Hugs in a vita di un zitellu

Ogni mamma ti piace abbrazzatu u so picciottu, perchè li dà l'amuri, mostra un desideriu di prutezzione, prutegge da i difficultà, scundite. Spécialmente quandu u zitellu ùn capisce micca i paroli è hè capaci di ricanusciri sulu emozioni.


In i primi ghjorni di a so vita, u zitellu senti aggradèvule è ciafume cum'è una mamma à l'ora di l'abbracciatu di a mamma, s'accorda è ripaghjate ciò chì significa quistu cunsulazione è salvezza. Hè per quessa chì u babbu chianciante hè capaci di restu assicurati chì a so mamma hà pigliatu in le so armati.

U filòsufu Ashley Montague in u so libru "Tupping" affirmava chì i abraze sò capaci di insignà à u zitellu à amà ... Dopu chì un zitellu chì era abbrazzatu prima di l'età di setti ùn anu mai pussutu avè un forte sentimentu.

Embrace, cum'è u sviluppu di personalità

Cume hè spessu necessariu abbufer un zitellu? I scientisti di Ipsychologues anu pruvatu chì toccu, strude è embrazzati sò micca solu l'emozioni giovani, ma dinò di cuntribuiscenu à u sviluppu di u zitellu. Ci hè un usu medicu tali - "hospitalisimu", hè utilatu in relazione à i zitelli chì sò furzati à stà in i case di u zitellu. Sti figghi, anchi l'u spettru sanu sanu, cumpresi l'indurata, è u maschile (ancu questu quì, pare chì hè ancu sìmeru è tuccatu, ma più spessu emozionalmente micca culurati), eventualmente accuminzanu a lag behind its peers in u sviluppu.

Perchè u zitellu crisciarà, hè menu necessariu per avè un avè principale. Ellu fa amici, u so cerculu suciale, ma quellu chì vole ancu di sèntelu a calidez di l'abbraccia di a so mamma.

Hè prubilmente, era cunzidatu chì spessu sottumenda figlioli periculosi à elli, - dicenu chì un zitellu potce crecià infieru, curiosamente curioso, capricioso. Avà, i psiculoghi di i zitelli di chì i zitelli, chì i so parenti spannianu carizzi e abbraccianu, si cumpurtava assai più equilibratu, più tranquillu è cunfidenti in a so vita adulta.

In generale, ogni mamma hà sappiutu intuitu à sente quandu u so zitellu deve esse sustegnu, cum'è un abrazu.

"Avemu bisognu di 4 abbaglioli per ghjornu per survival, 8 per supportu è 12 per u sviluppu". Virginia Satir, un psicologu americanu.

Di sicuru, a bisognu di cumpraze in ogni figliolu hè un individuale. U picciriddu pò esse stancu siddu troppu spessu per fassi, abate è espremer. Testa à u zitellu, aghju vistu: ùn distrude micca da ellu si hè oghjettu o impegno. Hanu a spiegari, ùn anu micca molestatu u zitellu cù abbracci durante a pranzu: i zitelli pò sculacciate, distraenu i so babbi. Ancu un zitellu hà a so propiu "zona persunale" è questu ci vole à accettate è rispettatu.

Dopu avè avutu u picciottu, averà fácilmente chì, in a maiò parte di i casi, i zitelli innate quandu anu bisognu à i so abbitanti di a so mamma (o di u babbu). U zitellu puderebbe ghjunghje è piglià u parente da a manu, dumandate a ghjinochja o mani, cuddle - hè à quelli moments chì l'abbuffulati sò solu necessari, ma ancu obligatoriu. Cusì, i zitelli iri di i pettu è a ineptness.

Hè nutate, è u fattu chì l'abbracciami sò impurtanti è micca solu necessariu per u zitellu, ma ancu per un adultu, perchè a mamma ancu calma, abbandunendu u so zitellu, moralmentamente ripose, riceve una alta psiculogica, senti a so impurtanza.

Amparate i vostri figlioli, amassi è rispettu cù elli!