Se un omu dice chì ellu hà altru, chì deve?

Nunda hè assicuratu contra u tradimentu in a nostra vita. Hè dispretu, hè tristu è quarchi ùn hè micca chjaru: perchè chì, perchè hè sta succeta? Dicenu chì tuttu u nostru cruci di u mondu hè cambiatu, solu qualcosa - rudously e unskilfully, è una persona - maestosamente, scrivennu i percorsi. L'altra parte ùn conta micca di nunda. Vulariu micca d'accordu cù questu, perchè, veramente, ùn aghju micca avete. Oh, quantu eranu a natura di l'omi (anche, quantu per mè, l'excusa hè sempre), ma l'Amore è cù i masci notori fa creanu miraculi veri. In questu articulu avemu da parlà micca di l'omi dirittu, ma infieles. Allora, u tema di l'opus: "Se un omu dici chì ellu hà altru - chì faraghju?".

Iè, hè cusì un omu honesto. Aghju visitatu voi un ghjornu, è cusì in la frunti: "Meli, sò un altru! Speru chì ùn avete micca spiegatu? È hè bonu sè ùn avete micca un pezzu di padedda a manu in questu mumentu, perchè ùn pudete fà micca cun pappu. Disse quì per e vostre parolle (ancu s'ellu ùn hè micca solu lògicu chjamà "a vostra" ... perchè - "è a toia", hè megliu per un ghjovanu chì corse, rinditu è ​​senza retrovisione. E avete guadagnà un pocu, ricurdativi per quale sughjettu scopu hè bisognu di una padedda è penserate di sta situazione: sì un omu dice chì ellu hà altru - cumu per entra, in fattu, micca una situazione simplice? Dopu tuttu, ùn vogliu micca fà turnà à cinni, perde i vostri nervi, vincinu u grigiu è murmuriu in un attachecciu solu perchè sta persona, à quale dundu u vostru core, hà cambiatu à l'altru coru. O in una altra parte di u corpu - Ùn sò micca sapete i dati, ùn diceraghju micca sicuru. Ma, in ogni modu, i vostri pensi torni in questa situazione, aghju vede parechje saltate. U primu di elli hè di capiscenu. E perdone, crede. Per ghjunghje, per a guerra, in generale - per regurgitarà è micca per dà à nimu. A seconda opzione hè di lascià. Per pidà, per espulsionar, per scarrà un ochju per l'insulte causatu.

Prima di vede: chì significarà à voi? Reali? E significa questu? Forsi i fichi cù ellu, Sentatu per esse grollu?

Avete, bisognu, ora dici: "U mo Diu, ma ellu sapè tuttu di mè! Auguri, u culore di i mio corpu, u mo filmetatu favuritu ... è vide in a matina, micca fatta, è ùn mancu scappava, hè l'amore! ... Eppo vi uttene pè fend off. Baby, ùn sapendu di i vostri sogni privati? Sapete quanti ghjente chì vulete? In u percorsu, ellu, cumu per calvarisi i vostri lacrime, è più impurtanti - cumu per impediscenu l'ocurrenza? Duellu hà cunnuscitu cun i so parenti? Sapete chì ci sò un milionu di ditagliu in u mondu, chì sò, in u risultatu, una figura di felicità vera. Pensa: Avete dunque questi quì pocu di tenerezza è calidez?

In fine, a traazione, dumanda ancu qualcosa dice. Piuttostu pricisamenti, ella dice assai. Qualcosa hè sbagliata cun voi in una relazione, qualcosa ùn hè micca travagliatu, micca cultivate inseme. Forsi sì stanu fatta, è truvò una altra passioni. Dopu tuttu, l'omi sò cusì impurtanti per sentenu cum'è cunquistatori, predaturi, stendu sempre in u statutu di caccia è di circà di jocu, sacrificiu. Forsi l'omu hè questu? Eternu vagone, ventu è volore, è avete statu solu a so prublema? Iè, ùn dicu micca cose assai cose, ma a nostra vita ùn hè micca u zuccheru fucale, spedinu in forma di un gallone.

Eccu, si pensanu à quessa, vi ghjunghjite à a cunvinzione chì, in fattu, a vostra rilazione è l'olii chì manghjate ùn valenu micca - vo avete chjamatu cù curazione è avete cunvucatu chì da quì avà hè cum'è u ventu di u ventu è libbiru di vulà è inseminate ancu tutti i corti in contracultura . Fate bella è cun orgogliu, ancu s'ellu hè scratchate à l'anima. E stanu micca scatate in ogni casu, anche si u vostru sensu sensu di sangue friddu ammuama di ùn passà più nervi nantu à sta persona. L'abitudine hè un putenti.

