Cumu crià un figliolu cum'è un omu, se sè omu una mamma sola

Una sola madre ùn hè pocu cumuna in a nostra vita. Sfurtunativi, abbastanza spessu, e donne sò stati suli cù un zitellu in i so armati È ingannu diversi prublemi materiali, a dumanda sarà spessu: quantu d'appressu un criaturu. S'ellu hè più faciule cun noi, postu chì a mamma è a figliola anu una psicologia anche, u ghjovanu hà avutu prublemi di prublemi. Per quessa, assai donne sò sempri preoccupatu di cumu cresce un figliolu da un omu, micca u figliolu di una mamma è un egoista.


Educazione maschile

Ancu se u zitellu ùn hà micca un papa, ùn significa micca chì ellu ci vole micca tutale di l'educazione maschile. Cusì, unu deve sempre pruvatu à sicura chì u zitellu passa più tempu cù i raprezii di u sessu maschile. Avio è uncle chì deve esse educatu ciò chì a mamma ùn enseigne micca. A principal hè chì tù stessu avissi bisognu chì l'educazione maschile vole esse più stretta chì l'educazione femminile. Perchè, se u vostru papiu, amicu o fratellu scolds u vostru zitellu è ùn hè micca affettatu da i so capricci, è puderebate intesu chì hè cusì - ùn avete bisognu di prutezzione di u to figliolu. Ùn deve esse micca solu l'autorità femminile in a so vita, ma ancu una masculina. Solu l'autorità deve esse sceltu bè. Cusì, permettenu chì u zitellu sia purtatu à a persona chì i principii di vita ti piace. Se u vostru babbu piace à pusà à l'urdinatore è permette à u zitellu tuttu, finu à ch'eddu ùn manca micca, ùn si pò micca scrivite à l'autorità di u so figliolu. À u listessu tempu, se u to fratellu hè strettu è ùn ùn pagheghju, ma sempre in modu di ghjustizia, è ellu stessu per i lege di a cuscenza è l'onore, hè quellu chì deve esse l'autorità per u zitellu, perchè hè una quistione chì unu ùn deve micca insignà a vita, chì u zitellu li piace à più (è i zitelli amarà quelli chì permettenu tuttu è indulge) è quellu chì si deverà poverà quì vale à pena.

Dici "no" à u cumplicità di inferiorità di a mamma

Parechji donne sò troppu chjappu nantu à i so figlioli è si senti sempre penurtanti per elli, discendu chì ùn hà micca un papa, è hè difficiule per ellu viaghjà. Sta pusizione hè erruzzioni cumpletamente. L'absenza di u babbu ùn hè micca difettu. Pensate à voi, quanti zitelli cresci cù paisoli-alcochichi, babbi, chì ùn simu micca cura, babbi-dèspus. U vostru figliolu, per contru, hà furtunatu. Nimu l'influenzi negativamente. È ùn hè micca di difettu difettu, è ùn ùn sia micca questu modu perchè ùn avete micca l'injectu à ellu.Conversate, deve esse cumportatu di manera chì chjamanu da una ghjovana età: Sò un omu di sta famiglia, è eremu u rispunsevuli di a mo mamma, è micca ella per mè. Questu ùn significa micca chì ùn avete micca d'aiutà u to figliolu, ma ùn hè micca bè coperchio ecccessivu. Se qualcosa ùn sianu fatta per ellu, s'ellu hè capriccioso è dolce, ùn hè micca perchè ùn hà micca un papa. Solu bisognu di fà un'agricultura in a so educazione è a furmazione è più impurtante, menu di pruduce. Se u zitellu ùn senti micca è senti chì richeghjenu per ellu, hè perchè ellu ùn si manca senza u so babbu, ùn ellu mai pensà micca di a difettu. E si qualchissia dice chì ùn hà micca un papa, ùn hà mancu avutu un pensamentu per esse offisu. Dopu tuttu, hà fattu una bella mamma, avè, uncle, ùn hà micca capitu perchè u papa hè impaciente è quellu perchè chì ùn ci hè nisuna persona in a so vita.

