A maladie in u zitellu com'è un modu per cridite l'attenzione

Hè a manipulazione di a malatia di u zitellu? Credu chì parechji parenti si dumandà queste quistione. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "A malatia di u zitellu com'è un modu per cridite l'attenzione".

I prublemi per u ricunniscenza è l'amore sò i bisogni di l'omu. In a famosa piramide Maslow, sò nantu à a quarta è terza pusezza rispettivamente, i.e. ghjustu da a prutezzione è di e bèfanu.

Naturalment, i zitelli chì ghjunghjenu avè principiatu a so vita, l'amore è u ricunniscenza, sò più più impurtante ch'è l'adulti, chì anu pigliatu assai è l'avè. Ma spessu "fiori di vita" ùn anu micca a cura è l'attinzioni in quantità suffirenziu. Oghje, i genitori sò assuluti da stu mondu duru. I matri licenziate prima di maternità prima, per ùn "arruvinà" e so furmazione, o solu avè avutu abbia annantu à casa, i so travagli di mamma da a matina à a notte, è spessu si sò à i ghjoculi di l'informatica, à parte à eternità à i so figlioli. Comu u risicu, i zitelli si trovani in l'assistenza di l'avvisalli anziani, chì simpricimenti ùn anu seguitu cù i so nabbri, è spessu aduprati sò ingaghjati per i stranieri - babbone, capelli è educatori di vignaghjoli è kindergartens.

Chì ci hè da u zitellu in questa situazione? Cumu pò aiutà l'amore è l'attinzioni di i figlioli più caru nantu à ellu? A maladie in u zitellu com'è un modu per cridite l'attenzione? A risposta hè una - enfermate. Prima: ùn hè micca difficiule, in particulare in u clima di u russu, è hè faciule cun un disgrazia naziunale per i medichi. E sicondu: hà prubbintatu chì quandu quandu fell ill l'ultima volta, a famiglia sana falava cun ellu, cumprendi tutti i so capricci è a dumanda. Hè cumu chì u zitellu averà da malà tuttu u tempu, invece di e cundizioni climatichi è a situazione epidemiulogica.

Questa ùn significa micca chì i zitelli sò ripurtati per ogni nasu di rinsu o a tezza, suspettà chì qualcosa hè sbagliata. Questu significa chì averebbe esse amatu, nò solu (è micca tantu) quandu si fàcenu malati, ma sempre. Amore a manera chì sò, solu per ciò chì sò. Inoltre, i zitelli anu da esse attenti da i genitori genitori, se possu. E mamma sò rispunzabili di aiutà incù i prublemi mentali, è i Papi - per a leghja di leghje, scrittura, qualcosa di travaglii di travagliu ...

Dite belli ghjente à u vostru zitellu, perchè annantu à u capu, fate è abbuasso. I siclioti dicenu chì solu per a survival, u vostru zitellu deve bisognu di quattru battesi à ghjornu, è chì ellu si senti felice - hà bisogni abbia 8 ore! Quantu volte abbiate u vostru figliolu oghje?

Hè bisognu di gràzia di i nostri prupietà è incuraghjene tutti i so impegni, avemu a essiri orgogliosi è ghjustificà, ùn ci hè nunda di preoccupari, un zitellu deve esse cunnisciutu è sapendu chì hè vale di voi è ùn hè micca indiferente à voi. Empatizza è empatizza cù i vostri figlioli, interessate in elli, i so atti, perchè l'affari di i zitelli sò cum'è impurtante, è forsi ancu più, impurtante chì l'adulti.

Eccu alcuni cunsiglii da i psiculogisti prufessiunali:

Di sicuru, ùn si scurdate micca chì i zitelli spessu saranu malati, sopratuttu à una età curretta, per un sensu somaticu, senza mutivi psicologichi. Allora u so figliolu hè malatu, ùn pensate micca avanti chì sì un paternu malu è ùn li mancu abbastanza caldu, quarchi cosa hè ghjustu ghjustu u ghjacciu o cogliu un pocu virus da i zitelli vicinu, cammendu in u patiu. E ancu s'era chì a ricuperazione hè solu grazia à un amori è l'affettu, i zitelli anu da esse trattatu cù i metudi tradiziunali è i medicini ricivuti da u duttore à rispunse.