'ellu ùn pudete esse claramente ciò chì era tortu (ùn ci hè solu un sensu internu assai pesante), perchè più probabile, ùn ci hè micca una culpabilia verita. Cusì, ùn pò micca bisognu per ellu. Perchè ùn ci hè nudda à bagnu.

Società di responsabilité limitata

Un pianu psicologicu sanatu ùn guasi micca a guilt. U cumpurtamentu di una tale persona hè regulata da un sensu di rispunsabilità più grande. Sò stanu dumandesi chì una persona si mette in volontà. A cuntrariu di sentimenti di culpabili, a responsabbilità hè specifiche - puderebbe precisamente dì chì una circustanza pudaria afè, è altri - micca. Per esempiu, ùn pudete micca esse culpitu per u fattu chì a vita di i genitori ùn hà micca travagliatu, perchè l'adulte sò rispunsabili di i zitelli, è micca vicere. U modu più sofistichatu per causà un forte sensu di culpabilità hè a malatia. Ammiramente cuntrola u cumpurtamentu di una altra persona. Quale chì abbandunarà u piacè? Solu un brutu. E nimu volenu esse cunsideratu cum'è stu modu. E assai spessu u manipulatori ùn hè cascatu micca spicatu, ma inconsciente. U so corpu assume rispunsevule per a relazione di dui persone da u desesperu - questu significa chì tutti l'altri manere di vultà una persona per elli stessi ùn anu micca aiutu. Qualchidunu sò pronti per esse malati assai è assai seriu, se solu per mantene u nivellu necessariu di sentenzi di culpabili in un cumpagnu o zitelli. A malatia di u zitellu pò esse l'unicu chì unisce a coppiu è mantene u divorziu. I psicologici chjamanu stu fenominu "a prufittuità di a malatia". Certi mariani ùn hè micca bisognu di un zitellu per ùn esse malati - perchè ghjova nenti risparmià u so maritu in a famiglia. Un sensu crònicu di culpabili ùn hè micca un signu di spirituità, ma un signu di immatature, dice Elena Lopukhina. A liberazione di ellu in l'u stissu adultu ùn hè micca faciule, ma ancu più difficili hè di pruvà à passà, avè sensu in tuttu è sempre degutu.

Senteremu culpèvule, scuzzulèndulu, ùn pudemu micca pensà, analizà, raghjone sibbilmente. Tuttu u tempu avemu tornatu ("E si avutu agitu di manera distinta?") È strappa in u passatu. A responsabilità, in u cuntrastu, inspira l'azzione, hè diretta à u futuru è permette di corrigie i sbagli, in quantu di rigretti fruttificà. A persona à rispunse, chì avè fattu un fattu tortu, pensa chì hà fattu malu, è quellu chì hè guidatu da a culpabilita serà sulificata. È u primu sarà più faciule postu chì curreghjite l'errore, è u sicondu cuntene a soffre. Un zitellu chì i so genitori fùssenu insignate per sentenu culpè, ma ùn hà insignatu à esse liberu è responsibile di i so azzioni, diventendu un adultu, ùn puderà notà, ricanuscianu è curreve ciò chì hà fattu l'incorrecte. Parirrà chì quellu chì manifesta a so culpabilità hè abbastanza per esse pirdunatu. Avemu sapemu quale hè u metu di ridivà di a culpabilita hè.