Journey to Heaven: Secrets of Zanzibar

Zanzibar ùn occupeghja micca i primi fili di qualificazioni turistiche. Ma sta tutura hè solu questione di tempu: i resorts Tanzanian sò pronti à competichinu sanu cù i europei. L'archivimtu pittoresque ùn hè micca solu l'acqui di turchese di u Ocèanu Indianu, l'exuberante foglie tropicale, a pacificazione di sonne di sole è di l'ospitalità di i residenti lucali.

Idilliu azuru: Uroa beach - per quelli chì preferenu a solità

I currenti di u focu di Nungvi scontri i entusià di scuba

A capitale di l'isula hè notuve per a so antica area - Stone Town hè chinu d'altri mescati elegantement decorati, churches catolichi è temples hindu. U velu di a storia antica di Zanzibar serà aperta da i palisati majestuosu di u palazzu di Beit el-Ajaib è u Museu di u Palazzu dedicatu à a Princess Salme.

Catedra d'Anglicane cun finestru vitru è elegante - a prima cresia cattolica nantu à u territoriu di u paese

Beit el-Ajaib - "Casa di Miraculi" - una residenza di u XIX seculu cù l'electricità, acqua corrente è un ascultru

Ma u prublema principali di una maraviglia isula hè a so natura. I visitori sò i visitori di u Parcu Naziunale di Josani - un bosque abbitatu da i monos rossi di l'spezia culubu russu. L'acqui magenta di Magenta è l'isuli di "viventi" sò altre fenomenu stupendinu di Zanzibar. In a baia di Kizimkazi, pudete vede delfini in u so habitat naturali, è a criatura di u Prisione Island - u paradisu di tortelli giant - ponu l'oppurtunità di tuccallu in u mondu animali.

U Rock hè un locu unicu ubicatu nantu à u scogliu vicinu à Pingve Beach

U Underwater Hotel Manta Resort vicinu à l'isula di Pemba - un tesoru di i fichi di u mare

A Isula di Prisione - l'habitat di l'antichi spezie in tertigazioni di i turtliani giant