Cumu crià un omu veru

Di sicuru, ogni ragazza sòna di scuntrà u so "omu veru". True, ogni puscia qualcosa di e so parolle, perchè ogni un avemu u so propiu cuncettu di "u presente". Ma questi l'omu ideali ùn fallenu micca da u celu, sò fatti da quellu chì sì. È questu hè u so genitori. Allora cumu pudete esce un "omu veru" da un picciottu? Cumpiemu Quandu u primu coglie i vostri migghii, u vostru primu desideriu hè di prutezzione, per prutezza di i prublemi è di i prublemi, ùn lasciarà micca di voi per un secondu. Dopu tuttu, u mondu di u circondu hè tantu grande è periculusu, è u vostru zitellu hè tantu picculu, impensante è indefensivu. Infatti, in u primu annu di a vita di u zitellu, è sopratuttu in i primi mesi, u zitellu ùn deveru micca solu nantu à ellu, ùn pò micca fà nunda in u so propiu. Ma u tempu passanu, è cun ellu ci sò cambiamenti cù u vostru zitellu: chjassi, acquistenu novi abilitazioni è capacità. Dopu hà amparatu à mantene a testa innicata, ma per a prima volta si si s'assettò è si metti, u primu preti anu avutu esce, u zitellu hà pigliatu u primu passu, è avete chì u vostru picciuttante ùn hè micca indipindente com'è pocu mesi hà avutu. Cumencia di manifestazione di u so caratteru stessu, hà e so opinioni è i desirsi, chì pò diferirete à u vostru.

Nisunu cuntrollu tutale
Qualchidunu crede chì "figlioli di mamma" crescenu fora di quelli picciotti chì anu amatu assai in a zitella. Questu hè micca veru. L'amore ùn pò esse spoiled by a person, vera versu versu. Ma avà ùn hè micca necessariu di circundà u zitellu cù un hyperopeaggiu è perchè cumu una gallina à i pollastri, cuntrullendu ogni passu. Certe volenu chì abbandunà u zitellu durante un certu tempu solu, perchè ancu u zitellu hà bisognu di u so spaziu è u tempu per l'studiu indipendenti è a cunniscenza di u mondu à u circondu.

Patre è figliolu
I psiculologi fighjenu a ricerca in i kindergarten francese è hà sappiutu chì a quistioni più difficili è displeglie per i pre-ikastola hè: "Amate a vostra mamma o u babbu?" Una donna hè moltu rápidu si usa à u fattu chì u so figliolu hè sempre cun ella, perchè ella spende sana cù u babbu 23 ore da 24. E Papa si juga un rolu secunnu è hè cum'è nantu à un capu: ghjucatu cù u zitellu mentre tù stai affaccendatu di coccia, cambiantighà u diaperu, andate per passaghju cù u stroller, perchè pudete sparisce un pocu di u vostru tempu. È ùn hè micca surprisante chì quandu u zitellu speranza un pocu, cumencia à sente un sensu inexplicable di gelosu di u figliolu à u so babbu, quandu u zitellu cù u piacè di u nostru piacè accumenza à ghjucà cù u papà o quandu si stupanu è toccu "chjuchecali" è u zitellu si cuncepisce senza ritruvamentu è abbia l'omi. Se vulete chì u figliolu ùn sia micca diventatu un "figliolu di mamma", ma hà crisciutu per esse un omu veramente, ùn avete micca interferiscenu cun elle. Ci vole à avè un tempu quandu puderanu esse solu solu, senza voi: andà in un locu di caminari, à u fiume o di a pesca, andate à u boscu pè funghi o à u parcu per alimentà l'ànimi, per affucà in certi affari purament masculini. Perchè chì u figliolu pudia riesce cun dipenditu cù u so babbu pocu di i so picculi sicreti, ùn diventanu à voi. Allora chì u babbu puderia spiegà u zitellu centri cognitivi da a so vita, nantu à quale u figliolu puderia studià è capisce ciò chì hè bonu è ciò chì hè male. Dìdi in quali situazioni si valia di lotta, è duverebbe bisogna à stà in silenziu è di passà o cumu fà a vostra ricerca prediletti chì vulete esse amici cun ellu, u babbu deve esse dichjaratu puntualmenti. Cusì, una relazione cunfidendu hè stabilitu trà u babbu è u figliolu.

Rispittà in a famiglia
I zitelli i zitelli omuggenu tutti l'infurmazioni cum'è una spugna. Ùn anu micca furmatu a so attitudina à u mondu cun elli è per quessa imitanu u cumpurtamentu di l'adulti, in particulari i so genitori. Ùn hè bisognu di novu à preparalli cù a donna di a scena è scopre a relazione - in fattu chì u zitellu vedi tuttu è i pussibbili negattivi influenze assai u so statu è psique. Se u zitellu vede cum'è questi parenti cuncernanu l'altri, sò trattati cun entendre è amore, da questu hè u tipu di cumportamentu u zitellu serebbe cuntinuà à piglià a norma.

L'omi ùn chiancenu
Chiancianu, è ancu, particularmente se hè un picciottu. Hè solu un modu per sprimà a vostra cundizione è emozioni. E si da a zitiddina per impegnà in un capu à u zitellu, solu chì i ghjovani pò chianciri, ponu rusticità è disprezzu per i lacrimi in u caratteru di l'omu futuru. Eppo noi, noi, è stà à dì perchè hè questu hè u nostru ghjovanu diventeranu in una stupore o perchè, u principiu di arraggià è avicciatu quandu chianciamu. Tuttu avianu da a zitiddina è i attitudi sbagliati.

Praise the kid
Por desgraza, avemu dinò un altru mudellu - chì u zitellu deve esse educatu necessarisamente in rigoro, e quellu chì hè eludatu è scuraggiatu, u megliu. Dopu chianciamu chì i nostri omi sò friddi emutivu. Ùn àbbia paura di prumove u zitellu per parechji bè fieri. E se avete accidinatu à u zitellu - chjappà o ghjustu, perchè tuttu passa ... invece di dumannarà u zitellu per u pirdunu è spiegà u perchè per esse cumporitatu cusì cusì (stanchi, micca pensatu). Dopu tuttu, a capacità di disprezzà è di l'empatizioni ùn fate micca u vostru picciottu menu valore, ma solu averebbe bisognu.

Strap - ùn hè micca sempre u dirittu
A sustinitura è l'opposituri di "dà un cinturione" à un zitellu in crescente, pare mancu, ùn mai truvà una lingua cumuni. Eppuru, ùn cresce micca in u primu casu spank the baby. Sì u zitellu ùn cumincià à cumportanu male, pruvate delineate i cimi di fruntiera di ciò chì si permessa, dopu avè alluntanatu quale, ponu esse applicati e punitivi. Ma tutta ssa bisognu di esse spiegatu à u zitellu, affinchè si falla u listessu prossimu prossimu, serà punitu. U zitellu deve infurmatu, perchè ellu hè cunnisciutu è perchè. È ancu ci hè megliu di pruvà senza l'usi di forza fisica. Dopu tuttu, l'aggressioni pò solu razza d'agressioni. È questu hè chì, in a maiuranza, i tiranni sò nati.

Se risate un figliolu, pudete avè una opportunità unica - per dà u mondu una persona degna. Dopu un ghjornu, qualcosa chì ti dicerà: "Grazie, u to figliolu hè un omu veramente!".