U gustu di Francia: i più prudutti di croissants casani

In Francia, cum'è in parechji altri paesi europei, una tazza di caffè cun croissant hè cunsideratu cum'è un servitore ideali. Pò dassi chì u sicretu di a bona felicità francese si situata in sta fragrant baking, chì si trova in energia è venerà da a matina. Aghju prupone uni pochi ricetti simplici è incredibuli cusì diliziosi per croissants, pruvate chì pudete scopre un di i sicreti di a Francia culinariu.

Croissants casani cù u cicatifu - ricetta prossimu

A modu più veloce di preparà croissant hè di usà a pasta di glandula finita. Ma s'ellu avete un pocu tempu è una gran vuluntà di stufa di casa cù i pasticchi più dilicati, vi cunsiglià per fà i sforzi è preparanu una pasta di levitu cù i vostri mani. In particulare in u nostru ricetta hè abbastante semprici.

Ingene ingredienti bisognu:

Istruzione urdinamentu:

  1. Fighjemu cù a prova. Per fà quì, fate 1/2 tbsp. l. zucchero, levitu seccu, 3/4 tsp. u sali cù acqua calda è si vanu 5 minuti. Imbulighjate a base di levadulamine cù u salitu di u salitu, u zuccheru, 2 vetru di farina è u latte in un grande cungi è amassi a pasta. Fate una incisione in a forma di una cruciere nantu à una bola di massa per croissants è impregnate nantu à una superficia furmulata. Uttenite per 1,5 ori à cultivà. Allora pigliate a pasta in un film di nutizie è mandi à a frigorifera per una meza ora.
  2. Scacciate a pasta fria in un cercolu, scuzzulate cun a farina. Pujate un 13 x 13 cm squadre cadutu di u mantellu moltu nantu à u centru è trasfurmate i viti di a massa in un envelope. Pudemu à a frigorifia per 20 minuti. Scacciate a pasta in una superficia furmulata cù un rettangulu di 38 x 13 cm per chì a mantisa ùn hè micca stata tolta. Inutili, anu novu si mischianu a pasta in questu locu.
  3. Fate a pasta pè i croissants e trè volte è rintra fora in un rettangulu di u listessu pianu. Sprughjendu cù farina è ripetì u prucessu 2 più volte. Pone a pasta in a frigorifera per 1 ora. Pudete cù un rectangulu quarta volta è mette in a frigoristica durante 2 ore. Cusì, ricevi 81 capas di l'oliu in a prova.
  4. Prudere di pasticceria per croissants roll out a rectangule 13 X 50 cm. Cut una fina capa di trianguli cù una rota di pizza o un cutidianu chjucu.
  5. Rombu di cicculata o moltu. Spread the chocolate stuffing on the broad edge of the rough triangle and wrap carefully every piece of work.
  6. Duna a preforma brume una forma curvatu di un croissant francese.
  7. Piacà i buchi nantu à una baking panera cù u pergaminu di carta. Pienze u ovu è cogliu ogni croissant cun un sbagliu culinariu especial. Focu a 200 gradi finu à chì a prova hè pronta.
Impurtante! Ùn apre u fornu durante a coccia. Inutili, a pasta di levitu pò fallu, è i croissants ùn "micca cresce".

Croissants fritte da pasta di pasticcerie cù u latinu cunnessu - ricetta prossimu

Latte furmagliu cunnisciutu - un excelente fillimentu per croissants. Hè una picca fresca fresca u dulcezza necessaria è perde i so qualità gustatica durante u trattamentu termale.

Ingene ingredienti bisognu:

Istruzione urdinamentu:

  1. Coglie u latinu cunzistenti. Per fà quì, fala u lenti cun u lettu condensatu in un bucket o un pezzu d'acqua per ciò chì cubanu completamente u cane. Cook per 2 ori à calore pianu. Chì l'aricchi chjappà davanti à avè principiatu à preparà croissant in bocciola.
  2. Trimate ogni scheda di teste in 4 rectanguli, è ogni solu - cut in diagonali.
  3. Rove ogni triangulu in a farina cun un pappu roscante per quandu hè liggeru smanitatu è alluntta i costi.
  4. Per ogni triangulu nantu à u largu u largu, mette a mità cullenade di latti cunghjuntatu. Wrap the croissants, chì movenu da a punta cù u riposu.
  5. Focu in u fornu à 180-200 gradi finu à licinziallu.

Croissants with cherry fill - passo step by step recipe

I pasticci casani cù cherries anu un gustu maravigliu è l'aroma increscente. Croissants avec cherries ùn hè micca esvisione. Per sta ricetta pudete aduprà tutti frutti freschi è congelate. Per quessa, pudete divèrtirè a casa cù prudutti such delicate in tuttu l'annu.

Ingene ingredienti bisognu:

Istruzione urdinamentu:

  1. Cirasi freschi purificati da l'osse. Si i frutti sò congelati - dà di tempu per scague è di drenu u zucchero. Mettite i ciriri sbuchjati cù u zuccheru.
  2. Pone a pasta in una carta da farina. Rectangulu cugliate in rettanguli prupurziunali chjappi, cammendu versu a longu di a massa. Per cunvenzione, aduprate una cutiddia. Ogni rectangulu chjusu hè sparatu in diagonali è trasfurmassone i fiori di u gustu di sopra, sprinkled cù farina.

  3. Per ogni triangulu stanu nantu à una parte di ciliegie da u cantu di u largu.

  4. Formate a croissants, intrappenu a pasta da u riposu à a angula più estreta.

  5. Pone a pezza di pani nantu à una bacia. Pienu u ovu è copre a croissants cumminciati cù u pezzu di ciliegie. Agghiunciu in u fornu à 180-200 gradi finu à ovenu.