Cumu cura l'aquarium fish neons

Se vulete ammirazioni di e caserne cù un pezzu bellu aquarium, affattu per quale hè abbastanza simplice, u pesciu di neone hè particularmente per voi. In a natura, sta spezie stà in i fiumi chì sò calmati è tranquilli cù acqua chjara, per esempiu, l'Amazonia. E à noi in Russia u neon hè chjucu cinque anni fà. Neon hè chjamatu cusì, perchè tuttu u so corpu hà una striscia luminosa luminosa. Di solitu hè blu, ma ci sò altre culori. A forma di a striscia pò distingue masculini di e femine. In i masci, hè diretta, è i so cumpagni in u mezzu pocu curvosu. U pesciu sò stati chjuchi, a lunghezza di corpu hè solu trè à quatre centimitri, mentri a femina hè più grande ca u maschile, è l'abdomen hè più più. In u neone ordinariu, a parte di u corpu hè veduta russa, è l'alce sò trasparenti.

Varietà di aquarium fish de neon.

Quattru spezii di neone sò largamente usti trà l'aquaristi. Prima di tuttu, u neone blu, o neon cumuni . Questu hè u rapprisente più chjusu di questu pesciu. À quì a parte adelanta di un troncu rossu. A caratteristico striscia di u cantu hè blu, righjunghja i so ochji, è più vicinu à a cuda, pò esse un tonalità verdi è viola. Una altra spezia hè neon red , u rappresentante più brillanti di sta famiglia. Hè un culore rougesu hè tutta u corpu più minimu. A striscia, stinendu da l'ochju à u latru grassu, hè sempre blu. Neon blue , à u cuntrariu, ci detti tonalità russa. U so corpu ci distende cù sfumature di blu "metalliche". A striscia di u cantu hè digià giallu scuru, l'abdomen hè rosatu-viole. Quistione assai impressiona in a quarta forma popular - neon neige . E so rayoni sò duie: unu hè bellu fiuritu è ​​in u celu, è l'altru, sia sottu - hè largu è neru. Rè di i fiori rossi, carateristica di i so parenti, anu priservatu nantu à a so backdradu è l'abdomen in a regione di a cuda.

Regoli per u mantenimentu è cura di i pesci di neone.

Contains neon in aquariums ùn hè micca difficiule. À vultà dopu à i pezzi pò esse dilettanti prufessiunali è aquaristi-principianti. Una cundizione indispinuta per una vita còmpiu per queste pesciu hè acqua brutta, in un altru ùn anu micca pussutu multiplicà. I bandi neonati, si ci sò più di trè in l'aquarium, si vanu sempre bè. Sì i pesci si troppu ghjustu o ponu a periculu, si cullèghjanu in un paese densu è di passà rinviatu in modu sincronizatu, chì pare cusì bello, spettamente si viranu in u vostru spaziumentu incù numerosi pianti. Ma, sicuru, ùn hè micca necessariu di esse l'espurta di i pesci à ogni stress, perchè elli ponu ancu esse dissidenti cù raffi sfulatori. Ma s'ellu si passiu, ùn anu micca peghju di u tempu, u culore si deve rinforà. Cusì, fighjulà cumu per cura di aquarium fish neon.

Aquarium.

In un grandi aquarium puderete pudete pacà à parechji documenti di pesci. In un piattu cusiminu, solu 5-6 pesci sentaranu propiu, ma l'aiutaranu per esse inspiratu da a bellezza di l'oceanu in casa. Contains the neon hè à una temperatura di 18 à 23 gradi. A tampiratura massima di l'acqua hè 28 gradi, ma in questu quì u pezu a cumincià à età adaciu è viaghja più menu di un annu, senza mancanza di prupietà. Sempri boni cundurdati, ne ne esistenu trè à cinque anni.

Ground.

