Quandu u ghjornu di a marina ci si celebranu in u 2015

U ghjornu di a marina s'innemora in tuttu Russia. Questu ùn hè micca surprisante, perchè u nostru paese hà esitu à 13 mari, appartene à 3 oceani. U mari Balticu, Maritu Uceanu, Pacìficu è Flotte di u Nordu stabilitatevanu guvernu di l'interessi di l'statu. Oghje, avemu da parlà di e tradizione di celebrà l'Army Day.

Storia di i vacanze

Vacanze prufessiunale di i cumannanti navali hè statu stabilitu da u decretu di u presidente di a Federazione Russa VV Putin in u 2006. Hè cilibatu annantu à l'ultimu Domenicu di lugliu. In l'URSS, un ghjornu memorable per tutti i marinaghji cascate u 24 di lugliu. Intruduce stu vacanze per e ordine di u Cummissariu Populari di l'armata Soviètica Nikolai Kuznetsov - in u 1939, perchè in 2015 cumpriu 76 anni. A storia di a marina in Russia hè data di u 17u seculu, quandu, secondu u prughjettu di Cornelius Vanbukoven, u primu bastimentu di San Ghjuvat era fattu. Una cuntribuzione valente in u sviluppu di a Marina hè fatta da Petru Petru, era quellu chì hà decrettu da u so decrettu: "Marine ships to be!".

Chì data hè u Mari Tarraniu 2015?

In u 2015, u ghjornu di a Marina hè celebrata u 26 di lugliu. I prughjetti particularmente grandi è tradiziunale esse in San Petesburgo, Murmansk, Sevastopol, Astrakhan, Severomorsk. In a capitale del nord questu annu, in più di u Mari Iliu, u 300 anniversariu di a Battaglia di Gangut hè celebrata. In u spaziu di l'acqua di u Neva sera una desfunnata di navi di guerra, dopu chì l'audienzia serà pussutu tramutà u ponte di e nave. In u parcu di u 300u anniversariu di a cità tutti seranu capace di veddi produczioni teatrali dedicate à i vittori di a flotta russa, è in u parcu "Sosnovka", nantu à u Spitu di Vasilievsky Island, in l'Alexander Garden - listen to music. A festa finisci cù pirotime tradiziunale. In Sevastopol, ci hè ancu una desfile di i navi di a Flota del Mar Negro, marini di dimustrazzioni, un concerti è pirotecnia. A strada, solu in questu ghjornu, l'omi di u Mari Neru sò permessi di vèstinu biancu à u uniforme vistitu.