Li liggi di una vita sicura per i zitelli

Imagine una scena: in un busuportu di a cità cadduni, una disputa arrista in prossimu. U pretexte hè triviale, qualchissia hà sceltu nantu à u pede, rude. À u megliu, finiscinu in una scarafitta verbalica, in u pitrunu casu - una reyté. E i zitelli chì sò vicinu, cullini in i so mudelli di computer ùn sò micca u megliu esse cumpurtanu è cun precisione ritendu tuttu. E in u so cullettivu chjamatu, se qualchissia ùn dete micca, u principiu di risolve a materia per a forza, anche chì l'inimitu serà più forte chì ellu stessu. Cumu prutezzione di l'ocurrenza di tali situazioni?

Hè necessariu, sopratuttu, per esse un esemplariu pusitivu per u zitellu, è per ùn inizià un scandalu innecessariu. Ma cumu pudete avvishà quì?

Ci hè più faciule ch'è pensete. Sò in trasportu publicu, stanchi à u travagliu, è visti u postu vacante, ma chì a furtuna avissi da esse hè una persona drunkata di prossimu. Cumu faraghju? Pudete avà immediatamente fora ultraggiatu, ma chì serà u risultatu? E vostre parolle per ellu, cum'è u muru di chianciri, è a ragiunaria di u cunflittu per una persona ebbica pò esse pruvucatu assai simplicemente. Tù è a vostra zitellu soffrendu.

Per quessa, alluntta da e parolle chì avete bisognu per andà andà andendu più in u salonu. Succece chì avete digià fattu un postu è un vechju borrattu si trova vicinu à voi, avete un zitellu in i vostri brazzi, hè megliu trasplante da fà per u pezzu cù u vostru corpu o cambià u locu, ma micca in u vicinanzi, ma allora.

Inoltre, ùn solu micca una persona ebbrera nantu à u busu o un gruppu di adolescenti aggressivi pò esse un periculu, ma ancu un citatu persu d'accidintali o di persone chì sò "aspittà" per qualcosa di strada o l'attore per u rolu principali. U vostru zitellu sanu chì sapete chì nisun circonfessione si cunghjuntanu à qualcunu in cunvegazione, solu cun elli.

Oghjeve atacatori utilizanu l'inexperience è a fiducia di i zitelli. Fighjulanu à vultà in casa o fighjenu in cuccioli, ghjocanu interessanti ghjucassi, etc. U zitellu, purtatu da l'ingannimentu, scrivevi di l'avvienzii di i genitori. U maniacu notoriu, Ashotyan, circava una vittime cù l'aiutu di a so figliola adopta. Ella era circava una piccola bè cù a ghjente è dumandole ch'ellu era una muccovita o micca. S'ellu hà ricevutu a risposta: Muscovite, hà dumandatu à cumu truvà queste o quella strada, è s'ellu ùn hè stata invitata per intervene in a prova di scatula. E dopu avè ottinutu l'accordu, l'hà purtatu à u so patronu, chì pretendia da esse direttore.

Allora accerichonu secondu un pianu di praticatu anticipatu. A zitella hè stata purtata a casa, datu u cafè cù una medicina psiculocutica, è quandu hà perditu a cuscenza, l'Asrotyan strappedla, hà pigliatu i so averebbi, è a vittima, robba in purciddini, fù ghjittatu fora in u pallone. In seguitu, un maniacu accuminciò à ammazzari e so vittimi.

I zitelli sò di a natura puru confiant. Ùn si sanu micca chì un criminale pò finta à esse tipu fora quandu hè nantu à a caccia, è solu tornerete in una crucible besta.

Per quessa, hè bisognu di spiegà à u zitellu chì per tutti l'invitazioni per andà in un locu, vedi una filmu o ghjucanu cù un ghjovanu novu, u zitellu deve chjudarà. Puderete riferite per voi, i so genitori, o chì ùn hè micca interessatu in l'offerta di un stranieri. È di sicuru stòtte à i genitori annantu à a virtu incitata chì l 'uffrì di qualcosa. Quantità in questa situazione depende di voi, quantu seriu po rispondeanu à ciò chì hà dichjaratu, parranu cù altre genitori, forsi i figlioli sò offrei qualcosa di ssa cosa, è poi vigilate a situazione quandu i vostri figlioli ghjucanu à u patiu.