Avà parlate di a stessa situazione: sì un omu dice chì ellu hà amicu - chì fazzu di fà sè stessu l'amore? Eppuru, hè questu manera chì ùn pudete micca figurativi vita senza ellu. Avete realizatu chì ùn ci hè nunda pessimu da questu senza ellu, esempiu in un lignu frettu è avè da fà u caffè di a matina solu per sè stessu. È ùn hè micca un habitu, nimu, hè veramenti amuri. Cosa da fà da di questa nova infurmazione nantu à a so vita ambivalente persunale, u vostru core hè pronto à rivolve in pezzi?

Allura, dìcimi, cumu si pare chì avete u mumentu chì ellu avia dettu l'altru? Hè stufatu, depressu o, forsi, abbastanza cuntentu? Questu hà predeterminatu a direzzione di i vostri atti. Forsi, questu, n'àutru - solu un affare stesu, un hobby per una ora sottu una caixa di vodka dopu a vostra big disputa? Forsi si sinceramente si pende, si sente a so culpusono monterna è veramenti voli u vostru pirdunu. Ci hè à voi di decisu se pudete truvà a forza di cuncilià cun a tradenza. Dopu tuttu, hè duru - una memoria astuzia, pò esse smariscendu assai, ma si lasciarà sempre per tutti i più alevili è dulce. È u tradimentu, frà altri cose.

Sapete, in chì infernu pò esse a vostra vita, sopratuttu si sere intendi à fantasia? Allora andò in u travagliu, è avà tuttu in pensioni culurite nantu à cumu si trova cù un boli segretariu in una poca sita è una brusa cù un scogliu chic. E ora ùn si pudia micca contru ella, è ... brr, chì disgrazziu, perchè pensate à tuttu quì? Avete capitu è ​​pardunà? O no ..? In generale, a direzzione di u mo pensamentu chì capiscenu: hè difficiule di scurdà l'adulteriu, è ùn discu micca una paranoia constante nantu à i tragichi sussegwenti di i so omi. Inoltre, i soziologi è i sexrologi dicenu chì quelli omi chì almenu una volta in a traccia, quale fù scapanciata cun elli cum'è un intelligente è micca una mità in cunflavitu, da turnà torna à i so sfrutti. Perchè sò cunfidenza cumpletu in a so impunità è in u fattu chì e donne ùn pò micca vive senza elli.

Eccu, l'ultimu u mo listu hè u cumpurtamentu di u vettore in l'eventuali chì sapite chì u vostru sposu hà una persona - hè una lotta per i diritti di una sola pussibilità di questu omu. L'ultime, perchè hè, in quantu à mè, l'opció più indelicia. Invece ciò chì sapete di e parente è di l'amore? ..

Cusì, pudete competette cù una ragazza in tuttu, perchè u vostru tipu apprizziarà a vostra supremetta nantu à ella. Cuntenevi di stà vicinu, guidanu i maratoi, aghjurnà u vestuariu, andendu à e classi culinarii. Cumpressate un coppiu di fannii chì anu da esse scatula vi serve à l'intrata cù prudutti di rosoli scarrati, è ancu davanti à u novu. Eppo l'avete vintu à ellu è cusì, accidinamente, avissi ripurtatu casualmente: "Sapete, caru, è ancu avè un altru. E ancu u terzu, cusì ci sò in u calculu! ". Pudete imaginate quale d'onda di cravatta è di i celosi chì puderebbenu ghjunghje cù i vostri atti? True, hè impurtante ùn mancassi. Inoltre questu quì u vostru facultà hà avvistatu chì avete avete avutu abitata è micca interessatu cù questi fannini. Allora, se valore apprezzate e tesori ti, certamenti intende u sbagliu è rende à i vostri ghjinochji cun un bouquet in i so denti. Pudete turnà u nostru bocu un pocu sè ùn vi assicurà chì questu solu dà u calore à u so brami di vultà à voi. E si ùn site micca sicuru, pigliate cù l'armata aperta è cuddà un dispositivu audible è cusì chì più di sti situazione ùn si passanu micca.

Eppuru, sicuru, vulemu assai per crede in l'honesty e devozione di i nostri omi, in quellu chì ùn anu mai pretzaditsya u culo d'algunu è ùn anu micca destinatu à cunquistà stu culo più à satisfacenu i so ambizioni masculina.