Per indirlu infermiera

Raising a picciottu, sempre bisognu di ricordu chì u so caratteru deve esse più forte di quellu di una zitella è ùn pudere micca chianciri nantu à tuttu è vai per a so mamma. Di sicuru, questu ùn significa micca chì u zitellu deve esse cumpurtatu cum'è un petit suldatu universale, chì ùn importa micca. Ma se u babbu spessu chianci, ùn sape micca à fà u cambià è corre per voi per esse spiegà à tuttu, po cume urgente bisognu di cambià u mudellu di l'educazione. Esplica à u zitellu chì ghjè un picciottu, hè un omu, perchè ùn deve chjera chè noi altri picciotti. À u cuntrariu, avete bisognu di cambià, è ùn espere micca finu à chì a vostra mamma vene è sceglie dinò. Avete bisogna esse preparatu pè u zitellu per femmu è brutti. È ùn importa micca cundannatu per ellu, ùn avete bisognu à chjamarà è esse tumbatu. S'ellu ùn crosce i fruntieri è u zitellu ùn hè micca stata battezu, pudete ancu glurificà per difenda a so opinion. Solu hè bisognu di guardà thenu chì u figliolu lotta per a ghjustizia è micca insultà l'altri. In ogni casu, ogni annu averebbe spurtatu i ghjinochje, luttanu cù altri carusi è ghjucà in a guerra. Se u piglià da ellu, definiscemente crescenu com'è "muslinbear", chì ùn hà micca pussutu esce per ellu stessu è lavarà a so làmpie cun affari d'amore.

Amparate i vostri travagli

Un figliolu deve esse capaci di fà u so travagliu masculinu. Sicura chì ellu ci era ancu avutu per aiutà cù i travaglii di l'omi di a casa, ma dinò, u principale hè chì pudete fà ciò chì e donne ùn deve micca fà. Per quessa, se qualcosa deve esse riparatu in casa, invistiu sempre u zitellu in questu travagliu. Se tu stessu sapete assai, poi l'insegni, spiegà, dì chì ellu hè un omu, è l'omi sempre aiutanu à e donne. Se ùn sapete cumu fà qualcosa, dumandate à i vostri parenti è l'amichi di u male per aiutu, perchè u zitellu pò esse cun elle. E, à u turnu, anu da insignà u zitellu útil, è se dumanda per chì hè necessariu, spiega chì tutti i figlioli intelligenti è i zoni deve esse capaci di aiutà e nove, è sopratuttu a so mamma.

Ùn pervertite in un ideale feminile

Una donna chì hà stallatu a mità di a so vita hà addivatu un zitellu, vole sempre di permanecile per ellu u megliu in u mondu. È perciò, e donne spessu empezanu per paragunà cù elli prima altre mamma, è da u zitellu in figliolu, è fintendu à quellu chì a mo mamma hè u megliu. Cusì ùn in u casu puderei fà, altrimente, à a fine, u zitellu sarà u figliolu di mamma, chì ùn hà mai truvatu un paru per ellu stessu, postu chì nimu pò paragunà cù a so mamma propria. Dunque, sempre pruvate trattà e vostre postu in a vita di u figliolu. Se elanu è rispettu à voi, aiuta è preocculi, ùn avete micca forza di dà u so tempu. Quandu e cose accumincianu a prisenza in a vita di u zitellu, ùn mi circate micca ognunu in ogni modu. Ancu s'è vo circate chì devochkivno ùn hè micca cusì caliente, ùn mette un sazu per pricà à u so figliolu cù insignamenti maestri è ordini di dorme ùn viaghja micca cumunicatu. Prima, ùn anu micca cunnisciutu questa persona a manera ch'eddu, è in seconda, deve cunniscenze da i so sbagli. Pudete signalà qualcosa, spettaculu accidintali di e so minus, ma ùn mustrarà micca a vostra disgrazia. Se urebenka sàviu è a mamma di cumpetizione, andarà sempre una donna sìmula à questu. Ma tu, cum'è a mamma, ùn sarà mai sete sanu sanu cù qualcosa, cusì humiliate in un tali cursu di l'affari è agitu à u fattu chì u to figliolu pò esse una persona auturevulezza è ùn avete micca u dirittu di decisione per ellu.

Eppuru, l'ultimi - fate sempre u zitellu in studii "nobili". Fate qualcà football (basca, rugby), cammina, è interessa à sparà. Anchi si stu tipu di sport sò traumatique, permette à u vostru figliolu diventà forte è diliziu. Ricurdativi chì ùn pudete micca mantene fermu in u mondu cunfessu creatu da voi. Quellu si scapparà di quì, o a vita hà forza da abbandunà, è da quandu, quandu si face à u mondu reale, ellu, senza esse un omu veramente, diventerà veramente un vittime.