Succece chì un adultu o a stessa età da u zitellu hè assai assertiva quan pruvate affruntà u orgogliu di u junioru, cum'è chì pensu chì erani già è un adultu, ma i vostri parenti ùn permettenu micca. In questu casu, u zitellu deve dite chì avete bisognu à avè a vostra mamma è u babbu è duv'ellu sera cù quale ellu andarè in questa barca. Se ellu hà venga à cumunicà veramente cun u zitellu è ùn hà micca malu intenzioni, ancu hà felice per parlerà cun voi. E ùn avete micca, pudete avete truvatu.

Semu devi esse nutatu chì l'attaccheglini puderanu aduprà a machina, perchè u zitellu ùn deve avè cura in quandu un frenu di carru incridenti vicinu à quellu chì hà sempre tenene sempre questu luntanu da ellu, è s'ellu hè dumandatu cumu per truvà una strata o una casa, duverebbe sapiri chì ùn cunnosci micca. , è ancu deve ricordà chì si un stranger est fora da u carru, hè bisognu à currià veloce à u latu di a casa è si andate in tutti i patii pudete scridà "Mamma!" o "Dad!" è meneale cum'è s'ellu si truvò à i so parenti. Ùn importa micca chì nimu hà respondeu a so invucazione. U puddaru hè improbabile di verificà tutte e finestone per cridite l'attenzione.

A pussibilità di esse salute in una situazione tali hè sempre quì, avemu bisognu di valutà a situazione correlativu è fate a decisione appropritatu.

Conclusioni:
  1. Nun mai entra in cunflittu in u trasportu publicu o a ghjestione di u populu.
  2. Sì una persona drunkata viaghja cun ellu, hè megliu per circundà u so vicinu, è nisuna circustanza micca accumincià una conversazione cun ellu.
  3. Videndu una cumpagnia rara, hè megliu fughjì da elli, cambià a direzzione, andendu à l'altra parte di a strada.
  4. Se u so zitellu hè dumandatu à cumu truvà una strata, permettenu risponde cusì per arrivà, sketch out the plan, ma micca pigliate in u so capu per vede fora i straneri.
  5. Quandu u zitellu hè stata pruvucatu in un attu atipicu per ellu, elabureghja chì ellu hè ancu picculu, hà bisognu à andà in casa è ad avè i so parenti cù quale è induve ellu.
  6. Una persona di famiglia ùn suggerisce un zitellu à ghjucà un ghjocu o vede l'animali, duverebbe risoltu.
  7. U zitellu era statu invitatu à u stadiu o per preparà un concorsu di bellezza, ùn devi à ùn dumandà micca quandu duverevvi cun i so genitori è à quale tempore.
  8. Quandu u zitellu hà dettu qualcosa à cuntattu cù i straneri chì ci offrevanu qualcosa cosa, parranu cù i veci - i genitori, mischjate u watch quandu i figlioli camminanu in a strada. In casu chì qualchissia hè sospetta nantu à u dumiclinu, dà una descrizzione dettaliata di sta persona à u so furmazioni distrittu.
  9. Se un zitellu hè invitatu à pusà per un caratteristicu caratteriziu per affissà a manera, hà bisogna à mantene a so distanti da questu possibili, è nisuna circustanza duie esse postu, ancu s'ellu hè nantu à strada.
  10. Quandu un strangeru hè particularmente persistente, u zitellu deve avvicinà ogni casa, fate chì vive quì, d'onda a so manu è chjamà a so mamma o u babbu, di quale ellu "hà vistu".
Tuttu chisti sò certe regulamenti universale per a salvezza di a vita di u zitellu. Ma quantu si metti in incestu, vistu cumu attu - i so genitori. Ma contru a voi, sò più inesguliè è ùn ne micca sempre valutate currettamente a situazione. Pè a vigore i vostri azzioni è ricurdate chì u zitellu apreva solu da u vostru esempiu, è solu nantu à ghjusta oghje u sicuru di u to figliolu.

È ricordate chì in a maiò parte di i vittimi, pruvucarà u criminali per i atti criminali. Dunque, observe e règule è mantene i vostri amare.