In u salvaje, i neone sòlitu in una prufundità, perchè ghjè impurtante per elli à creà una cumminzione di lighjeru è densamente sbattulata. Grunt hè megliu per piglià un culore scuru, ma questu hè solu solu artale, postu chì in un locu sfarenti u culore di i pesci mi piace più expressive. E i pesci si stanu natu micca chì sorda hè u fondu. Un filtru d'acqua ùn deve micca creatu currenti forti, perchè in i fiumi profondati, à quali neone sò abituati, ùn esiste micca. In l'acqui, ci vole à zoni in tranquillità induve u pesciu pò stari solu.

Feed.

In manciari, i neone sò assai senza pretensioni. Sò felici di cunsumu è di l'alimenti secchi, è vive, è ancu cum'è frozen è frozen-dried. Pudete puru furnisce in forma di grànuli, flocetti. Forsi, ùn hè micca necessariu di tirà le pillettes per a pesci di u fondu, ma ancu un neone famu è cun elli hè capaci di trattà. Ùn manghjate micca u neon cun spessu: questa spezia hè situata à l'obesità, u più forte u più altu di a temperatura di l'acqua. L'obesità hè particularmente risicatu per i femini, perchè ùn sò micca capaci di scaccià i ova, è l'caviaru cuntinuu restendu in u so corpu cumincianu a putenza, cliccendu à u pezzu stessu.

Trattamentu.

In regula, ùn ci hè bisognu di trattà neone. In ogni casu, quandu un pesce hè sempre malatu, da quandu u trattu, cunziddirannu chì i neoni sò summamente sensibuli à u cuntenutu di u cobre in l'acqua. Per quessa, se u pesciu malatu è in u stessu acuariu com'è pezzu sanu, reduce a dosa di i medicini à meza.

Criatura.

Per a criatori di neon riescita, fate un pocu di regule simplicità. A cundizione prima, cum'è a citatini prima - acqua assai bela. Se neon stessi survit in u duru, allura u so caviar ùn sia definitamente micca, perchè in questu casu, a cunchiglia di u ova hè una massa stretta, è u pezzu novu ùn pò micca intrutu in l'acqua. À quell'ora di nascita, hè megliu fà piglià un acuariu di pocu vulume - finu à 10 litri. Pudete utilizà frasi cunvinti tradiziunali cù sterilizzati. L'acqua hè megliu per piglià distillazione, senza alcuni impurità. In quì pudete aghjunghje un pocu acqua da l'acquàgliu cumuni, quandu u neon viaghja. I pruprietà chimichi di l'acqua deve esse scumpigghiate versu e venti àcidi. Questu pò esse uttene per aghjunghje una decucultura di bursare d'uvaghja, conidi o zoccu. Per un sustrato, hè megliu utilizà una fila di pescaghja o una grid, solu ùn micca perifera viventi, chì i carcuni pò ancu intrinu in l'aquarium cun elli. Cù un vetru speziale di vetru, fate u sustratu à u fondu, è à a sera, pona un pezzu di pezzi di neone nantu à staghjunà. U prucessu stessu, cum'è una regula, vai in a mattina, sottu a bassa illuminazione. Sè a nascita ùn ha micca succorsu, u pezzu pò esse abbandunatu per altru parechji ghjorni, ma micca più. In casu di fallimentu, hè megliu per lasce torna in l'acuariuni cumuni è l'alimentanu regularmente durante parechji ghjorni.

Dopu avè nascita, u neon si deve esse tregatu, è l'aquarium cun caviaru duverà esse densamente oscurete, postu chì u caviar ùn pò micca tollerà a luce. In u seculu o terzu ghjornu ci vole l'appare larvae: elli stavanu nantu à i muri. In cinque ghjorni, a fruttu riflissione chì deve esse ghjustassi da natà. In i primi ghjorni di a so vita, ponu esse furnitu da infusoria, colvet è altri pezzi assai picculi. Ma tenete in mente chì, a upee di neone adulti, i frutti sò assai sceglie in manghjà. Inoltre, l'aquarium pò esse illuminatu da una luminaria spargugliata.

Pigliate à aghjunghje l'acqua dura in l'acqui. Questa pò esse fatta cù un pipette, cù una intensità di circa 200 ml per ora. O, in anticipu, trasfiriu u caviaru fecundatu à l'acqua dura, pocu prima di u frittu, in quale casu ùn ponu micca difficultà.